Sheran schreef:Ik snap heel goed dat het misschien spannend is, maar wel apart om met de vinger te wijzen naar mensen die het niet willen en dan zelf je kind ook niet willen laten vaccineren.
Overigens hebben de ouders van de kinderen die ik ken niet veel twijfel hoor. Gewoon laten vaccineren. Niet dwars gaan liggen en alles nog meer rekken.
Zolang een grote groep kinderartsen duidelijke twijfels heeft bij het vaccineren van kinderen, heb ik begrip voor ouders die het niet gaan doen. Ik geloof dat ik het zelf ook niet zou doen nu gelijk. Ik zou dit eens heel erg goed gaan volgen en dan later een definitiever besluit nemen wel of niet vaccineren.
Ik vind het wel goed voor die hele kwetsbare kinderen, cq gezinnen dat de mogelijkheid bestaat om kinderen te vaccineren. Want dat geeft daar toch meer vrijheid.
Dus het
Citaat:
niet dwars gaan liggen en alles nog meer rekken
vind ik als het om kinderen gaat een wat misplaatste opmerking. Geef mensen ook even de tijd om dit eens goed voor zichzelf te onderzoeken. Temeer daar het voor kinderen zelf een vrij onschuldige ziekte blijkt te zijn (gegevens van dit moment), op de uitzondering nagelaten die er altijd zullen zijn.