Ten einde raad. Problemen thuis *Help*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

NANZA

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 21:13

dat jullie eens bij jezelf nagaan wat er nu precies aan de hand is en dat je het eens laat rusten jullie kunnen niets doen zoals hierboven ook al gezegd is door meerdere misschien dat het zo beter doordringt !!!

sjokkemeule

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 21:13

UPDATE

Kerk trekt zich terug. gezien de huidige ontwikkelingen. wilden mij nix verder meedelen, maar ze leeft en dat is voor kerk voldoende. Topic wordt door kerk niet meer gelezen, is verzandt in "gekakel"

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 21:15

sjokkemeule schreef:

UPDATE

Kerk trekt zich terug. gezien de huidige ontwikkelingen. wilden mij nix verder meedelen, maar ze leeft en dat is voor kerk voldoende. Topic wordt door kerk niet meer gelezen, is verzandt in "gekakel"

De kerk heeft gewoon door dat je te maken hebt met een verwende puber die haar zin niet krijgt. Jammer dat de rest dat niet door heeft en veel te veel enge films heeft gekeken.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 21:18

Nanza.. wil je niet zo schreeuwen dat heeft nou ook bepaald niet veel zin.

Chrystal-gek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 21:19

Pipo schreef:
De kerk heeft gewoon door dat je te maken hebt met een verwende puber die haar zin niet krijgt. Jammer dat de rest dat niet door heeft en veel te veel enge films heeft gekeken.

Hoezo doorhebben?
Misschien denken die wel dat alles in orde is, omdat dat de vader gezegd heeft, maar daarom hoeft het toch niet zo te zijn?

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 21:20

goh de kerk en ik zijn het eens, voor de verandering.

NANZA

anneomie. . . . . . als jullie dan eens bij jullie zelf gaan nadenken!!!! en ik schreeuw niet hoor! Heb alleen maar iets getypt en wat groter gemaakt en dat vet afgedruk ! en Pipo jij hebt helemaal gelijk !!!!!!
Laatst bijgewerkt door NANZA op 05-06-04 21:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Misja

Chrystal-gek schreef:
Hoezo doorhebben?
Misschien denken die wel dat alles in orde is, omdat dat de vader gezegd heeft, maar daarom hoeft het toch niet zo te zijn?

Here we go again..

Ik ben het eigenlijk met een aantal personen eens: ik denk: hoe meer we dit topic laten rusten en ophouden met indianenverhalen, hoe eerder reactie.....

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 21:21

NANZA schreef:
Afwachten totdat Lotte terug is en dan haar verhaal horen, je kan hier wel allemaal dingen neerzetten, maar dat helpt toch niet . . . .Ik snap gewoon niet dat ze iedereen zo ongerust maakt terwijl jullie vanuit Nederland echt HELEMAAL NIETS kunnen doen . . .Beetje egoistisch van haar als je het mij vraagt. . . . .

Nanza, het eerste gedeelte van je post sluit ik me bij aan. Het tweede gedeelte niet.

'ongerust maken' doet Lotte nl niet, dat doet iedereen helemaal zelf. Misschien kan ze vandaag niet op internet? Ze heeft dit topic niet gelezen en weet dus niet dat dit zo uit de hand gelopen is. Om haar dan 'egoistisch' te noemen vind ik erg misplaatst. Zij kan immers niet weten hoe er hier in Nld is gereageerd op het bericht dat ze naar Brazilie is.

Verder heeft het ook geen zin om je post te herhalen als er niet op gereageerd wordt.

Misja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 21:21

SuperPepeijn schreef:
goh de kerk en ik zijn het eens, voor de verandering.

*LOL*

Sorry.. Spuit 11 Haha!

NANZA

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 21:24

Apple schreef:
Nanza, het eerste gedeelte van je post sluit ik me bij aan. Het tweede gedeelte niet.

'ongerust maken' doet Lotte nl niet, dat doet iedereen helemaal zelf. Misschien kan ze vandaag niet op internet? Ze heeft dit topic niet gelezen en weet dus niet dat dit zo uit de hand gelopen is. Om haar dan 'egoistisch' te noemen vind ik erg misplaatst. Zij kan immers niet weten hoe er hier in Nld is gereageerd op het bericht dat ze naar Brazilie is.

Verder heeft het ook geen zin om je post te herhalen als er niet op gereageerd wordt.

Tja en ik heb het wel herhaald en als dat je dwarszit moet je er eentje weghalen Schijnheilig Zij hoort van nathalie ook dat mensen zich ongerust maken etc, of wil je nu beweren dat Lotte van niets weet Verward als het zo is dat ze van niets weet dan trek ik mijn woorden terug

Mensen moeten inzien dat dit verhaal door iedereen opgeblazen wordt!!!!

796285

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 21:25

Dat de situatie blijkbaar niet zo dramatisch is als we vreesden is duidelijk. Maar om maar gelijk te spreken van een 'verwende puber' vind ik wat ver gaan. Lees de eerste post van dit topic nog eens door. Dit verhaal word in ieder geval gedeeltelijk bevestigt door wat de vader van Lotte over de telefoon gezegt heeft tegen de vader van Natalie. Wat er ook gebeurd in Brazilie, ik denk dat dat gezin wel dergelijk hulp nodig heeft. Het is *niet* 'normaal' wat er gebeurd is...

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 21:26

Lotte weet van NIETS dat wij op bokt zo bezig zijn idd!
het enigste wat lotte weet is dat er een heleboel pagina's bijgekomen zijn in dit topic, zij heeft geen idee waar dit allemaal over gaat!!
ik heb namelijk helemaal geen contact met lotte.

ik vind de reactie van Pipo nogal erg ver gaan als ik eerlijk moet zijn.... Want datis dus helemaal niet het geval.

Chrystal-gek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 21:26

Misja schreef:
Here we go again..

Ik ben het eigenlijk met een aantal personen eens: ik denk: hoe meer we dit topic laten rusten en ophouden met indianenverhalen, hoe eerder reactie.....

Waarom ik haar de voordeel van de twijfel geef?
Zoals al eens eerder is aangehaald, je weet niet wat er werkelijk in huis afgespeeld heeft, dat weet jij niet, ik ook niet.
Daarom geef ik haar de voordeel van de twijfel.
Vaak gebeurt er meer dan mensen denken en als iemand dan er uiteindelijk mee naar buiten komt, gelooft men het niet, want er is nooit eerder wat van gezegd.

Ik weet hoe dat gaat, ik heb het zelf meegemaakt, niet deze situatie, maar een andere situatie.
Laatst met een verjaardag had zelfs iemand het lef nog om te zeggen: ik wou toch even zeggen dat hij een heel aardige vent was.
Nouja, dus niet, maar dat had zij niet meegekregen.
Omdat niet iedereen de vuile was meteen buiten hangt.

En waarom zou je een meisje van 16 niet geloven als ze om hulp vraagt?
Omdat ze 16 is?
Vind ik geen reden.

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 21:27

Pipo schreef:

Dat had je niet moeten zeggen Lips are sealed Stoom uit je oren

NANZA

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 21:30

Margon schreef:
Dat had je niet moeten zeggen Lips are sealed Stoom uit je oren

Why not? Iedereen heeft recht op een eigen mening en is vrij deze te plaatsen, het is niet vreemd dat mensen zo denken aangezien er van alles gezegd wordt, waarvan ook zeker een groot deel niet waar is. iedereen verwijt elkaar dingen, laat het toch rusten totdat iemand iets van lotte hoort !!!!!

rode_kool

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 21:35

Misschien is het handig om weer een slotje hierop te pleuren, en dat er alleen nog maar updates bij kunnen komen?
Aangezien er nu toch alleen maar vervelende discussies ontstaan...

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 21:36

Als we nou eens ophouden met vitten op elkaar!
Daar schieten we helemaal niets mee op.

Ieder zijn eigen mening.

Het lijkt mij overigens beter als er een slotje op dit topic komt. Waar we nu mee bezig zijn schieten we helemaal niets mee op.
Er word geruzied en we fokken elkaar alleen maar meer op...

NANZA

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 21:37

idd nathalie helemaal gelijk SLOTJE!! de mensen waarvan Lotte het nodig vind dat die van hara situatie afweten worden door haarzelf wel op de hoogte gesteld !!!

sjokkemeule

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 21:40

Nathalie schreef:
Als we nou eens ophouden met vitten op elkaar!
Daar schieten we helemaal niets mee op.

Ieder zijn eigen mening.

Het lijkt mij overigens beter als er een slotje op dit topic komt. Waar we nu mee bezig zijn schieten we helemaal niets mee op.
Er word geruzied en we fokken elkaar alleen maar meer op...

adem in adem uit meid
laten we maar sluiten die hap. degenen die er zeer nouw bijbetrokken zijn hebben elkaars gegevens. zoals jij, wel toppie OK dan! hoe jij je erdoor slaat meid. Petje af. Maar ook jij blijft kalm he?

wabisabi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 21:41

Ik weet niet meer wat ik ervan moet vinden Scheve mond
Ik denk dat het topic idd beter gesloten kan worden. Als er iemand nieuws hoort kan diegene toch een topic openen.

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 21:42

frostwood schreef:
Misschien is het handig om weer een slotje hierop te pleuren, en dat er alleen nog maar updates bij kunnen komen?

OK dan!

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 21:44

Ik denk dat dit een goed besluit is Lachen.

In dit topic wordt inderdaad veel gespeculeerd en wordt onduidelijk wat nu feit en wat fictie is.
Net wat Sjokkemeule ook zegt: degenen die er nauw bij zijn betrokken hebben elkaars gegevens Lachen.

Ik denk dat het goed is om de raad van Gliss op te volgen: als er nieuws is dan kan er altijd een nieuw topic worden geopend Lachen, of natuurlijk alleen updates in dit topic (kan altijd worden geregeld met een moddie).
Laatst bijgewerkt door Apple op 05-06-04 21:45, in het totaal 1 keer bewerkt

wabisabi

frostwood schreef:

Dat bedoelde ik.

Justy

Lijkt mij een prima idee, Lotte kan ook zelf een topic openen mocht dat nodig zijn. Ik TeM.