Destination schreef:friezenfan2 schreef:Het is iedereens probleem als mensen zich niet aan de regels houden. want dat leidt tot meer gevallen en meer gevallen leidt tot langere maatregels en dus betekend dat dat ik en heel veel andere dadelijk mentaal gebroken zijn en daar heeft niemand iets aan.
Maar weet je, je kan er nu wel druk over gaan maken, maar de politie komt hier hoogstwaarschijnlijk niet eens voor langs. Bovendien heeft je buurvrouw niet meer mensen over de vloer dan toegestaan, zoals je ook kan lezen in de link die ik deelde. Dat jij zelf alleen zit is in feite je eigen schuld, want jij mag ook maximaal 3 mensen op bezoek hebben.
Waarom dat laatste er nou weer bij? Er is nadrukkelijk opgeroepen om Koningsdag thuis te vieren. Als mensen dat doen is het opeens hun eigen schuld dat ze alleen zitten? Lekker dan.
Misschien woont ze heel klein, misschien ziet ze alleen haar ouders. Weet jij veel.
Ik begrijp je frustratie wel friezenfan2, maar je heb alleen jezelf er maar mee als je je hier heel druk om gaat maken. En de politie bellen omdat ze met zijn vieren in de tuin zitten zou ik echt niet doen. Hier ook in een aantal tuinen een feestje. Ik heb ook de pest in dat ik in mijn eentje zit, en ben best verdrietig vandaag. Ik vind het een poedersuiker-dag. Dus ik snap je wel hoor.