Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-21 22:32

Wie is de mol _-:(

Anoeska27

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-21 23:01

Toeristen... Ik ben heel netjes gebleven, maar was niet blij met mijn opgejaagde paarden omdat ze voor het slapen gaan nog even paardje wilde aaien. De avondklok geldt kennelijk niet als je op vakantie bent. Zou me ook niets verbazen als zij degenen waren die me afgelopen nacht tot 3 uur wakker hebben gehouden.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-21 08:10

Zit Wie ben ik terug te kijken. Man wat kan die Romy Monteiro dom doen. :')

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-21 08:46

Pijnlijke ribben door de hele nacht pp m'n zij te hebben geslapen

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-21 12:53

Beterschap, hagelslag! :(:)

Anoeska, jeetje, daar zou ik ook boos van worden. :oo

Niet een ergernis van vandaag maar gisteravond. De mist. Tot aan Joure vrij weinig mist. Wisselen we van bestuurder in Joure, rij ik verder, overal dichte mist. :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-21 12:54

Voel mij zo verd*md alleen.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-21 12:56

Marcella schreef:

:knuffel:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-21 13:13

Marcella schreef:

:knuffel:

Ik heb inmiddels mijn plan C t/m L liggen voor potentiële renpaarden om over te nemen... alleen ik weet nu al dat ik me vet schuldig ga voelen tegenover de rest als ik er uiteindelijk eentje adopteer. -O-

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-21 13:30

Mijn vader die helemaal zelf zijn bezoek aan mij heeft verkloot. -:(- 8)7 :n en ik ga hem de komende twee weken ook vermijden. Hij waant zichzelf onkwetsbaar na zijn enting. Gezellig met 6 mensen thuis gezeten vrijdag kennelijk. Een gezin van 5 volwassenen bestaande uit officieel 3 huishoudens die bij hem langskomen. 6 man ook nog in een kleine woonkamer. -O- Stom meer dan stom maar mijn conclusie dan sorry paps je bent niet welkom hier als je zo los met de regels omgaat nu. Een risico dat ik hem niet meer zie zo hij is desnoods toch al bijna 87. |(

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-21 13:38

Een of andere idiote saxofoonspeler die het niet kan maar wel met zijn raam open speelt. Waardoor ik nu mijn muziek niet eens hoor. _O-

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-21 13:52

Mensen die dingen willen inplannen die niet samen gaan met de coronamaatregelen. Dingen zoals met teveel man samen iets willen ondernemen. Dan vraag ik mij toch elke keer af, snap je het niet, of wil je het niet snappen

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-21 14:09

Tosti's die niet willen bakken in de grillpan. Ben ondertussen meer dan hangry. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-21 14:11

xPabloBokt schreef:
Tosti's die niet willen bakken in de grillpan. Ben ondertussen meer dan hangry. :')

Pantosti's. <3

Ik heb vandaag nog helemaal niets productiefs gedaan. -O-

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-21 14:14

karuna schreef:
Mijn vader die helemaal zelf zijn bezoek aan mij heeft verkloot. -:(- 8)7 :n en ik ga hem de komende twee weken ook vermijden. Hij waant zichzelf onkwetsbaar na zijn enting. Gezellig met 6 mensen thuis gezeten vrijdag kennelijk. Een gezin van 5 volwassenen bestaande uit officieel 3 huishoudens die bij hem langskomen. 6 man ook nog in een kleine woonkamer. -O- Stom meer dan stom maar mijn conclusie dan sorry paps je bent niet welkom hier als je zo los met de regels omgaat nu. Een risico dat ik hem niet meer zie zo hij is desnoods toch al bijna 87. |(

Mijn vader heeft ook die illusie :'). Gelukkig schieten ze daar niet op met het vaccineren van ouderen, dus hij heeft nog niks gehoord. Hij wil meteen in het vliegtuig naar NL stappen, maar ik vind het nog niet echt veilig.

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-21 14:18

Vanmorgen mega koud en bewolkt hier. Buienradar gaf aan dat het niet veel beter zou worden. Dus deken toch maar op.
Nu is het dus vet zonnig, maar volgens buienradar nog steeds vol bewolkt. |o

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-21 14:43

M'n man die me ten eerste voor het blok zet dat ik ook maar mee ga naar familie en ook nog zegt dat ik mee moet... Ja hallo je vraagt het niet eens aan me en nee ik ga mooi niet mee.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-21 15:50

Nou dan 'moeten' werkt bij mij ook niet hoor, integendeel ~~}>

Dat er gewoon een hommel formaat mus bij me vliegt >;)
Zit even in het{:}achter in de tuin.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-21 16:14

Toeristen en auto's. Als je niet weet waar je langs moet om te parkeren vraag het dan. Maar om nu bijna mijn paard aan te rijden en je auto zwaar te beschadigen door een steen omdat je denkt dat je daar langs moet slaat nergens op. Gelukkig is mijn paard de rust zelve en trekt ze nergens wat van aan en maakt zeker ook geen ruimte.

Snap ook niet dat de herder het stuk even afsluit met een lint , het is geen eens de ingang van de parkeerplaats. Alles wordt helemaal kapot gereden....

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-21 16:40

Gevoel dat uit net niets terug is gekomen terwijl ik al maanden er niet meer aan gedacht heb... waarom nu opeens?

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-21 16:41

Motor lampje brand ineens van de auto. We hebben m net twee weken. Ik weet dat dit onder de garantie valt, maar oh ik baal hier zo van :x

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-21 16:45

Loeky01 schreef:
Motor lampje brand ineens van de auto. We hebben m net twee weken. Ik weet dat dit onder de garantie valt, maar oh ik baal hier zo van :x

eerst eens kijken wat voor lampje het is.

Daarna kijken wat voor afspraak je met je garagehouder hebt gemAakf.

En dan opbellen of langsgaan.

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-21 16:49

Zeer waarschijnlijk de distributieriem kapot van de auto. De auto hebben mijn ouders aangeschaft voor mij, m'n zus en m'n broertje en die geven echt geen zak om dat ding. Als die een geluidje maakt wat anders is dan voorheen dan boeit het ze helemaal niets. Daardoor ben ik dus vanochtend zeer waarschijnlijk de weg op gegaan met een waarschijnlijk beschadigde distributieriem en ik kan me niet voorstellen wat er was gebeurd als die echt kapot was gegaan tijdens het rijden.

Ik erger me dus echt dood aan de laksheid van mijn broertje en zus. Het is niet onze auto, maar nog steeds de auto van onze ouders en het kan ze gewoon geen zak schelen. Ik ben letterlijk de enige die de auto van binnen schoon probeert te houden, dingen door te geven die anders zijn dan normaal en gewoon voorzichtig en oplettend te zijn met die auto.
Het is dat ik geen geld heb voor een eigen auto en die dan meer stil staat dan dat die rijdt, maar anders wist ik het wel...

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-21 16:58

Knert schreef:
Loeky01 schreef:

eerst eens kijken wat voor lampje het is.

Daarna kijken wat voor afspraak je met je garagehouder hebt gemAakf.

En dan opbellen of langsgaan.

Het lampje met de motor er in :Y)
Hij begon ook touren te maken in z’n neutraal zonder dat ik aan het pedaal kwam. Dus ik weet niet wat er aan de hand is maar first thing tomorrow is de garage de mijne.

Oh wat eng Taartje! Onze auto is twee weken geleden ook helemaal gekeurd en gedaan dus ga er vanuit dat het goed gaat. Zeker gezien het bedrag wat we hebben betaald.... maar ik zal de distributie riem in gedachten houden! Balen dat je familie zo laks om gaat met de auto :(. Ik zit ook bij ieder geluidje wat ik niet ken alert klaar voor wat er mogelijk komt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-21 17:01

Ik heb vandaag nog niets gezonds gegeten. :') Het is duidelijk zondag.

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-21 17:23

Klinkt als een motorstoring, hopelijk makkelijk te maken. Ik zal voor je duimen morgen!

Ik vond het ook doodeng. Stond nog net niet voor het stoplicht om de snelweg op te gaan, dus ben snel afgeslagen en heb de auto op een veilige plek langs de weg gezet.
M'n pa denkt dus dat het niet de distributieriem is, want schakelen is gewoon mogelijk zonder problemen, maar dat het dus de "multiriem" is die de dynamo, waterpomp, stuurbekrachtiging en airco aanstuurt. Dus alsnog gevaarlijk om met een kapotte, slippende riem te gaan rijden. De motor kan dan niet genoeg afkoelen met alle gevolgen van dien.
Ben dus extra blij dat ik omgekeerd ben en in een steady, maar relatief langzaam tempo (40 op de 60 weg) terug naar huis ben getuft en ook niet meer hoefde te stoppen. Met het inparkeren merkte ik dus ook dat het insturen de parkeerplek op veel zwaarder dan normaal was. Daardoor denkt mijn pa dus die multiriem. Hoe dan ook is het een duur grapje voor dat autootje dus stiekem ook wel een beetje blij dat mijn ouders het onderhoud betalen en degene die rijdt die betaald de benzine.
Ik vind het ook echt ontzettend vervelend dat ze er zo mee omgaan, maar als ik er dan wat van zeg dan ben ik weer de zeurpiet en het lijkt wel alsof broertje en vooral zus zich er aan ergeren als ik in onze familie app zet dat er dan wat is en of iemand dat herkent wat ik heb, aangezien zij toch niets aangeven.