[CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dinniej

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 15:59

Dat ga ik wel proberen, ik denk zelfs twee maten kleiner. :j Ik weet alleen niet zo goed werkt hoe dat met ruilen gaat als je het online hebt besteld, dus ik ga morgen ff bij de H&M Divided vragen of ze hem hebben. (:

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 16:35

Anouk94

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 16:48

Ik vind het allebei leuk, afhankelijk van wat voor situatie. Met vestje is het meer voor 'gewoon' leuk, school etc, en met jasje is het meer voor bijv. feestje of iets. Vind ik dan :) Maar het kan allebei :D

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 16:51

Haha, ik heb juist niet zo dat ik voor bepaalde gelegenheden andere kleren aan heb. Maar ik heb ook niet zo vaak feestjes waar je er chique uit moet zien enzo. :P

Anouk94

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 16:59

Haha, het hoeft natuurlijk niet per se maar zo vind ik ze lijken :) Je kan natuurlijk net zo goed dat jasje naar school aandoen, ook leuk :D

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 17:00

Wat hebben jullie deze zomervoor zomerjassen?
Ik heb een beige parka gekocht :)

Pferdelove

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 17:09

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 17:22

Wat vinden jullie van deze dingetjes:

Afbeelding
Afbeelding Zou ik wel korter moeten maken, sta er nu steeds op haha

Let niet op mijn prachtige houding en hoofd :+

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-13 17:27

Ik vind ze je erg goed staan, Fioon, vooral dat jurkje! Het klinkt l*lliger dan ik het bedoel, maar volgens mij ben jij wel ehm, volslank, en vind dat jurkje veel goeds voor je figuur doen :j

Ik ga op zoek naar een leuk jurkje voor een bruiloft. Het is als avondgast, dus vind het lastig om iets te bedenken. Wil namelijk ook weer niet tè netjes gaan.

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 17:30

Ik heb over twee weken ook een bruiloft waar ik nog een outfit voor moet bedenken.
Lastig hoe net je gekleed moet gaan..

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 17:33

Ja, ik weet vooral niet zo goed wat ik met die lange achterkant aan moet. Wel leuk/ niet leuk of gewoon eraf halen en er een kort jurkje van maken. Maar ook weer zonde om hem helemaal te gaan vermaken...

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 17:36

Pferdelove schreef:
Ik heb net een cognac leren jasje gekocht, dus dat wordt mijn zomerjasje!
http://www.vd.nl/dames/jassen/jacks/soh ... m=overview

oke toegegeven niet echt leer, maar ik vond 'm gewoon leuk en heb 'm van mijn oma gekregen dus dat sla ik niet af !

Leuke jas! Ik heb ook een cognac leren jas gekocht, wel een echte leren haha.

Ik heb zo'n wit kanten rokje bij de h&m gekocht, maar zou je die ook met een zwarte panty kunnen dragen? Of is dat niet mooi...

@fioon leuk jurkje! Bloesje vind ik wat minder.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 17:40

Ik ben op zoek naar een leuk jasje/zomerjas met leren mouwen. Ik zag laatst een meisje die had echt een hele mooie, zwart wit leek wel wat chique. Maar geen idee. Hebben jullie nog ideeën?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 17:49

liespower94 schreef:
Wat hebben jullie deze zomervoor zomerjassen?
Ik heb een beige parka gekocht :)

Nog steeds mijn jasje van vorig jaar, beige van jane norman. Verder heb ik een spijkerjasje waar ik echt letterlijk in woon bijna.. haha. Ik wil nog wel heel erg graag een leren jasje of een roze of groen of rood spijkerjasje, maar ik moet nu eerst sparen voor m'n vakantie.. daarnaast trek ik vaker gewoon een vestje aan of zo en trek ik dat later wel uit, ik doe nooit zo aan zomer jassen. :P

--

Vandaag even gewinkeld, heb dit bloesje gekocht
Afbeelding

En dit jurkje:
Afbeelding

En nog een zwart/wit gestreept hemdje met knoopjes aan de voorkant en een zwart shortje, en een hele lieve bandeau top van de Bershka. Die heb ik speciaaaaaaaal gekocht omdat ik graag een bepaald shirtje wilde kopen, wat denk je, ben ik het shirtje vergeten te kopen :))
maar een bandeau top altijd wel van pas! Ik heb ook 2 shirtjes van 'kant' zeg maar en dan kan ik ook gewoon die top eronder (hij is echt schattig, met bloemetjes) als ik op vakantie ben in lloret de mar. :))
Nu moet ik voor m'n vakantie eigenlijk nog 2 of 3 bikini's, nog 1 of 2 shortjes en schoenen.. buh.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 12-04-13 17:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 17:50

Eleionomae schreef:
Pferdelove schreef:
Ik heb net een cognac leren jasje gekocht, dus dat wordt mijn zomerjasje!
http://www.vd.nl/dames/jassen/jacks/soh ... m=overview

oke toegegeven niet echt leer, maar ik vond 'm gewoon leuk en heb 'm van mijn oma gekregen dus dat sla ik niet af !

Leuke jas! Ik heb ook een cognac leren jas gekocht, wel een echte leren haha.

Ik heb zo'n wit kanten rokje bij de h&m gekocht, maar zou je die ook met een zwarte panty kunnen dragen? Of is dat niet mooi...

@fioon leuk jurkje! Bloesje vind ik wat minder.

Maak is een foto met een panty?
Ik denk dat ik het persoonlijk niet zo mooi vind.. ik vind dat witte kant dan toch weer echt voor de zomer, bij een rokje of broekje..

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 18:21

Die top hadden ze niet meer bij de H&M op het Alexandrium, de laatste keer hadden ze er ook heel weinig van binnen gekregen zeiden ze. Wel erg leuke broek gezien ook,maar die staat weer niet op de site.
Bij de Primark hadden ze niks leuks, heb alleen gympen en een hooded sweatvest voor op stal gekocht. Wel leuke top bij de New Yorker gekocht.Morgen ff foto plaatsen.
Ga zo nog even kijken hij de H&M hier op het winkelcentrum bij mijn ouders. Moet toch nog even bij mijn broer langs die in de buurt woont.

Droomster

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 18:26

@Fioon:

Ik vind je eerste outfit je juist goed staan, superleuk blousje!
Het jurkje vind ik je niet slecht staan, maar ik denk dat een ander model je figuur flatteuzer zou staan. Ik vind dit model je een beetje klein/compact maken namelijk. Maar misschien dat het er al heel anders uit zou zien op een andere foto & met schoenen (met hak!) :j

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 20:39

Fiona: bloesje is mooi, vooral met de donkere broek! Het jurkje vind ik leuk, zou het ook niet vermaken, maar draag het met een mooi paar hakken om je benen langer te laten lijken :)

Rebecca; jurkje is heel leuk. Lekker voor de zomer. Het bloesje is niet zo mijn ding, maar dat is omdat ik een rare aversie heb tegen alles wat geen mouwen heeft :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 21:34

Dankje! Ik heb hem ook gekocht echt voor de zomer, maar als het zonnetje schijnt en het 21 graden is, is ie ook erg leuk met spijkerjasje en een leuke bandana in m'n haar :))

Ikzelf heb ook een hekel aan alles zonder mouw, zelfs korte mouwen! het liefste heb ik half lange of 3 kwarts mouwen want ik heb echt een afkeer van bovenarmen en ellebogen :)) maar ik vond dit wel leuk voor op het strand of zo.. én het is in kleur, 90% van mijn kleren zijn zwart, wit of grijs. :') (herkenbaar bij anderen toevallig?)

Edit; zelfs mijn favoriete zomer jurkje is zwart met wit..
en daar zitten ook vogeltjes op,
ik heb echt een zwak voor jurkjes met vogeltjes erop.. :')

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 21:40

Fioon ik vind het blousje je echt super goed staan! Het jurkje staat je ook leuk maar dit soort jurken moetne eignelijk altijd met een hak gedragen worden, tenzij je al een bambi van jezelf bent, en volgens mij dan nog :')
Nu kan ik er niet zo veel over zeggen, maar ik denk dat ze er met een hak (Sleehak bijvoorbeeld met van dat riet) erg leuk kan zijn :j

Rebeccaa hoort die knoop in dat blousje? Vind hem wel leuk maar ik vind het zoooo afschuwelijk als je iemand's buik ziet := en het jurkje is ook heel leuk.

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 21:50

Kan momenteel geen hakken aan, heb m'n enkelbanden gescheurd :( maar genoeg hakken in de kast dus ik denk dat dat van de zomer wel goed komt! :)

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 22:50

Lous schreef:
Die top hadden ze niet meer bij de H&M op het Alexandrium, de laatste keer hadden ze er ook heel weinig van binnen gekregen zeiden ze. Wel erg leuke broek gezien ook,maar die staat weer niet op de site.
Bij de Primark hadden ze niks leuks, heb alleen gympen en een hooded sweatvest voor op stal gekocht. Wel leuke top bij de New Yorker gekocht.Morgen ff foto plaatsen.
Ga zo nog even kijken hij de H&M hier op het winkelcentrum bij mijn ouders. Moet toch nog even bij mijn broer langs die in de buurt woont.

Nou die top is wel heel populair, ook daar uitverkocht. Broek gevonden op de site, in de winkel niet in de sale, daar wel YES!!!! *\o/*
Dus heb de top (in het blauw) en de broek meteen maar online besteld. :j

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 14:28

Afbeelding

M'n nieuwe rokje!

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 14:32

Chris schreef:
[ Afbeelding ]

M'n nieuwe rokje!

leuk!!