Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Urbanus schreef:Ik was best een verwend kind, en ik moet mezelf echt een beetje afremmen met wat ik m'n kinderen geef.
Maar ik probeer nu de 'something they want, something they need, something to wear and something to read' methode.
Jolien87 schreef:Dankjulliewel!
Urbanus schreef:Ik was best een verwend kind, en ik moet mezelf echt een beetje afremmen met wat ik m'n kinderen geef.
Maar ik probeer nu de 'something they want, something they need, something to wear and something to read' methode.
Ik ook, wij kregen best veel maar daar stond minder affectie tegenover. Ik merk nu ook wel aan mezelf dat ik graag cadeautjes koop voor mezelf en anderen.
Hoe werkt deze methode, eigenlijk?
Wij hebben wel een kinderwens maar om met de woorden van The Rolling stones te spreken: you can't always get what you want.
Grand champions had ik ook, met een stal en hindernissen. Daar heb ik eindeloos mee gespeeld.
Urbanus schreef:Oh dat eerste herken ik niet, ik was en ben nog steeds hecht met m'n ouders. Mijn vader was mijn hockeycoach, m'n moeder las me op wedstrijden voor. Nu zijn ze ieder weekend oppas zodat ik de stad onveilig kan maken![]()
De methode:
1 cadeau wat ze graag willen hebben
1 cadeau wat ze nodig hebben (broodtrommel, rugzak)
1 kledingstuk
1 boek
Ik duim dat jullie wens in vervulling gaat. Heel hard!!