Marcella schreef:Fijn hoor je krijg roesje, maar in de tussentijd beginnen ze al.
Eindelijk moesten ze nog een dunnere pakken, want ze hadden problemen met de bochten.
Naar.
Maar uiteindelijk wel goed gelukt?
Wanneer krijg je de uitslag?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Little_Gift schreef:Gatver... Ik ben helemaal van slag...
Voor de mensen die het verhaal van de gigantische mantelmeeuw nog herinneren die ik zag aangereden worden op 18 augustus en minstens een gebroken linkervleugel had... Ik heb zonet melding gekregen dat het dier zopas plots tijdens zijn revalidatieperiode in het opvangcentrum alsnog onverwachts overleden is![]()
![]()
Zo'n mooi indrukwekkend en imponerend dier... In de fleur van zijn leven... Begrijp er niks van... Voelt echt verrot![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

maar vind t zo gezellig ! _San87_ schreef:prompter schreef:Is per gemeente verschillend, elke milieustraat heeft eigen regels wat er wel en niet betaald moet worden. Wij beheren er hier drie en ze hebben alle drie hun eigen regels
Klopt, in Rhenen kun je 8x per jaar gratis je zooi komen dumpen.

het is in ieder geval klaar

Cer schreef:prompter schreef:Is per gemeente verschillend, elke milieustraat heeft eigen regels wat er wel en niet betaald moet worden. Wij beheren er hier drie en ze hebben alle drie hun eigen regels
maar, zit er 1 bij waar alles gratis is? Dus onbeperkt brengen en op laten halen?
(overigens weet ik niet wie er meer dan 13x naar een milieustraat moet, maar dat kan helemaal aan mij liggen(verbouwingen even daargelaten)
MarlindeRooz schreef:Er waren hier net mensen uit Arnhem. Die keken op van het geknal hier. En het is een klein dorp he.
Het gaat de hele dag door en vanaf 16:30 ofzo is het donker. Dan is het aan een stuk door. En hard ook.
En ik wil nog langs de supermarkt. Maar ik heb geen werkende lamp op m’n fiets. Lopen doet pijn (knie) en de auto is onzin.
vanmiddag ben ik er voor het laatst uit geweest met de scootmobiel, morgen blijf ik binnen. Hier zijn het vooral van die wandelende snottebellen die met het zware spul lopen en die vertrouw ik er echt niet mee. 
denisesilver schreef:Mijn kat die sinds een week heel lelijk doet tegen zijn broer. Leven al 5 jaar samen, maar nu is het echt tot vechten aan toe.