Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Merlen schreef:Hier ben ik weer.
Soms moet je opportunistisch zijn en je kans trachten te grijpen zelfs indien die kans voorkomt uit het leed van anderen.
Dit ligt niet in mijn aard en dat is dan ook mijn ergernis.
Buurman van mijn ouders heeft kanker gehad en is plots hervallen.Hij heeft een tumor in het hoofd,kan niet meer geopereerd worden en is overgebracht naar de palliatieve afdeling.
Ik heb dus een afspraak gemaakt met de bank om advies in te winnen over een hypotheekoverdracht indien deze woning verkocht zou worden.
JustMe8484 schreef:Ja doen we, soms helpt dat, soms zijn we te laat, soms gaat het alsnog mis. Zeker met spannende weken gaat het veel mis. Het kan ook zo weer weken helemaal goed gaan. Tot er een spreekbeurt oid is, of een sint feest of een kerstfeest etc...
chanicha schreef:JustMe8484 schreef:Ja doen we, soms helpt dat, soms zijn we te laat, soms gaat het alsnog mis. Zeker met spannende weken gaat het veel mis. Het kan ook zo weer weken helemaal goed gaan. Tot er een spreekbeurt oid is, of een sint feest of een kerstfeest etc...
Herkenbaar, toevallig had ik het er net met onze dochter over
Relaxed schreef:Hoe komt dat fly high?
_San87_ schreef:
Fly_high schreef:Relaxed schreef:Hoe komt dat fly high?
Dat ik geen echte voortanden heb? Combinatie genetisch defect en mijn brokkenpiloot leefstijl
En daarbovenop heel wat prutswerk door de jaren heen omdat ik pech had om op te groeien waar ik opgegroeid ben.
Het is enorm kwetsbaar, er is net eentje uit gevlogen door ff iets heel zachts af te bijten. Alles opnieuw erin laten zetten kost net zoveel als een paard en tja ik had liever een paard I guess
Maar het maakt me toch nog zo boos soms, en dat er mensen rondlopen die zomaar helemaal gratis een setje tanden hebben en appels kunnen eten zonder voor te snijden en daar niet eens dankbaar voor zijn
Urbanus schreef:HopeMyDay schreef:Aan mezelf.. Ik snap dat daten op mijn leeftijd niet hetzelfde is als wanneer je 18 bent maar ik ben wel écht een kneus op het gebied van liefde
Huh nee, wat is dit? Waarom ben je sip? Ging het niet fijn?
HopeMyDay schreef:Aan mezelf.. Ik snap dat daten op mijn leeftijd niet hetzelfde is als wanneer je 18 bent maar ik ben wel écht een kneus op het gebied van liefde
HopeMyDay schreef:Ik heb een tijdje af en aan gedate.. Nooit met iemand zo'n klik als dat ik met mijn ex had. Nu heb ik wel iemand met wie ik die klik voel maar hij is tevens al jaren een hele goede vriend van me. Ik merk dat ik "verliefd" ben maar ik ben een te grote kneus om er wat mee te doen.. Soms hakt dat er eventjes in, zoals vandaag .
HopeMyDay schreef:Urbanus schreef:
Huh nee, wat is dit? Waarom ben je sip? Ging het niet fijn?
Ik heb een tijdje af en aan gedate.. Nooit met iemand zo'n klik als dat ik met mijn ex had. Nu heb ik wel iemand met wie ik die klik voel maar hij is tevens al jaren een hele goede vriend van me. Ik merk dat ik "verliefd" ben maar ik ben een te grote kneus om er wat mee te doen.. Soms hakt dat er eventjes in, zoals vandaag .