Snap hoe we hier beland zijn maar dwalen nu wel aardig af.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vayo schreef:Maar dat zijn toch uitzonderingen? Over het algemeen is het gewoon echt je eigen keuze hoor. Volgens mij is de groep mensen die vanwege medische redenen echt geen vaccinatie mogen erg laag. Ik ken genoeg mensen die een (chronische) ziekte hebben en toch gevaccineerd mochten worden, omdat Corona nog meer risico voor hen zou brengen dan de vaccinatie. Ik ken wel één kind die vanwege een auto immuunziekte niet gevaccineerd mag worden.
Ik denk dat de allergrootste groep niet gevaccineerden de mensen zijn die hier zelf voor kiezen. En ik denk ook dat het die mensen zijn die bedoeld werden.
Fitzroy schreef:Ik werk ook al 1,5 jaar thuis. Vind het vreselijk, maar ja.. We zitten in een pandemie dus het is niet anders. Ik heb me er bij neergelegd.
Fitzroy schreef:Het zal wel aan mij liggen, maar ik heb in mijn persoonlijke leven van de maatregelen nu echt geen last (behalve het thuiswerken dan, maar dat is inmiddels al normaal.)
Boeiend dat er handgel staat, ik zie het niet eens meer. En pijlen op de grond, so what? Dat is echt een stukje dat tussen je oren zit imo.
SusanH schreef:Ik vind zwanger willen worden of zwanger zijn ook een hele goede reden. Ik snap heel goed dat je als je zwanger bent het niet aandurft.
Popstra schreef:Gister was een interview met Ernst Kuipers op tv.
Mijn god wat die man voor oliebol heeft gekregen zeg! Hij las wat voor, dat hij gestenigd zou moeten worden..en meer van dat soort uitspraken. Hij heeft ook een beveligingsknop zodat als hij bedreigd word gelijk aan de bel kan trekken en is geadvisseerd dagelijks andere routes van en naar huis te nemen..
Echt schandalig hoe mensen zijn!!
Ze moeten zich kapot schamen met die uitspraken die ze doen.
Popstra schreef:Gister was een interview met Ernst Kuipers op tv.
Mijn god wat die man voor oliebol heeft gekregen zeg! Hij las wat voor, dat hij gestenigd zou moeten worden..en meer van dat soort uitspraken. Hij heeft ook een beveligingsknop zodat als hij bedreigd word gelijk aan de bel kan trekken en is geadvisseerd dagelijks andere routes van en naar huis te nemen..
Echt schandalig hoe mensen zijn!!
Ze moeten zich kapot schamen met die uitspraken die ze doen.
ingedebruijn schreef:Wat is er in Australië aan de hand dat ze zo weinig gevaccineerd hebben? Die lockdowns zijn vreselijk daar
Suzanne F. schreef:ingedebruijn schreef:Wat is er in Australië aan de hand dat ze zo weinig gevaccineerd hebben? Die lockdowns zijn vreselijk daar
Nou in het begin dacht ik nog: die hebben het goed voor elkaar, weinig besmettingen, veel vrijheid, grenzen dicht etc. Maar nu denk ik dat ze niet beter af zijn. Corona komt toch wel, overal. Dus ook daar. Ze kunnen zich moeilijk blijven opsluiten. Ze moeten massaal vaccineren of toch het virus rond laten gaan ben ik bang. Maar mensen zijn heel terughoudend ten aanzien van het vaccineren daar.