Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-21 16:55

Amandavd schreef:
Dat mensen een hond herplaatsen omdat die blaft. Hebben ze geprobeerd met een blafband op te lossen, werkte niet, dan moet die maar weg. Sommige lui.

Vroeger hadden mijn onze buren ook een hondje.
Grote achtertuin, met paden, en t Botje mocht alleen op de paden lopen.
Zodra tie eraf ging, of blafte, ging de buitendeur open en schreeuwde de buurvrouw weer BOOOTJE!!.
Totdat mn vader weer eens in de tuin was en t helemaal zat was gezien tie hele dagen in de tuin is en dat gezever aan moest horen.
Achterdeur ging open en mn vader: "Miscchien moet je oordoppen voor Botje gaan halen. Ik heb ze al nodig door je onnodige geschreeuw continu, laat staan hoe dat beestje t heeft." :')

Ik besef me ineens weer van wie ik mn subtiliteit heb :+

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-21 16:56

Amandavd schreef:
Dat mensen een hond herplaatsen omdat die blaft. Hebben ze geprobeerd met een blafband op te lossen, werkte niet, dan moet die maar weg. Sommige lui.

Dat is nog het topje van de ijsberg hoor, ik heb in de praktijk al mensen voorbij zien komen die hun hond wilden inslapen omdat hij niet meer bij het meubilair paste. Koekoek hoor

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-21 17:05

Ik kan mij zelfs niet voorstellen dat zo mensen echt bestaan DiscoDipp. Niet dat ik jou niet geloof maar mijn brein wil daar niet mee akkoord gaan ofzo :+

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-21 17:15

Moestuin schreef:
Ik kan mij zelfs niet voorstellen dat zo mensen echt bestaan DiscoDipp. Niet dat ik jou niet geloof maar mijn brein wil daar niet mee akkoord gaan ofzo :+

Dit inderdaad... werkelijk onbegrijpelijk!
Idem het verhaal van Rambogirl, ik geloof het wel, maar is toch verschrikkelijk.
Misschien honden dan beter af bij een ander en fijner adresje.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-21 17:38

25 graden in mijn huis terwijl het 21 buiten is. Ben helemaal oververhit door alleen opruimen en stofzuigen.

Buikpijn is wel weg. Was ook mijn eigen schuld want ik ging steeds dingen met lactose eten. _O-

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-21 17:55

Boem houten plaat op mijn hoofd. Volgende keer met wind eerst die op een veilige plek zetten. Zal straks wel verreken van de pijn in mijn nek. Perfect voor mijn nek met al slijtage.

En even rustig aan rijden straks naar huis.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-21 17:59

Foaly schreef:
"So what kind of project is this, exactly?"

"Yes"

En bedankt, ik weet nu precies wat je van me wilt :')

Duidelijk! :D

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-21 18:34

Moestuin schreef:

Snap ik wel, maar ze zijn er echt. En nu sinds corona weer een beetje ‘normaal’ is zie ik het steeds meer weer voorbij komen, ook super veel honden met gedragsproblemen etc. Sommige mensen zien dieren als een ding, nog steeds anno 2021..

‘Past niet meer bij het gezin’ ‘past niet in mijn schema’ ‘kost toch meer tijd dan gedacht ‘

En dan de problemen, niet opvoeden en dan gewoon kaalmuis zeggen ‘ nee dit is gewoon de rotte appel uit het nest’ om woedend van te worden soms.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-21 18:47

Dat ik mij echt doodmoe voel, nog steeds veel doe voor andere maar dat er totaal geen waardering lijkt te zijn. Ik slik best veel medicatie wat ook invloed heeft op je bewustzijn en wat vermoeiend werkt maar daar is gewoon geen begrip voor. Ik klaag altijd maar :+

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-21 18:52

Rennie89 schreef:
Dat ik mij echt doodmoe voel, nog steeds veel doe voor andere maar dat er totaal geen waardering lijkt te zijn. Ik slik best veel medicatie wat ook invloed heeft op je bewustzijn en wat vermoeiend werkt maar daar is gewoon geen begrip voor. Ik klaag altijd maar :+

Dikke stap terug nemen en tijd voor jezelf nemen. Goede vrienden gaan dat heus wel begrijpen. En de mensen die het niet begrijpen kun je maar beter kwijt als rijk zijn. Als je er geen energie voor hebt houdt het gewoon even op. Als ik mij zo voel plan ik ook lekker wat avondjes voor mijzelf in.

Mijn beste vriendin heeft bijv te horen gekregen dat ze een chronische aandoening heeft wat ook invloed heeft op humeur en emoties en heel snel moe is. Ik pas mij altijd aan aan haar zonder enige moeite en heb daar alle begrip van de wereld voor. Het is een doorzetter hoor haar nooit klagen dus als ik als goede vriendin kan helpen door mij aan te passen en op dat moment niks te vragen doe ik dat.

En als mensen zeggen dat je klaagt moet je maar zo denken ze weten niet beter omdat ze er zelf geen last van hebben. Dat vindt ik echt een nadeel met ziektes, mensen tonen altijd een soort van onbegrip omdat ze geen idee hebben hoe iets voelt.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-21 19:08

Dat ik veel te veel betaald heb voor een broodje en het niet eens lekker was.

En dat ik gewoon niet weet wat voor auto ik wil kopen en mijn apk loopt bijna af.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-21 19:15

Man die zeker op tijd ging thuis zijn zodat ik om 17.00 kon lopen. Yeah right… Nog altijd in ‘blijde verwachting’

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-21 19:16

Twee dingen bij de zeeman gekocht, maat L en XL onder de noemer nachtkleding en ik zie er in beiden gewoon uit als een worstje.

Ik draag normaal maat 40, wtf Zeeman.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-21 19:19

Touwtje erom dan stel je een rollade voor :') grapje!
Ik had dat ook bij Zeeman al moet ik zeggen dat de basic shirts wel goed vallen.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-21 19:23

Zebrastreep schreef:
Rennie89 schreef:

Dikke stap terug nemen en tijd voor jezelf nemen. Goede vrienden gaan dat heus wel begrijpen. En de mensen die het niet begrijpen kun je maar beter kwijt als rijk zijn. Als je er geen energie voor hebt houdt het gewoon even op. Als ik mij zo voel plan ik ook lekker wat avondjes voor mijzelf in.

Mijn beste vriendin heeft bijv te horen gekregen dat ze een chronische aandoening heeft wat ook invloed heeft op humeur en emoties en heel snel moe is. Ik pas mij altijd aan aan haar zonder enige moeite en heb daar alle begrip van de wereld voor. Het is een doorzetter hoor haar nooit klagen dus als ik als goede vriendin kan helpen door mij aan te passen en op dat moment niks te vragen doe ik dat.

En als mensen zeggen dat je klaagt moet je maar zo denken ze weten niet beter omdat ze er zelf geen last van hebben. Dat vindt ik echt een nadeel met ziektes, mensen tonen altijd een soort van onbegrip omdat ze geen idee hebben hoe iets voelt.

Dat is inderdaad hoe ik het ook zelf zie, rekening houden met elkaar. Maar omdat je bij mij niks aan de buitenkant ziet of het maar te bewijzen is met een beeld (mri ofzo) word er zo snel geoordeeld... ik heb de diagnose trigemeneus neuralgie ( of je het ook schrijft :+ ) gekregen, zenuwpijn in mijn gezicht, het is gewoon iets wat de hele dag en nacht blijft doorgaan, veel energie vreet en ook natuurlijk gewoon niet chill is dat gevoel dat je elke ochtend in elkaar bent geslagen of die stroomstoten door je gezicht :+

als ik een hersentumor had gehad die dit veroorzaakte zou er wel veel meer begrip zijn omdat het dan tastbaar is. Helaas heb ik afgezien van behulpzaamheid en begrip voor mijn situatie wel een goede band met deze persoon maar de laatste tijd erger ik mij steeds meer aan alles, vooral hoe er met mij omgegaan word ondanks alles wat ik doe en dat ik maar “klaag”.

Ook super vervelend voor je vriendin maar wat heeft zij een geluk met jou! Begrip is zo belangrijk binnen een vriendschap...

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-21 19:25

wyoming schreef:

En dat ik gewoon niet weet wat voor auto ik wil kopen en mijn apk loopt bijna af.

Nu ben ik benieuwd wat voor broodje het was!

Ik heb zoiets ook weleens gehad, dacht een lekker broodje zalm te hebben, hadden ze er ei op gedaan, echt treurig |(

En je antwoord is: MINI

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-21 19:28

Hoe duur schoolboeken kunnen zijn :') en vooral de online licenties

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-21 19:29

chanicha schreef:
Touwtje erom dan stel je een rollade voor :') grapje!
Ik had dat ook bij Zeeman al moet ik zeggen dat de basic shirts wel goed vallen.

Hahaha you made my day :Y)

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-21 19:30

Dat ik niet weet of er al vervanging is geregeld voor een collega en wie dan :+ Ik weet graag van tevoren met wie ik werk. Beetje jammer dat je dat niet meer in de roosterapp kan zien, vroeger kon iedereen die ingepland was gewoon zien wie er die dag werkte.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-21 19:38

Dat ik een uur geleden ben gestoken door een wesp en het nog steeds zeer doet...

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-21 19:42

Niobe schreef:
wyoming schreef:

Ik heb zoiets ook weleens gehad, dacht een lekker broodje zalm te hebben, hadden ze er ei op gedaan, echt treurig |(

Afbeelding
€4,95 voor moeten betalen.

MINI is zeker leuk! Maar helaas niet handig met 2 kinderen en een hond.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-21 19:44

Dat broodje ziet er echt heel zielig uit :=

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-21 19:45

DuoPenotti schreef:
Dat ik een uur geleden ben gestoken door een wesp en het nog steeds zeer doet...

anti histamine nemen wil wel eens helpen!

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-21 20:01

wyoming schreef:
Niobe schreef:

[ [url=m/zR4Bno.jpg]Afbeelding[/url] ]
€4,95 voor moeten betalen.

MINI is zeker leuk! Maar helaas niet handig met 2 kinderen en een hond.

Oo wauw dat is wel heel erg! :oo

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-21 20:09

Ik had dat broodje voor de helft gemaakt voor je :')