Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

JustMe8484

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 21:23

Ja doen we, soms helpt dat, soms zijn we te laat, soms gaat het alsnog mis. Zeker met spannende weken gaat het veel mis. Het kan ook zo weer weken helemaal goed gaan. Tot er een spreekbeurt oid is, of een sint feest of een kerstfeest etc...

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 21:32

Hier ben ik weer.
Soms moet je opportunistisch zijn en je kans trachten te grijpen zelfs indien die kans voorkomt uit het leed van anderen.
Dit ligt niet in mijn aard en dat is dan ook mijn ergernis.
Buurman van mijn ouders heeft kanker gehad en is plots hervallen.Hij heeft een tumor in het hoofd,kan niet meer geopereerd worden en is overgebracht naar de palliatieve afdeling.
Ik heb dus een afspraak gemaakt met de bank om advies in te winnen over een hypotheekoverdracht indien deze woning verkocht zou worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 21:44

*\o/* Goedzo!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 21:46

Merlen schreef:
Hier ben ik weer.
Soms moet je opportunistisch zijn en je kans trachten te grijpen zelfs indien die kans voorkomt uit het leed van anderen.
Dit ligt niet in mijn aard en dat is dan ook mijn ergernis.
Buurman van mijn ouders heeft kanker gehad en is plots hervallen.Hij heeft een tumor in het hoofd,kan niet meer geopereerd worden en is overgebracht naar de palliatieve afdeling.
Ik heb dus een afspraak gemaakt met de bank om advies in te winnen over een hypotheekoverdracht indien deze woning verkocht zou worden.

Ik denk niet dat de buurman het je kwalijk neemt.

Succes *\o/*.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 21:57

JustMe8484 schreef:
Ja doen we, soms helpt dat, soms zijn we te laat, soms gaat het alsnog mis. Zeker met spannende weken gaat het veel mis. Het kan ook zo weer weken helemaal goed gaan. Tot er een spreekbeurt oid is, of een sint feest of een kerstfeest etc...

Herkenbaar, toevallig had ik het er net met onze dochter over :j

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 22:02

Ik ga er vanuit dat het niks wordt.
Des te minder teleurgesteld zal ik zijn.Maar ik droom wel.
En mocht het kunnen,hoop ik dat zijn zoon het niet koopt.Hij moet dan wel zijn broer en zus nog uitkopen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 22:03

Merlen schreef:
Ik ga er vanuit dat het niks wordt.
Des te minder teleurgesteld zal ik zijn.Maar ik droom wel.
En mocht het kunnen,hoop ik dat zijn zoon het niet koopt.Hij moet dan wel zijn broer en zus nog uitkopen.

Niet geschoten is sowieso mis.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 22:07

Kater heeft net een natte scheet gelaten.
Kleed van de bank is net uitgewassen.

Arme kater...

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 22:08

Nee heb je en ja kan je krijgen.

Zit nog steeds met hartkloppingen op bank dan bloedheet en dan weer koud.

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 22:31

chanicha schreef:
JustMe8484 schreef:

Herkenbaar, toevallig had ik het er net met onze dochter over :j

Hoe oud is jouw dochter? Even uit nieuwsgierigheid :o

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 23:14

Weer een voortand kwijt -O-

Met perfecte timing uiteraard, zoals alles in mijn leven :')

Ik word er zo moedeloos van, en de kosten ook :(

En ik ben zo f*cking stikjaloers op mensen die gewoon alle tanden hebben gekregen om mee te beginnen.

PS. I hoef tenminste absoluut niet bang te zijn om aan te komen met de feestdagen :+ _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 23:24

Hoe komt dat fly high?

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 23:25

dat mijn Iphone echt aan zijn einde komt en dat ik dus geen geld heb voor een nieuwe telefoon

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 23:50

Relaxed schreef:
Hoe komt dat fly high?

Dat ik geen echte voortanden heb? Combinatie genetisch defect en mijn brokkenpiloot leefstijl :')

En daarbovenop heel wat prutswerk door de jaren heen omdat ik pech had om op te groeien waar ik opgegroeid ben.

Het is enorm kwetsbaar, er is net eentje uit gevlogen door ff iets heel zachts af te bijten. Alles opnieuw erin laten zetten kost net zoveel als een paard en tja ik had liever een paard I guess ;)

Maar het maakt me toch nog zo boos soms, en dat er mensen rondlopen die zomaar helemaal gratis een setje tanden hebben en appels kunnen eten zonder voor te snijden en daar niet eens dankbaar voor zijn :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-22 00:22

_San87_ schreef:

Die eerste meid :') eigenlijk is kleptanomie een ziekte en kampt mevrouw daar mee.

--

Ik ben dus bijna aangehouden vanwege het bezoeken van mijn eigen dieren :') we hadden een lichtjesroute gereden en kwamen op de terug weg langs mijn twee fjordendames en hun kudde. Ze staan in een weiland langs een weg zonder verlichting, maar mijn oude dame is erg slim en herkend mijn auto en stem al van ver en was helemaal door het dolle heen want ze dacht ohhh heb je mijn bak voer ook mee? Mijn jonge spruit kwam ook even buurten maar ik bleef in de auto want het regende.

Op den duur kwam er een auto aan dus we zijn doorgereden aangezien we midden op de weg stonden. Dus wij door stopt die auto ook bij de paarden en doet zijn lichten uit. Een beetje vreemd voelde niet lekker dus ik wou weer terug om te kijken of alles oké was.

Kwamen ze ons tegemoet gereden was het politie := maar ik wou zeker weten of er niks met mijn dames aan de hand was dus ik stopte nog even. Maar de politieauto bleef ook staan in de verte maar reden ook weer weg toen wij weggingen.

Tja leg het dan maar eens uit dat er twee van jou zijn _O-

Wel complimenten hoor aan de politie dat ze er toch om denken want snachts kan daar zomaar wat gebeuren dus vindt het fijn dat ze ook om mijn dieren denken +:)+ maar als ze zo je in de gaten houden vindt ik wel een beetje spannend maar waarschijnlijk dachten we hetzelfde wat doen die mensen bij die paarden

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-22 00:33

Fly_high schreef:
Relaxed schreef:
Hoe komt dat fly high?

Dat ik geen echte voortanden heb? Combinatie genetisch defect en mijn brokkenpiloot leefstijl :')

En daarbovenop heel wat prutswerk door de jaren heen omdat ik pech had om op te groeien waar ik opgegroeid ben.

Het is enorm kwetsbaar, er is net eentje uit gevlogen door ff iets heel zachts af te bijten. Alles opnieuw erin laten zetten kost net zoveel als een paard en tja ik had liever een paard I guess ;)

Maar het maakt me toch nog zo boos soms, en dat er mensen rondlopen die zomaar helemaal gratis een setje tanden hebben en appels kunnen eten zonder voor te snijden en daar niet eens dankbaar voor zijn :')

Oh moppie :knuffel:

HopeMyDay

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-22 00:36

Aan mezelf.. Ik snap dat daten op mijn leeftijd niet hetzelfde is als wanneer je 18 bent maar ik ben wel écht een kneus op het gebied van liefde ;(

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-22 00:38

HopeMyDay schreef:
Aan mezelf.. Ik snap dat daten op mijn leeftijd niet hetzelfde is als wanneer je 18 bent maar ik ben wel écht een kneus op het gebied van liefde ;(

Huh nee, wat is dit? Waarom ben je sip? Ging het niet fijn?

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-22 00:40

Aan mijn eigen hoofd dat altijd alleen maar apen en beren ziet. |o

@hope ik snap nog steeds niet dat ik eentje gevonden heb die het al 8 jaar met mij uit houdt. Dus ooit, ooit kom je iemand tegen die echt bijna alles aan jou leuk vindt. :knuffel:

HopeMyDay

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-22 00:47

Urbanus schreef:
HopeMyDay schreef:

Ik heb een tijdje af en aan gedate.. Nooit met iemand zo'n klik als dat ik met mijn ex had. Nu heb ik wel iemand met wie ik die klik voel maar hij is tevens al jaren een hele goede vriend van me. Ik merk dat ik "verliefd" ben maar ik ben een te grote kneus om er wat mee te doen.. Soms hakt dat er eventjes in, zoals vandaag .

DearDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-22 00:52

Hele grote ergernis aan het feit dat half Uden zonder stroom zit en ik echt middenin een spannende aflevering zat… boos naar bed :o

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-22 00:57

HopeMyDay schreef:

Dan ben ik een nog grotere kneus. Eigenlijk nooit echt iemand gehad of gedate.

En eigenlijk ook totaal geen behoefte aan. Wat je niet weet mis je ook niet. :=

Heb nu een gratis setje tanden, maar kan er nog bar weinig mee. Is weer wennen om een bek vol tanden te hebben. :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-22 01:11

HopeMyDay schreef:
Ik heb een tijdje af en aan gedate.. Nooit met iemand zo'n klik als dat ik met mijn ex had. Nu heb ik wel iemand met wie ik die klik voel maar hij is tevens al jaren een hele goede vriend van me. Ik merk dat ik "verliefd" ben maar ik ben een te grote kneus om er wat mee te doen.. Soms hakt dat er eventjes in, zoals vandaag .

Ja lekker is dat, misschien zit hij net zo sip op de bank nu. Niet geschoten is altijd mis en als het niet wederzijds is, dan raak je sneller over hem heen en sta je meer open voor iemand anders. Dus hoe het ook loopt, je wint sowieso.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-22 01:36

HopeMyDay schreef:
Urbanus schreef:

Om even te weten dat je niet alleen bent ik ben 25 en heb nog nooit iets echt serieus gehad. Een keer echt maanden maar vond dat meer toen heel spannend dan dat ik echt dacht dit is de man van mijn dromen :')

Alleen ik heb dus ook een hele goede vriend waarvoor ik denk ik best wel wat gevoelens heb ontwikkeld. We zien elkaar vaak maar beiden terughoudend voor de volgende stap denk ik.

Alleen nadeel is iedereen is ervan overtuigd dat we al wat hebben en zo worden we ook behandeld door iedereen :+ ene kant denk ik prima , andere kant voelt het als liegen en daar hou ik niet van.

Maar ik durf de volgende stap ook niet zo aan en waarom weet ik niet want alles voelt relaxt en fijn.

Nu komt hij ook tweede kerstdag hier en mijn familie komt ook wordt wat :')

Zit ik nu soms half een relatie te faken ? Misschien :') alleen hij doet het ook maar waar we nu staan geen idee....

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-22 10:36

Berichtje in de spambox van mijn overheid dat als ik een formulier invul recht heb op extra corona steun. Het feit dat het al de spambox komt en zo iets online in moet vullen geeft al alarm bellen, maar dinsdag even nabellen. Maar gok blij maken met een dooie mus. :')