Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mars schreef:Inderdaad te bizar! Zo te lezen heeft ze ook echt een fijne man/relatie laten lopen.
Ook die comment van iemand die de kinderwens wel door heeft gezet en nu ziet dat haar man er eigenlijk ongelukkig mee is. Triest. Voor alle partijen, niet in de laatste plaatst voor de kinderen die dus eigenlijk door de vader ongewenst zijn
lor1_1984 schreef:Kinderen van jezelf (of een ander) kunnen ontzettend leuk zijn.
Maar ze brengen ook een hoop geregel, herrie, rommel en andere nadelen met zich mee.
Leo schreef:Idd die reacties ook met veel verbazing door gescrold.
En weet je, niets dan respect als je, wanneer je er achter komt dat je echt beide iets anders wilt, dat je elkaar dan dat geluk gunt.
Maar om dan eerst jaren je kop in het zand te steken of te verwachten dat die wens vanzelf wel komt (hebben we zelf gelukkig ook nog nooit gehoord) en dan daarna nog de alinea dat ze hoopt dat hij dan nog vrij is als zij dan alleenstaande moeder is en tóch terugkomt.
Nouja het artikel stuitte me al met al nogal tegen de borst om haar gehele houding.En al die reacties.
Laurora schreef:Ik snap het ook echt niet, sowieso zou je imo toch wel een paar jaar samen moeten zijn met iemand voor je kunt zeggen of je überhaupt wil samenwonen, laat staan een wurm maken.
straks is ze binnen enkele maanden zwanger van haar tinderdonor, blijkt die vent helemaal geen vadermateriaal (niet meehelpen enzo)
Dan zou ik als ik haar was toch een zaaddonor zoeken, een kind uitpoepen en dan afwachten of er nog een man is die haar+kind wil, zeker als je je kinderwens ècht belangrijker vind dan je partner.
Leo schreef:[***] schreef:'Bereid je voor op de bevruchting'
Zoiets als voorspel?
Waar al niet een publiek voor is zeg...
Ik las trouwens vanmorgen ook weer zo'n pareltje. Eens zien of ik het kan terugvinden. Was een voorgesteld bericht, en bedankt.
[Edit]
https://www.vriendin.nl/persoonlijke-ve ... inderwens/
Dit is zo bizar dat ik denk dat het wel nep / aangedikt móet zijn.
Zo niet: wát een hypocrisie.