Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
veerledec schreef:En dan breekt de paniek uit.
Citaat:Er moeten nu eenmaal beslissingen worden genomen die het beste zijn voor de bevolking in zijn geheel, maar niet per se het beste voor een individu.
Sheran schreef:Het stoort me wel vaker dat berichtgeving niet volledig/eerlijk is. Als je een risico met mensen wil lopen: prima. Maar zeg dat dan ook gewoon.
Destination schreef:purny schreef:Ninette schreef:1990 besmettingen... als zo doorgaat zitten we over een week op 4 a 5000 besmettingen per dag
Tja... als je pas na 3 dagen terecht kan....
... dan blijf je tot die tijd thuis.
Destination schreef:purny schreef:@Destination: Maar dat doet niet iedereen dat blijkt maar weer. Tijd voor sneltesten zou ik zeggen
Hoe weet je dat dat niet gedaan wordt? Hoe heel besmettingen zijn van mensen die wachten op testen en toch naar buiten gaan?
Zebrastreep schreef:Besmettingen lopen echt snel op nu... Ook in Drenthe lijkt het nu toch te gaan stijgen. Een restaurant in Assen moet 10 dagen dicht, werknemers waren wel weer beter. Snap alleen niet dat het restaurant niet al eerder dicht moest. Verklaard wel waarom het wat opliep in Assen.
imaudy schreef:Ninette schreef:1990 besmettingen... als zo doorgaat zitten we over een week op 4 a 5000 besmettingen per dag
Ik vind het waanzinnig oplopen allemaal. Ben een paar keer de stad in geweest op vrijdagavond, maar nu maar niet meer. Meer mensen die de activiteiten terug schroeven?