Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

wyoming

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 22:58

Mijn dochter is niet lekker en vroeg of ze in mijn bed mocht liggen. Daarna vroeg ze of ik even bij haar kwam liggen. Dus ik val net bijna in slaap en bedenk mij ineens dat ik nog een paar schoenen moet vullen. Nu weer klaar wakker.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 23:39

Telpeva schreef:
Fly_high schreef:
Heb deze 2 cadeau gekregen van mijn vriend, voor als ik niet kan kiezen welke ik eerst ga bouwen :P

[ [url=m/Mrid8x.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ben inmiddels best een stuk ouder dan 7 maar het blijft wel leuk :D

Ik ben de 7 inmiddels ook gepasseerd maar ik zou voor 2 eenhoorns gaan. Misschien maken ze dan babies zodat je er morgen 3 hebt.

Haha :D

zie nu pas trouwens dat ik helemaal in een verkeerd topic zat :') had het blije moeten zijn ipv ergernissen, kan me aan mijn vergissing gaan ergeren zodat het on topic blijft :j

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 23:49

Cathy en Chanel die de vloeistof tegen misselijkheid uitspugen. |o

Anders morgen met die 2 terug naar de dierenarts.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 23:59

Denk straks als ik om half 1 thuis kom nog even broodje eten, mn maag rammelt maar heb niks meer in mijn tas zitten, allemaal al opgegeten in de rij voor het concert omdat het een half uur uitliep en het even enorm onduidelijk was of het nog wel door zou gaan :')

Naja, ze hebben het goedgemaakt door mij ineens bij de rij voor meet en greet te zetten. Ik had gewoon general admission, maar ik ga geen nee zeggen tegen een kans om gratis één van mn favoriete groepen te ontmoeten.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 00:12

Dat er werkgerelateerd weer iets is verzonnen wat ik nu op mag gaan lossen , ik heb het niet bedacht -O-

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 00:21

Ik zou vandaag dan eindelijk een "vaste" invaller krijgen om mee samen te werken. De naam was al genoemd... komt ze niet. Zou de voorspelde sneeuw er iets mee te maken hebben? >;)
Ik kan me inmiddels aardig goed voorstellen waarom personeels managers soms zo cynisch kunnen worden. :')

Toen stond er ineens een andere invaller voor me, die aan zijn eigen werk al genoeg heeft, maar toch nog kwam opdagen. **\O/** Helaas maakt de beste man al idioot lange dagen, dus kan hij niet altijd invallen.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 00:24

De vreselijke voorspelling voor de ochtendspits morgen. Moet om 8.30u in Rotterdam Noord zijn voor het afscheid van mijn oma. Daarna doorrijden naar Gouda voor de crematie... Normaal is het een half uur rijden, maar denk dat we maar om 7.00u ofzo al vertrekken.... Ik kan en wil echt niet te laat zijn.... -O-

PotjeMayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 00:26

Dat anxiety de laatste tijd weer zo aanwezig is :(
En dat het voelt alsof ik zoveel moet fixen aan mezelf... dat ik teveel praat of te aanwezig ben of ' fear of abandonment ' problemen enzovoorts.
'T zit gewoon even allemaal niet mee de laatste tijd

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 00:32

Drie keer in mn vingers gesneden met pvc op maat snijden. Grrrr.
Scheelt dat het wel rete mooi eruit ziet.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 00:38

Nachtje beneden slapen want de hond zit aan waterdunne diarree := hopelijk maakt ie mij wakker zodat hij naar buiten kan.

Maaar....
Afbeelding
:') :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 01:01

Wel lekker warm zo te zien. :+

En beterschap voor de hond.

Anastasia24

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 02:50

PotjeMayo schreef:
Dat anxiety de laatste tijd weer zo aanwezig is :(
En dat het voelt alsof ik zoveel moet fixen aan mezelf... dat ik teveel praat of te aanwezig ben of ' fear of abandonment ' problemen enzovoorts.
'T zit gewoon even allemaal niet mee de laatste tijd

Jij hoeft helemaal niets te ''fixen'' aan jezelf. Vrienden zoeken die jou accepteren zoals je bent :D . Alleen werken aan de dingen die jij van jezelf wilt verbeteren, waar jíj gelukkig van word, niet om een ander te plezieren. Leren van jezelf te houden en enkel gaan voor eigen verbetering, geen ''fixen'' je bent niet gebroken. :j
---
Hier toch even klagen dat er geen sneeuw lag vandaag, hoop stiekem op een goede sneeuw-winter. <3

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 07:55

@merlen: bedrijven schreeuwen momenteel om jobstudenten. Je dochter is momenteel toch 18? Dan verdient ze rond de 11/12 euro per uur. Kan ze makkelijk haar objectief en andere dingen zelf kopen. Het is toch te gek dat jij je in alle bochten moet wringen en je kinderen alles maar krijgen? Ook die dochter met je auto, is toch gewoon absurd?

Wij zijn thuis nooit krap bij kas geweest maar zelfs toen werd er door mijn ouders verwacht dat we vanaf 15 jaar gingen werken in de weekenden en vakanties.

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 08:06

PotjeMayo, angst/paniek is zo naar. Sterkte :(:)

Marcella dat is niet handig. Hopelijk houden ze het snel binnen. :(:)

Nyaleti, wel gezellig zo! Hond weer een beetje oké? :(:)

Hier al een tijdje zo verschrikkelijk moe, ondanks dat ik goed en voldoende slaap. :Z

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 08:15

Vandaag weer zon dag dat ik om half 8 s ochtends vertrek en sowieso niet voor 22u s avonds thuis ga zijn.
En dan gaan ze van die hoofdletter uitroepteken mailtjes sturen omdat ik niet op kantoor ben

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 08:21

22.45u thuis gekomen van een gezellig avondje (Uiteten en Bowlen met de Autistenclub)

Alleen kwam er ook al snel achter dat ik mijn bed nog leeg moest maken van kleding..
Op een stoel gegooid en net maar op bed dus vanmiddag nog even ophangen/opvouwen..

Vannacht ineens kotsmisselijk en ijs-ijs-ijs-ijskoud wakker geworden...
en vanmorgen om 6.30u wakker geworden..beter dan 4.30u. :')

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 08:35

Mensen in de trein die hun tassen overal en nergens neerpleuren zodat niemand ernaast kan zitten :roll:

Koop.je.eigen.fiets.auto.

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 08:41

Doe ik ook, maar haal 'm wel weg als mensen naast me willen zitten.

Wat helaas altijd is. :') :')

Was ik maar lang en intimiderend ofzo.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 08:46

Overprikkeld waardoor ik weer niet naar college kan. Dan maar uitrusten en vanmiddag zelf de stof bestuderen ofzo?

Kan wel janken wil gewoon normale hersenen en normaal kunnen studeren.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 08:59

:knuffel:

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 09:01

iirrssjjee schreef:
De vreselijke voorspelling voor de ochtendspits morgen. Moet om 8.30u in Rotterdam Noord zijn voor het afscheid van mijn oma. Daarna doorrijden naar Gouda voor de crematie... Normaal is het een half uur rijden, maar denk dat we maar om 7.00u ofzo al vertrekken.... Ik kan en wil echt niet te laat zijn.... -O-

Heel veel sterkte!

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 09:04

Schuur_ schreef:
@merlen: bedrijven schreeuwen momenteel om jobstudenten. Je dochter is momenteel toch 18? Dan verdient ze rond de 11/12 euro per uur. Kan ze makkelijk haar objectief en andere dingen zelf kopen. Het is toch te gek dat jij je in alle bochten moet wringen en je kinderen alles maar krijgen? Ook die dochter met je auto, is toch gewoon absurd?

Wij zijn thuis nooit krap bij kas geweest maar zelfs toen werd er door mijn ouders verwacht dat we vanaf 15 jaar gingen werken in de weekenden en vakanties.

Ze is nu 18 inderdaad.
Maar ik vind het eigenlijk normaal dat ouders voor schoolbenodigheden betalen in het middelbaar.
Is dat is typisch Nederlands,zelf voor school opdraaien wanneer je minderjarig bent?Oprechte vraag,niet boos worden hé.
Mijn andere dochters hebben ook een weekend/vakantiejob gehad maar voor school betaalde ik.
Mijn uitgeleende auto is ondertussen terug.Dochter heeft nu zelf een auto gekocht.

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 09:06

Een objectief moeten kopen voor middelbare school? :wow:

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 09:15

Fotografie opleiding.Ze heeft haar plan nu wel getrokken met haar camera al die jaren maar zij was de enige in die opleiding zonder.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 09:15

Merlen schreef:
Schuur_ schreef:

Ze is nu 18 inderdaad.
Maar ik vind het eigenlijk normaal dat ouders voor schoolbenodigheden betalen in het middelbaar.
Is dat is typisch Nederlands,zelf voor school opdraaien wanneer je minderjarig bent?Oprechte vraag,niet boos worden hé.
Mijn andere dochters hebben ook een weekend/vakantiejob gehad maar voor school betaalde ik.
Mijn uitgeleende auto is ondertussen terug.Dochter heeft nu zelf een auto gekocht.

Sorry maar wat voor school doet ze dat ze daar een objectief voor nodig heeft??
Dat heb ik nog nooit gehoord.
En heeft ze hem NODIG of wil ze het graag hebben omdat de rest het ook heeft?

Is je uitgeleende auto wel gerepareerd voor je hem terug kreeg, of mag je dat nu alsnog zelf regelen?