Mand schreef:Een enorme optater van koeienstroom wat ik nog steeds voel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cursebreaker schreef:Dat ik de eerste 20min ofzo altijd kotsmisselijk ben als ik vroeg op moet staan - wat is er mis met mij?
*schreeuwt naar lichaam* GET OVER IT![]()
Nu eerst, koffieeeee![]()
xPabloBokt schreef:cursebreaker schreef:Dat ik de eerste 20min ofzo altijd kotsmisselijk ben als ik vroeg op moet staan - wat is er mis met mij?
Hier ook, en dan heb ik standaard de hele dag buikpijn en moet ik zodra ik thuis ben minstens een kwartier plat gaan liggen om.. dingen los te laten
Heel raar. Vraag me af waarom dat is.
cursebreaker schreef:Dat ik de eerste 20min ofzo altijd kotsmisselijk ben als ik vroeg op moet staan - wat is er mis met mij?
lenaa_tje schreef:Ik snap dat je het lastig vind. Toch is de Efteling groot en afstand houden wil ook echt wel. En ik zou dan wel proberen af te spreken dat je rijen van meer dan een half uur over slaat.
Nu zijn wij geweest met minder besmettingen maar wel in de zomervakantie. Er is geen enkel moment geweest dat mensen dicht bij ons stonden. Wel zou ik die achtbaan in het donker overslaan. Die is volledig binnen. Daar voelde ik mij achteraf niet prettig bij .. juist omdat mensen dan gillen.
We zijn niet in die populaire achtbanen geweest.