Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Telpeva schreef:Fly_high schreef:Heb deze 2 cadeau gekregen van mijn vriend, voor als ik niet kan kiezen welke ik eerst ga bouwen
[ [url=m/Mrid8x.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ben inmiddels best een stuk ouder dan 7 maar het blijft wel leuk
Ik ben de 7 inmiddels ook gepasseerd maar ik zou voor 2 eenhoorns gaan. Misschien maken ze dan babies zodat je er morgen 3 hebt.
PotjeMayo schreef:Dat anxiety de laatste tijd weer zo aanwezig is![]()
En dat het voelt alsof ik zoveel moet fixen aan mezelf... dat ik teveel praat of te aanwezig ben of ' fear of abandonment ' problemen enzovoorts.
'T zit gewoon even allemaal niet mee de laatste tijd
iirrssjjee schreef:De vreselijke voorspelling voor de ochtendspits morgen. Moet om 8.30u in Rotterdam Noord zijn voor het afscheid van mijn oma. Daarna doorrijden naar Gouda voor de crematie... Normaal is het een half uur rijden, maar denk dat we maar om 7.00u ofzo al vertrekken.... Ik kan en wil echt niet te laat zijn....
Schuur_ schreef:@merlen: bedrijven schreeuwen momenteel om jobstudenten. Je dochter is momenteel toch 18? Dan verdient ze rond de 11/12 euro per uur. Kan ze makkelijk haar objectief en andere dingen zelf kopen. Het is toch te gek dat jij je in alle bochten moet wringen en je kinderen alles maar krijgen? Ook die dochter met je auto, is toch gewoon absurd?
Wij zijn thuis nooit krap bij kas geweest maar zelfs toen werd er door mijn ouders verwacht dat we vanaf 15 jaar gingen werken in de weekenden en vakanties.
Merlen schreef:Schuur_ schreef:@merlen: bedrijven schreeuwen momenteel om jobstudenten. Je dochter is momenteel toch 18? Dan verdient ze rond de 11/12 euro per uur. Kan ze makkelijk haar objectief en andere dingen zelf kopen. Het is toch te gek dat jij je in alle bochten moet wringen en je kinderen alles maar krijgen? Ook die dochter met je auto, is toch gewoon absurd?
Wij zijn thuis nooit krap bij kas geweest maar zelfs toen werd er door mijn ouders verwacht dat we vanaf 15 jaar gingen werken in de weekenden en vakanties.
Ze is nu 18 inderdaad.
Maar ik vind het eigenlijk normaal dat ouders voor schoolbenodigheden betalen in het middelbaar.
Is dat is typisch Nederlands,zelf voor school opdraaien wanneer je minderjarig bent?Oprechte vraag,niet boos worden hé.
Mijn andere dochters hebben ook een weekend/vakantiejob gehad maar voor school betaalde ik.
Mijn uitgeleende auto is ondertussen terug.Dochter heeft nu zelf een auto gekocht.