Hoop niet dat ik genaaid ben.... Had wat spulletjes gekocht op MP een buideltasje voor me scharen en en snijmesje (kapster) Heb netjes betaald en ook heen en weer gemaild maar nog nis ontvangen ze zou het donderdag of vrijdag op de post doen en aangezien ik ongeduldig ben.... Vanochtend mail gestuurd maar nog niks gehoord!?
Nops spullen zijn weg... maar ze had een heleboel er op staan gewoon standaard dingetjes niet echt bijzonder of speciaal wat iedereen wel eens verkoopt maar we wachten t af
arabcarla, werd het als brievenbuspost of als pakketje verzonden??
Tinky12
Geplaatst: 27-03-13 11:11
Hihi...al aardig wat hilarische verhalen tegen gekomen...ken er ook wel een aantal.
Pony te koop,in de advertentie stond:
Lieve pony,braaf in de omgang maar pittig met rijden.Pony voor de zeer ervaren ruiter...
Iets in die trand...
Goed,er is een reactie op.Man wilde hem graag hebben en wilde komen kijken.Afspraak gemaakt maar hij belde af,kon geen trailer regelen.Ok,beetje vreemd als je eerst komt kijken maar goed...de beste man kwam ergens bij de andere kant van Nederland vandaan. De volgende dag kon hij wel een trailer regelen en of het goed was om dat langs te komen.Prima...
Volgende dag,pony mooi gepoetst en de man belt dat hij onderweg is. Komt hij het erf op,schud netjes de hand en hij wilde graag meteen de pony bekijken.Kan hoor en dus de pony uit de stal en het was een plaatje.Man was er meteen helemaal weg van en zegt,hij was braaf gereden he.
Kijken elkaar aan en zeggen,hij is braaf in de omgang maar absoluut geen beginnerspony hoor. Tsja dan ging de koop niet door,hij zocht specifiek een beginnerspony
Mensen kunnen niet lezen...en als je toch van zover moet komen en je hebt van die specifieke eisen dan vraag je dat toch ook nog even over de telefoon voor de zekerheid
Maar goed,we hebben de hand geschud en meneer is met trailer,zonder pony weer naar huis gereden.
arabcarla
Geplaatst: 27-03-13 11:22
[/quote]
arabcarla, werd het als brievenbuspost of als pakketje verzonden??[/quote]
Ehmz niet echt naar gevraagd eigenlijk, hebben bedrag afgesproken incl verzenden. Het gaat om een kappersschaar en om een kappersgordel die je om je heup doet, zijn niet heel breed dus dat kan eventueel in een grote envelop, bubbeltjes ofzo.
Normaal is ze altijd snel met reageren maar heb gister ochtend mail gestuurd en tot op heden geen reactie, heb gevraagd hoe en wat en of ze het verstuurd heeft met pakket want dan wil ik de track en trace code..... T is nu afwachten anders kan ik fluiten naar me geld denk
Kentaro
Geplaatst: 27-03-13 11:27
Wilde inderdaad zeggen, vraag bij pakketje naar de track en trace code. Als het als brievenbuspost verzonden is, kan het iets langer duren. Balen dat ze niet reageerd!! Heb wel een keer gehad dat iemand het dagen later verstuurde dan afgesproken, maar het is gelukkig alsnog wel aangekomen. Ben er ook achter dat het vermelden van afzender op een poststuk ook wel heel erg handig is! Kreeg vorige week ineens een pakketje terug. Volgens postnl was geadresseerde vertrokken!?!? Was echt blij dat ik er een afzender op gezet had, wie weet hoe lang het anders had geduurd voordat het pakketje weer terecht was
Oke krijg nu een mailtje van haar, ze was een paar dagen in het ziekenhuis opgenomen en daardoor is het niet verstuurd. Ze geeft aan dat het vanochtend op de post is gegaan.
We wachten het weer af
Kentaro
Geplaatst: 27-03-13 12:03
Er is weer hoop (ik heb het zelf ook een keer gehad. Heb nog een 'oude' telefoon zonder internet, dus kon ook niet vanaf daar reageren )
Of een computercrash met ruim 200 advertenties op Marktplaats. Kon geen mail lezen helemaal niks. Er waren div. mensen die al geld gestort hadden en da,s toch balen hoor. Voor de klant maar ook voor jezelf als adverteerder.
Heb een hoofdstel op bm staan. Stuurt een bokker me vanochtend of ik het hoofdstel nog heb (geen begroeting of niets), maar ik zat nog op school, had ik alweer een meiltje 10 minuutjes geleden, er onmiddelijk op geantwoord dat ik het hoofdstel nog heb. Nu 2 minuten geleden weer wen bericht of ik het hoofdstel nog heb…
Ben hier de zolder maar opgedoken en heb heleboel foto's gemaakt, nu nog even moed verzamelen om de boel op MP te zetten.
Iemand enig idee of schoenen beetje lopen? Heb denk ik een paar of 10 (heren en dames) die amper tot niet gedragen zijn bij de ziengs weg, niet al te goedkope schoenen dus. Zou leuk zijn als ik er toch nog paar cent voor zou krijgen.
Kentaro, heb je het al gevonden
Zou toch ook wel even de advertentie goed doorlezen voor ik het halve land door ging rijden en er vervolgens achter komen dat je weer zonder iets terug kan, is wel heel erg zonde van de tijd.
Arabcarla, Vervelend dat verkoper in het ZH heeft gelegen, hopelijk heb je je spulletjes snel binnen. Hier heeft het met 2 boeken een kleine 2 weken geduurd voor ik ze binnen had.
Kentaro
Geplaatst: 27-03-13 15:37
nee.............
heb met schoenen hele verschillende ervaringen Het ene paar was echt zo weg, andere staan er al best lang op...
Nou het staat me gelukkig niet heel erg in de weg, zet het gewoon op MP en anders neem ik het mee naar de vrijmarkt met koninginnedag, wie weet kan ik het dan verkopen, weg=weg denk ik dan maar.
Hopelijk vind je het snel terug!!!
Kentaro
Geplaatst: 27-03-13 15:41
Ik ga waarschijnlijk ook staan 30 april Alleen zou ik persoonlijk merkschoenen via MP doen en niet voor een paar cent op de koninginnemarkt...
Vriendin van me had schoenen erop gezet dat waren dan sportschoenen 3 paar merk under armour 2 was ze zo kwijt en die andere staat er nog op.....
Ik heb hoop dat ze niet liegt en dan ik 1 dezer dagen me pakketje binnen krijgt
Tegenwoordig mag je blij zijn dat als je wat op MP zet er een beetje normale prijs voor krijgt sommige bieden zo grappig. Nu moet ik toegeven dat ik dat zelf ook wel kan haha
ik ga ook op de rommelmarkt staan, vind dat altijd zo gezellig en wellicht raak ik nog wat kwijt
Tinky12
Geplaatst: 27-03-13 17:21
Ik bied ook vaak wat hoor,ligt een beetje aan het product maar vaak doe ik toch wel een poging om iig onder de verzendkosten uit te komen
Als er bij een product geen prijs staat maar bieden en ik heb interesse dan vraag ik vaak wel wat ze in gedachte hebben.Vorige keer toch mooi 2 compostbakken op de kop getikt voor E15,- Die krengen zijn normaar bijna E70,- p/st Die mevrouw wilde ze heel graag heel snel kwijt....dus iedereen blij.
Nou die schoenen kan me niet zo heel veel schelen eigenlijk, zijn nog nieuw maar zullen door vriendlief nooit meer gedragen kunnen worden ivm ongeluk aan zijn voet kort daarna. Ga het wel proberen, zijn van ziengs dus wel goede schoenen, we wachten rustig af.