Ja het is echt waar.. Vind het persoonlijk ook een beetje zielig. Verder hebben wij in de vrienden kring nog een Loek zitten, moest ik in het begin ook wel erg aan wennen maar past goed bij het jongetje.
Een vakantiekracht bij mij op het werk heette Evan. Was een jongen uiteraard. Dat werd bij mij al snel Evan almighty, van de film. En die jongen was nog groot ook!
_Laura_
Geplaatst: 27-12-13 14:25
Er zijn weer wat bijzondere namen bijgekomen op mijn school
Montana Mads Jeany Rosalin Silas Niga Aalt Ichelle Sabrin India Maurik Sheena Ardi Pelou Albin Tarana Nikia Guilin Mirre Rommy Nada Django Dim Magnus
Aalt zal wel van Aaltje zijn. Rosalin vind ik niet erg vreemd. Django wel
opisop_shop
Geplaatst: 27-12-13 15:03
django ken ik van een film; django unchained. Best een leuke film, de naam daarentegen zou ik niet kiezen. Weet ook niet of het een donkere jongen is, maar Django was dus een slaaf die zich bevrijdde...
Loek is toch een vrij normale naam hoor, jeanny ook, en Sheena ook al vaker gehoord Evan vind ik best een leuke jongensnaam, op het Engels uitgesproken dan wel
Ik ken ook nog een Jabick , zusje heet Ilona dat is dan heel normaal. .
Tequilaatje
Geplaatst: 27-12-13 23:43
opisop_shop schreef:
ziet eruit als een rijtje namen uit een achterstandsbuurt
Gelukkig heeft de rest van de 38 (!!) wel normale namen :p (en word de klas dus na de kerst gesplitst...) Maar inderdaad staat Luna's school niet in de meest welvarende buurt
xApple
Geplaatst: 28-12-13 01:04
Moest een tijdje geleden invallen in een andere klas.. Zat een meisje in; Nel.. Vond ik al echt een beetje raar om uit te spreken naar zo'n klein meisje. Broertjes heten Jan en Dirk.