Stom

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anna79

Re: Stom

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-25 00:08

Ik vind het ook te ranzig

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-25 04:13

Ik snap dat de geur mensen kan afschrikken. :')

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-25 06:44

Ik vind de geur en de smaak ook walgelijk. Zo heb ik ooit eens de auto langs de kant van de weg gezet, omdat een vriendje van mijn zoon waagde om in de auto een blikje energydrink open te trekken. Niet wetende dat ik het echt verschrikkelijk vind. Heb hem de keuze gegeven of leeggooien, blikje in jaszak en weg ermee, of naast de auto in 1x leegdrinken en blikje in jaszak ( die was overigens met rits, dus rook ik het niet meer ) maar absoluut niet in de auto leegdrinken _O-
Ik snap echt niet dat mensen het lekker vinden, maar ja, ik drink sowieso weinig tot geen frisdrank.

Anna79

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-25 07:01

Ik vind het stom dat ik vandaag om 5 uur wakker werd omdat het gordijn niet goed dicht zat. Daarna niet meer kunnen slapen, nu beneden omdat ik honger had en dat terwijl ik kon uitslapen 8)7

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-25 07:52

Oh, ik vind het juist heerlijk om vroeg op te zijn in de zomer. Vooral in het weekend.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-25 07:53

Ja, ik dus ook. :D
Ga er meestal rond half 7 al uit.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-25 08:12

Toen waren wij ook al buiten. Lekker rustig, met weinig verkeer of mensen die langslopen of fietsen. Doordeweeks moet je daar vroeger voor op. Maar in het weekend is het dan nog rustig genoeg voor allerlei avonturen voor de poetie. Later op de dag is het niet meer veilig genoeg om haar naar buiten te laten (en 's ochtends vroeg soms ook niet, eksters zijn eng. Gelukkig vond ze dekking onder een geparkeerde auto).

Inmiddels zitten we aan het ontbijt, en zo komt er na een heel relaas toch nog een stom: blauwebessenstruik is ontploft, er zat 3x meer aan vanochtend dan ik voor het ontbijt nodig heb. En nog veel besjes die morgen rijp zullen zijn. Stom om nu geen vriezer te hebben. En meer balkon voor nog veel meer planten.

Melzazu

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-25 09:55

Is het trouwens stom dat ik geen idee heb hoe energy drank (van eender welk merk) smaakt en ook niet echt weet hoe het ruikt?

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-25 10:09

Ik denk dat de frambozen variant naar chemische frambozen ruikt en de aardbeien variant … nou ja
En er zijn ‘zero’ varianten, zonder suiker

Ik vind het stom dat de buren de portiekdeur open laten staan omdat ‘ze toch zo weer terug zijn’.. of is dat voor het ergernissen topic

Anna79

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-25 10:10

Jullie lagen vast iets eerder in je bed dan ik :')

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-25 10:11

Het ruikt vooral heel sterk. En inderdaad nogal chemisch.

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-25 12:20

Ik vind Google opslagruimte stom.
Elke paar weken geeft hij aan dat de opslagruimte bijna vol zit met een percentage, bijvoorbeeld 94%, dan verwijder ik m'n spammails en wat grote bestanden zoals filmpjes. Dan zakt het percentage naar 72%. En met 1,5 dag, waarin ik echt niet bijzonder veel filmpjes/fotos maak/mails ontvang etc, is hij weer 98% en daar word ik zenuwachtig van |o want dan zegt hij dat ik binnenkort geen emails meer kan ontvangen.

En dan kan ik wel x aantal GB bijkopen met een abonnement voor 2,99 per maand, maar ik vraag me af of dat een lokkertje is of dat dat echt verschil maakt.

Ik weet dat hier een heel topic over geweest is.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-25 12:22

Ik vind die opslagruimtes ook stom, maar dan om een andere reden. En dat is dat het zo veel capaciteit kost. En een berg CO2-uitstoot oplevert. Voor dingen waar 99% van de tijd nooit meer iets mee gedaan wordt.

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-25 12:31

_Karlijn schreef:
Elke paar weken geeft hij aan dat de opslagruimte bijna vol zit met een percentage, bijvoorbeeld 94%, dan verwijder ik m'n spammails en wat grote bestanden zoals filmpjes. Dan zakt het percentage naar 72%. En met 1,5 dag, waarin ik echt niet bijzonder veel filmpjes/fotos maak/mails ontvang etc, is hij weer 98% en daar word ik zenuwachtig van |o want dan zegt hij dat ik binnenkort geen emails meer kan ontvangen.

En dan kan ik wel x aantal GB bijkopen met een abonnement voor 2,99 per maand, maar ik vraag me af of dat een lokkertje is of dat dat echt verschil maakt.

Verwijder je het ook uit de prullenbak :-)?
En event minder back ups maken/minder apps toevoegen aan de back up?

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-25 12:35

Ik zit bij een krijspaleis met mijn kinderen, dat vind ik niet eens stom…
Wel dat ik m’n boek uit de auto ben vergeten en nu aan het scrollen ben op mijn telefoon gewoon uit verveling :(

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-25 12:48

Deze kindvrije bokkert weet niet wat een krijspaleis is. Is dat een indoor speeltuin?

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-25 12:50

Koper schreef:
Deze kindvrije bokkert weet niet wat een krijspaleis is. Is dat een indoor speeltuin?

Ja :+

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-25 13:03

Wat een toepasselijke term :D

Maar waarom kun je niet even je boek halen dan? Is het zo ver lopen naar waar je auto staat?

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-25 13:03

Sodera schreef:
_Karlijn schreef:

Verwijder je het ook uit de prullenbak :-)?
En event minder back ups maken/minder apps toevoegen aan de back up?

Ja ik leeg ook de prullenbak. Dat laatste kan ik proberen ja!

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-25 15:17

Stom: mijn strijkijzer spuugt eens in de zoveel tijd groene klodders uit, vooral op lagere temperaturen. En vandaag deed 'ie dat op een blouse die ik vorige maand gemaakt heb ;(

Ook stom: Facebook heeft de popups dat iemand op je bericht heeft gereageerd ineens in het Duits. Mijn bericht was in het Engels. Als reactie op iemand uit Zweden. Bericht is een link naar een event in Denemarken. Mijn ingestelde taal is Noors. Mijn ip-adres is Nederlands. Duits raakt echt kant noch wal }:0

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-25 15:29

Stom, dat ik steeds terugkerend keelpijn en keelontsteking heb.

Melzazu

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-25 18:03

Helemaal niet stom vind ik het woord krijspaleis voor een indoor speeltuin van Alja
_O- _O-

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-25 18:03

Ik ook niet, ik vind het perfect passend. :D

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-25 18:05

Krijspaleis is hier een veelgebruikt woord, nooit bij stilgestaan dat iemand dat woord niet kende. :')

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-25 18:10

Suzanne F. schreef:
Ik vind Red bull heerlijk maar ik drink het echt maar af en toe. Ik vind het te duur en het is niet goed. Zit bizar veel suiker in.

Sugar free!

Ik vind het goor. Maar zo effectief soms als het echt even nodig is

Vanochtend naar een baby shower even snel een halve liter monster naar binnen gewerkt. Anders trok ik het niet := nood breekt wetten.