Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Muisbal schreef:@ Lieke__, Kom dan gelijk to the point
Ik sta op de kaasafdeling en het komt elke keer weer voor dat je op de afdeling staat en mensen zeggen: "ik wil graag kaas".
Zeg dan gelijk wát voor een kaas, ik heb 30 soorten kazen op de plank liggen en nog een beetje veel meer voorverpakt liggen..
Muisbal schreef:@ Lieke__, Kom dan gelijk to the point
Ik sta op de kaasafdeling en het komt elke keer weer voor dat je op de afdeling staat en mensen zeggen: "ik wil graag kaas".
Zeg dan gelijk wát voor een kaas, ik heb 30 soorten kazen op de plank liggen en nog een beetje veel meer voorverpakt liggen..
Citaat:Ik had vandaag een klant die een half stokbrood wilde. Ik vertelde haar dat ik dat niet doe, omdat ik dan 's avonds met een half stokbrood zit. Was ze niet zo blij mee!
Ik zei nog tegen haar dat ze dan beter tijgerstokjes kon nemen, maar nee, dat hoefde ook niet..
Marjo_x schreef:Amburtjoz schreef:En deze opmerkingen waarderen de meeste klaten ook wel haha:
Klant: 'Mag ik jou wat vragen'
Ik: 'Dat heeft u bij deze al gedaan'
Die kan ik zo niet waarderen
Ik altijd beleefd vragen of ik iets mag vragen
"dat heeft u zojuist gedaan"
BSensation schreef:Bij ons komt er ook altijd een vrouwtje aan de servicebalie die ALTIJD vraagt welke shag het goedkoopste is. Gaat ze er een halfuur over nadenken en uiteindelijk pakt ze die shag dan toch maar. Ook koopt ze altijd een pak wijn en een fles port. Iedere dag weer. Vind het zo'n raar vrouwtje...
Vjestagirl schreef:In een restaurant: 'wij willen graag een hapje eten'
'Sorry meneer, wij doen alleen aan complete gerechten'