Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 20:08

Mand schreef:
Een enorme optater van koeienstroom wat ik nog steeds voel :

_O- _O- Joh, echt?! _O- _O-

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 20:10

Cowboy55 schreef:
Mand schreef:
Een enorme optater van koeienstroom wat ik nog steeds voel :

_O- _O- Joh, echt?! _O- _O-

Deed het toevallig niet expres :+

Love_Laugh

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 20:32

Antibioticakuur gehad, maar je mag na inname een uur lang niet eten. Echt onhandig. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 21:21

Alles, voel me weer zo kak. En ja natuurlijk niemand die er nu voor me kan zijn. Ik vertrouw ook niemand.

En door iemand die echt te emo deed waar iedereen bij was waardoor ik zoiets had van je moest es weten hoe ik was toen ik 15 was en hoe ik nu ben. Kop op en gaan met die banaan. Maarja ik ga daar niets van zeggen als ik die persoon niet ken.

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 22:28

Dat ik me ontzettend eenzaam en zo niet geliefd voel. Haat dit gevoel -O-

Boterbloem90

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 22:36

MoniekJ schreef:

Dat gevoel ken ik. Als je er goed over na denkt is er altijd wel iemand die wilt helpen. Vooral op bokt!

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 23:08

MoniekJ schreef:

Wij houden allemaal van je!!! :knuffel:

Seventje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 23:15

MoniekJ schreef:

Denk alsjeblieft niet zo over jezelf!

Er is altijd wel iemand die meer aan je denkt.. :(:)

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 00:54

Prima buren dat jullie nog even buiten zitten met vrienden maar mag dat vieze stinkende vuurtje uit...

En het formule mag ook wel iets naar beneden zijn ook mensen die gewoon tot laat hebben gewerkt en morgen ook weer heen moeten.

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 02:01

Wakker, warm, pony die met ijzers over de tegels bij de stal drentelt. Ik zou zo graag eens 6u aan een stuk slapen.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 06:24

Dat ik de eerste 20min ofzo altijd kotsmisselijk ben als ik vroeg op moet staan - wat is er mis met mij?
*schreeuwt naar lichaam* GET OVER IT :')

Nu eerst, koffieeeee _/-\o_ :')

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 06:33

Zebrastreep schreef:
Prima buren dat jullie nog even buiten zitten met vrienden maar mag dat vieze stinkende vuurtje uit...

En het formule mag ook wel iets naar beneden zijn ook mensen die gewoon tot laat hebben gewerkt en morgen ook weer heen moeten.

Je bedoelt volume? Een formule is iets anders :')

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 07:24

De buren zijn blijkbaar niet thuis (of al de hele tijd stoned, zal ook niets nieuws zijn). Opzich maakt me dat niks uit en normaal gesproken heb ik echt niet door of ze er zijn en dat boeit ook niks want ik heb echt nooit last van ze. Maar er komt zo'n raar en vervelend geluid uit hun huis sinds gisteren.. het lijkt wel een klapperende deur maar ik kan me niet voorstellen dat dat al de hele nacht zo is. Zo irritant.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-20 09:33

cursebreaker schreef:
Dat ik de eerste 20min ofzo altijd kotsmisselijk ben als ik vroeg op moet staan - wat is er mis met mij?

Hier ook, en dan heb ik standaard de hele dag buikpijn en moet ik zodra ik thuis ben minstens een kwartier plat gaan liggen om.. dingen los te laten :')

Heel raar. Vraag me af waarom dat is.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 09:34

xPabloBokt schreef:
cursebreaker schreef:

Hier ook, en dan heb ik standaard de hele dag buikpijn en moet ik zodra ik thuis ben minstens een kwartier plat gaan liggen om.. dingen los te laten :')

Heel raar. Vraag me af waarom dat is.

Je lichaam is nog niet klaar om op te staan. Ik heb dat ook als ik vroeger dan half 4 nachts moet opstaan

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-20 09:38

Ik heb het als ik tussen 6 en 7 eruit moet.

Liebeskind

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 09:38

Ik ook. Te vroeg opstaan is kokhalzen.

Sicayes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 09:55

Ik heb nu al twee nachten dat ik wakker word van een raar soort ‘krassend op hout’ geluid van op mijn balkon. Telkens schrik ik er van, maar als ik dan rechtop in bed ga zitten en wil gaan kijken houd het op.

Net inspectie gedaan en kan toch niks bekrast ontdekken.

Gisteren ook een soort fladderend geluid te horen. Zag iets fladderen achter m’n rolgordijn en dacht wellicht een mot. Kan nu dus niks vinden in m’n kamer.

:=
Spookt het ofzo :')

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 10:02

cursebreaker schreef:

Heb ik ook echt áltijd als ik te vroeg op moet staan.
Soms gaat de misselijkheid dan ook over in daadwerkelijk kotsen, echt fijn :')

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 11:13

cursebreaker schreef:

Had ik ook altijd last van, als ik voor 7:00 op moest staan. Alleen had ik dan buikpijn. Nu ben ik erover heen gegroeid ofzo?

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 11:18

Dat ik bij een paard zou gaan kijken, gisteren afgesproken en vlak daarna stond ie op gereserveerd. Het is dat ik nog even een bericht er achteraan heb gestuurd maar paard blijkt dus verkocht te zijn. Anders had ik daar dus voor niks gestaan. Is het zo moeilijk dat als je het paard dan toch al verkocht heb, om het even te melden aan degene waar je ook een afspraak mee hebt gemaakt.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 11:32

Dat ik nu de keuze moet maken of we naar de efteling gaan.... Heel fijn dat mij wel gevraagd wordt of ik nog heen wil want ik had het idee dat ik daarin niet gevraagd zou worden.

Nu moet ik eigenlijk morgen al de keus maken. Nog even weg kunnen schuiven door te zeggen dat ik eerst met stage nog even moet overleggen hoe hun erin staan. Eigenlijk hoop ik op een wij vinden het niet verstandig dan wordt het ook weer wat makkelijker.

Ik vind het zelf persoonlijk onverstandig en niet waard om eventueel ziek te worden. Mijn moeder wil perse heen en zusje ook.

En dat ik gewoon weinig weet over school nog niks bekend en het dus ook midden in een examen week kan vallen en veel onduidelijkheid.

Lastig hoor wat verstandig is in deze tijd

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 11:38

Ik snap dat je het lastig vind. Toch is de Efteling groot en afstand houden wil ook echt wel. En ik zou dan wel proberen af te spreken dat je rijen van meer dan een half uur over slaat.
Nu zijn wij geweest met minder besmettingen maar wel in de zomervakantie. Er is geen enkel moment geweest dat mensen dicht bij ons stonden. Wel zou ik die achtbaan in het donker overslaan. Die is volledig binnen. Daar voelde ik mij achteraf niet prettig bij .. juist omdat mensen dan gillen.
We zijn niet in die populaire achtbanen geweest.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 11:43

lenaa_tje schreef:
Ik snap dat je het lastig vind. Toch is de Efteling groot en afstand houden wil ook echt wel. En ik zou dan wel proberen af te spreken dat je rijen van meer dan een half uur over slaat.
Nu zijn wij geweest met minder besmettingen maar wel in de zomervakantie. Er is geen enkel moment geweest dat mensen dicht bij ons stonden. Wel zou ik die achtbaan in het donker overslaan. Die is volledig binnen. Daar voelde ik mij achteraf niet prettig bij .. juist omdat mensen dan gillen.
We zijn niet in die populaire achtbanen geweest.

Ik vind het een te groot risico. Ik zit in mijn laatste jaar loop stage in de zorg en moet examens maken. Als ik ziek wordt met het pech lang te moeten herstellen kan ik dus vergeten dat ik mijn opleiding volgend jaar haal. Vindt ik het niet waard. En ik kom er juist voor de achtbanen. Plus we gaan in de herfst en aangezien ze dan ook weer meer zieken verwachten. En mijn opa en oma zijn al aardig op leeftijd. Ze gaan nog naar Denemarken dus de vraag of ze daar weg komen zonder ziek te worden is er ook nog. Maar zou het ook sneu voor ze vinden als ze zoveel geld kwijt zijn dit jaar... En dan ook nog van een vakantie die niet doorging.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 11:52

Dan heb je toch al je keuze gemaakt?
Als jij het risico te groot vind ga je niet. Vind je het andere belangrijker dan ga je wel.
Ik zeg alleen dat je best naar de Efteling kan gaan als het om afstand houden etc. Gaat. Ook zij zitten niet te wachten op zoeken.
Het risico is er natuurlijk altijd.
Laatst bijgewerkt door lenaa_tje op 23-08-20 11:55, in het totaal 1 keer bewerkt