_lautje_ schreef:Hahah als je wol gewend bent wil je echt geen acryl meer hè. Voelt dan zo naar
Echt verwend word je ervan

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
KB12 schreef:caro29 schreef:Weet iemand hoe de kwaliteit van Sandro is en de maatvoering?
Maatvoering vind ik lastig, sommige kledingstukken vallen best wel klein en andere weer groot of op maat. Ik varieer van 38 tot en met 42 bij hun kleding. Kwaliteit is niet geweldig.
foxy80 schreef:Het is niet verplicht he, een RL trui kopen om in dit topic te mogen
Lys_PPA schreef:foxy80 schreef:Het is niet verplicht he, een RL trui kopen om in dit topic te mogen
Ik las dit en dacht 'volg al vanaf begin, maar ik heb geen RL trui', vervolgens 'ow wacht, maar mijn dochtertje wel. Het is toch een ongeschreven regel denk ik
Momenteel even succesvoller met verkopen dan met aankopen.
_San87_ schreef:Ik heb iemand geïnteresseerd in een item dat ik verkoop. Verzendkosten zijn blijkbaar 11,85, waar kan ik dat checken? Het zou naar Spanje moeten.
robbie88 schreef:_San87_ schreef:Ik heb iemand geïnteresseerd in een item dat ik verkoop. Verzendkosten zijn blijkbaar 11,85, waar kan ik dat checken? Het zou naar Spanje moeten.
dat ligt er aan waar ze het mee wil laten versturen, moet ze andere aanbieder proberen. ik had dat vorige week zelf ook, vanuit frankrijk moest ik 11 euro betalen, dat is hele pakketje niet waard haha
uiteindelijk avond weer geprobeerd en kon ik wel andere en goedkopere opties aanklikken