Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sjokkemeule schreef:
UPDATE
Kerk trekt zich terug. gezien de huidige ontwikkelingen. wilden mij nix verder meedelen, maar ze leeft en dat is voor kerk voldoende. Topic wordt door kerk niet meer gelezen, is verzandt in "gekakel"
Pipo schreef:De kerk heeft gewoon door dat je te maken hebt met een verwende puber die haar zin niet krijgt. Jammer dat de rest dat niet door heeft en veel te veel enge films heeft gekeken.
Chrystal-gek schreef:Hoezo doorhebben?
Misschien denken die wel dat alles in orde is, omdat dat de vader gezegd heeft, maar daarom hoeft het toch niet zo te zijn?
NANZA schreef:Afwachten totdat Lotte terug is en dan haar verhaal horen, je kan hier wel allemaal dingen neerzetten, maar dat helpt toch niet . . . .Ik snap gewoon niet dat ze iedereen zo ongerust maakt terwijl jullie vanuit Nederland echt HELEMAAL NIETS kunnen doen . . .Beetje egoistisch van haar als je het mij vraagt. . . . .
Apple schreef:Nanza, het eerste gedeelte van je post sluit ik me bij aan. Het tweede gedeelte niet.
'ongerust maken' doet Lotte nl niet, dat doet iedereen helemaal zelf. Misschien kan ze vandaag niet op internet? Ze heeft dit topic niet gelezen en weet dus niet dat dit zo uit de hand gelopen is. Om haar dan 'egoistisch' te noemen vind ik erg misplaatst. Zij kan immers niet weten hoe er hier in Nld is gereageerd op het bericht dat ze naar Brazilie is.
Verder heeft het ook geen zin om je post te herhalen als er niet op gereageerd wordt.
Misja schreef:Here we go again..
Ik ben het eigenlijk met een aantal personen eens: ik denk: hoe meer we dit topic laten rusten en ophouden met indianenverhalen, hoe eerder reactie.....
Margon schreef:Dat had je niet moeten zeggen![]()
Nathalie schreef:Als we nou eens ophouden met vitten op elkaar!
Daar schieten we helemaal niets mee op.
Ieder zijn eigen mening.
Het lijkt mij overigens beter als er een slotje op dit topic komt. Waar we nu mee bezig zijn schieten we helemaal niets mee op.
Er word geruzied en we fokken elkaar alleen maar meer op...