Urbanus schreef:tones schreef:Apathisch op de bank liggen in de hoop dat de rommel vanzelf verdwijnt.
Same![]()
Oooh zo herkenbaar. Lang leve executive paralysis
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ElfBeau_067 schreef:Justme_Lisaa schreef:Thanks. Die had ik al gezien, niet per direct op voorraad want de levertijd is 2 weken..
Beter dan weer wat dagen wachten en dan ben je langer dan twee weken kwijt.
Menino schreef:Jeugdhonk.
Mooie tijd op bokt.
Mijn vriend is in de randstad en ik ben eigenlijk altijd bang dat ie zichzelf doodrijdt als 'ie weer naar huis gaat.
Iets minder overbezorgd zou wel relaxed zijn.
Telpeva schreef:Het mag van mij een paar graden afkoelen.
En aan een van de dames bij mijn vrijwilligerswerk (sinds gisteren ex-vrijwilligerswerk), die er drama van maakt dat ik ben gestopt. Want het is al zo ruk om mensen te vinden, als iedereen met een pijntje thuis zou blijven dan kan de boel wel sluiten, nu komt al het werk bij een paar mensen terecht en die situatie is niet houdbaar. Ze kan zelf al nooit eens een dag vrij nemen of vakantie hebben en nu wordt het nog erger.
Ik heb er jaren gratis als vrijwilliger gewerkt, geen bedankje, geen tot ziens, geen ik ga je missen, geen beterschap... Nope, het is vooral voor haar heel erg dat ik lichamelijk zo achteruit ben gegaan dat ik mijn geliefde werk niet meer kan uitvoeren.
Ze mag er ook even helemaal in stikken wat mij betreft