Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sheran schreef:Ik ga nu voortaan toch eens beter op die diertjes letten, haha
Random vraag waar ik regelmatig aan denk: naar welke bokker zijn jullie het meest benieuwd in het dagelijks leven?
DuoPenotti schreef:Ja er is wel een bokker.
Ik denk dat die namelijk hier hele mooie verhalen op hangt maar ik denk dat het thuis meer armoede is dan wat ze hier voordoet. Maar de verhalen zijn mijn inziens te aangedikt. Mensen die echt goed geld te besteden hebben schreeuwen dat niet van de daken is mijn ervaring maar zijn juist meer bescheiden.
Maar die zou daar toch nooit vooruit komen, dus die vraag daar neerleggen zou niet echt zinvol zijn
DuoPenotti schreef:Ja er is wel een bokker.
Ik denk dat die namelijk hier hele mooie verhalen op hangt maar ik denk dat het thuis meer armoede is dan wat ze hier voordoet. Maar de verhalen zijn mijn inziens te aangedikt. Mensen die echt goed geld te besteden hebben schreeuwen dat niet van de daken is mijn ervaring maar zijn juist meer bescheiden.
Maar die zou daar toch nooit vooruit komen, dus die vraag daar neerleggen zou niet echt zinvol zijn
hagelslag schreef:Ik vraag mij af hoe onze paarden + ponnies het vroeger overleefd hebben.
Wij hebben ze zonder te laten wennen zo in een ander weiland neergezet paar km verderop...
We hadden totaal 4 verschillende plekken. Heel in het begin zelfs 6....