Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yonker schreef:Is t nu echt nodig om overal het hetero bij te halen![]()
Ik sta te wachten op mijn date, hij moest blijkbaar een uur rijden. Ik dacht korter
BaileyMix schreef:Ik heb echt een pleurishekel aan mannen die constant woordgrapjes etc. maken. Die voelen zich dan een soort Phil van Modern Family 'haha kijk mij eens leuk dorky en loveable dadjoke-man zijn'.
En mensen/stellen/vrienden die elkaar constant afzeiken als grapje. Echt cónstant sarcastisch, nooit eens in staat om een normaal gesprek te voeren.
En vrouwen die 'als grapje' hun man behandelen als een debiele 3-jarige, en dan zo knipogen naar andere vrouwen 'want vast herkenbaar' .
Peelie schreef:Whoop whoop!Oke... ik heb echt in tijden niet zo'n leuke date gehad als deze.
De banter die we over de app hebben is helemaal in mijn straatje. Maar die is dus ook irl volop gaande. Ik heb echt zo hard en veel gelachen dat mijn kaken er pijn van doen.
Ja. Super leuke gozer. Humor. Levelen. Over vanalles behalve het weer zitten kletsen. En hij kan erg goed zoenen![]()
Ben ik als een giebelende puber naar huis gegaan. Ja
Exitium schreef:Zonnetje81 schreef:Ik kan niks met ‘humor’ ten koste van anderen of over de rug van anderen. Ten koste van = altijd negatief.
Vooral nooit naar cabaret gaan danBenzz schreef:Dat soort vrouwen noemen we een Karen.
Dat is toch meer het 'ik wil NU de manager spreken' typ?