[HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mars

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 15:57

Mag wel vervangen worden door wielrenners, dan klopt ie helemaal :P

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 15:58

Mars schreef:
Mag wel vervangen worden door wielrenners, dan klopt ie helemaal :P

Oh, goeie :D.

Alpha89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 16:06

Femke_Tweety schreef:
Deze kwam net voorbij in het memetopic.

Maar hier past hij nog beter, vind ik... :D

[ [url=m/7POgoj.jpg]Afbeelding[/url] ]

haha ja die was van mij :') wilde 'm hier ook nog posten :D
ging helemaal stuk

KarenQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 16:35

Mijn hemel dat artikel op de site van Vriendin! -O-
Het ergste is gewoon dat het niet ongeloofwaardig is. Genoeg vrouwen die in een slechte/mwa-relatie blijven omdat ze niet alleen willen blijven...

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 17:01

Rechtsonder doet qua ogen en monddelen denken aan een daas.

Ceffyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 17:06

Hebben jullie dan die comments onder dat artikel gelezen 8)7 Daar zeggen ze dat ze gewoon stiekem zwanger had moeten worden. Echt te triest voor woorden zo’n instelling.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 17:18

Inderdaad te bizar! Zo te lezen heeft ze ook echt een fijne man/relatie laten lopen.

Ook die comment van iemand die de kinderwens wel door heeft gezet en nu ziet dat haar man er eigenlijk ongelukkig mee is. Triest. Voor alle partijen, niet in de laatste plaatst voor de kinderen die dus eigenlijk door de vader ongewenst zijn

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 17:28

Mars schreef:
Inderdaad te bizar! Zo te lezen heeft ze ook echt een fijne man/relatie laten lopen.

Ook die comment van iemand die de kinderwens wel door heeft gezet en nu ziet dat haar man er eigenlijk ongelukkig mee is. Triest. Voor alle partijen, niet in de laatste plaatst voor de kinderen die dus eigenlijk door de vader ongewenst zijn

Leuk he, mensen die denken dat een kind van jezelf altijd leuk is. Zo schrijnend dat soort dingen en het gebeurt nog te vaak, heb ik het idee.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 17:38

Kinderen van jezelf (of een ander) kunnen ontzettend leuk zijn.
Maar ze brengen ook een hoop geregel, herrie, rommel en andere nadelen met zich mee.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 17:40

lor1_1984 schreef:
Kinderen van jezelf (of een ander) kunnen ontzettend leuk zijn.
Maar ze brengen ook een hoop geregel, herrie, rommel en andere nadelen met zich mee.

Ik bedoel er mee te zeggen dat veel mensen vinden dat een eigen kind anders is, en dat dat meteen ook betekent dat iedereen vindt dat een eigen kind anders is. Dat is dus niet per definitie waar.

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 17:48

Idd die reacties ook met veel verbazing door gescrold.

En weet je, niets dan respect als je, wanneer je er achter komt dat je echt beide iets anders wilt, dat je elkaar dan dat geluk gunt.
Maar om dan eerst jaren je kop in het zand te steken of te verwachten dat die wens vanzelf wel komt (hebben we zelf gelukkig ook nog nooit gehoord :roll: ) en dan daarna nog de alinea dat ze hoopt dat hij dan nog vrij is als zij dan alleenstaande moeder is en tóch terugkomt.

Nouja het artikel stuitte me al met al nogal tegen de borst om haar gehele houding. :+ En al die reacties.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 18:22

Leo schreef:
Idd die reacties ook met veel verbazing door gescrold.

En weet je, niets dan respect als je, wanneer je er achter komt dat je echt beide iets anders wilt, dat je elkaar dan dat geluk gunt.
Maar om dan eerst jaren je kop in het zand te steken of te verwachten dat die wens vanzelf wel komt (hebben we zelf gelukkig ook nog nooit gehoord :roll: ) en dan daarna nog de alinea dat ze hoopt dat hij dan nog vrij is als zij dan alleenstaande moeder is en tóch terugkomt.

Nouja het artikel stuitte me al met al nogal tegen de borst om haar gehele houding. :+ En al die reacties.

Ja he, vreselijk is het. En dan te bedenken dat je ook onvruchtbaar kan zijn. Of dat blijkt dat je kind echt k*t is :+
Niet dat ik vind dat je je door angst moet laat weerhouden van wat je wil, maar ik zou mijn zegeningen tellen met die man... Nu zoekt ze op Tinder naar een veredelde zaaddonor, daar wordt ook niemand vrolijk van

Laurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 18:45

Ik snap het ook echt niet, sowieso zou je imo toch wel een paar jaar samen moeten zijn met iemand voor je kunt zeggen of je überhaupt wil samenwonen, laat staan een wurm maken.
straks is ze binnen enkele maanden zwanger van haar tinderdonor, blijkt die vent helemaal geen vadermateriaal (niet meehelpen enzo)
Dan zou ik als ik haar was toch een zaaddonor zoeken, een kind uitpoepen en dan afwachten of er nog een man is die haar+kind wil, zeker als je je kinderwens ècht belangrijker vind dan je partner.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 18:47

Goh ik weet niet wat ik zou doen als ik echt zo'n sterke kinderwens zou hebben. Er de liefde van mijn leven voor opgeven en hopen dat er iets beters op mijn pad komt...

Met mijn huidige instelling weet ik wel wat ik zou doen :D. Heel blij zijn met m'n leventje.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 18:48

Wat ik momenteel ook echt ben <3. Iedere keer als ik dat kind hoor krijsen, of eigenlijk zelfs maar geluid maken, krimpen mijn eierstokken nog een stukje meer :)).

BerdienJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 19:05

Bij de FB-pagina over het nieuwe zwanger worden koppelde mijn hoofd dat automatisch aan het 'nieuwe normaal'. Dus anderhalve meter afstand en mikken maar :')

Dat artikel over je rammelende eierstokken je leven laten bepalen.. Onvoorstelbaar :n Maar goed, beter dit dan ineens 'per ongeluk' zwanger zijn. Moest ik bij mijn vriend echt niet mee aan komen, die had het me mooi uit laten zoeken. Niet dat dat gaat gebeuren, want ik ben er zo mogelijk nog minder voor dan hij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 21:12

Ze scheept iig d'r vriend niet op met een oepsje.. ik ken ze anders :roll:

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 22:30

@Berdien: moeten we dan ook een baarmoedermondkapje op? :))

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 22:39

Dat word een comeback voor het pessarium :')

BerdienJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 09:03

Hilli schreef:
@Berdien: moeten we dan ook een baarmoedermondkapje op? :))

Staat dat niet haaks op het zwanger (willen) worden? :D

KarenQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 09:13

Laurora schreef:
Ik snap het ook echt niet, sowieso zou je imo toch wel een paar jaar samen moeten zijn met iemand voor je kunt zeggen of je überhaupt wil samenwonen, laat staan een wurm maken.
straks is ze binnen enkele maanden zwanger van haar tinderdonor, blijkt die vent helemaal geen vadermateriaal (niet meehelpen enzo)
Dan zou ik als ik haar was toch een zaaddonor zoeken, een kind uitpoepen en dan afwachten of er nog een man is die haar+kind wil, zeker als je je kinderwens ècht belangrijker vind dan je partner.

Ik moet zeggen dat dacht ik vroeger ook wel (oma praat), maar toen ik mijn vriend leerde kennen zijn we na één jaar ook samen een huis gaan zoeken. En ik ken diverse mensen in mijn omgeving die binnen een jaar zijn gaan samenwonen. Nu denk ik wel dat als je iets ouder bent, je er misschien ook wel ander mee om gaat? Of misschien is dit weer een specifiek groepje (zoals ik), want ze zijn allemaal nu al weer heel wat jaren bij elkaar. De meeste wel zonder (nieuwe) kinderen, dat wel.

Ik denk als vriend en ik wel een lichte kinderwens hadden gehad, we dat kind in het eerste verliefde 1,5 jaar hadden gehad. Verliefdheid doet gekke dingen met je hormonen.

Maar het zou inderdaad wel zo eerlijk zijn als die vrouw een echte zaaddonor zoekt. Nu wil ze gewoon misbruik maken van een man. Echt heel misselijk.

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 10:54

Ik ben na 4 maanden ingetrokken bij mijn man, we zijn nu 10 jaar verder :D
Ze zeggen dat je het beste eens met elkaar op vakantie kunt gaan, lekker 3/4 weken op elkaars lip zitten en kijken of het dan nog goed gaat _O-
Mijn oma zei altijd “trouw niet voor je 30 bent en alle geheimen van het leven kent”. Daar wilde ik me aan houden maar is ook niet gelukt, werd iets eerder :P (23)

Ik heb dat artikel even opgezocht en lijkt me een verschrikkelijk moeilijke situatie, maar “stiekem zwanger worden” is echt bizar, dat mensen zo egoïstisch kunnen zijn.

KarenQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 12:02

We kennen elkaar van vakantie, telt dat ook? :+
Nou ja, en voor we echt gingen samenwonen zijn we nog twee keer samen weg geweest.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 13:37

Ik voelde mij net een peuter met een klein karretje in de super.Mijn kar had een lam wiel en ik ging alle kanten op behalve de goede :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 14:45

Leo schreef:
[***] schreef:
'Bereid je voor op de bevruchting'

:')

Zoiets als voorspel? :=

Waar al niet een publiek voor is zeg...

Ik las trouwens vanmorgen ook weer zo'n pareltje. Eens zien of ik het kan terugvinden. Was een voorgesteld bericht, en bedankt. :')

[Edit]
https://www.vriendin.nl/persoonlijke-ve ... inderwens/

Dit is zo bizar dat ik denk dat het wel nep / aangedikt móet zijn. :+
Zo niet: wát een hypocrisie.

Wow bizar. Ik kan me voorstellen dat mensen een kinderwens hebben maar dit klinkt echt als een kinderobsessie. Het MOET en anders niet gelukkig, nou veel succes. Je kan toch ook kijken wat je allemaal wel hebt (liefde van je leven bijvoorbeeld?). Met je 33ste op Tinder gaan en dan zsm zwanger worden is echt een recept om alles te laten mislukken, tenzij je alleenstaande moeder wilt worden. Je kunt in zo'n korte tijd toch geen stabiele relatie opbouwen die bestand is tegen het krijgen van een baby samen? (Want dat veranderd een hoop in je relatie en daarvoor moet je elkaar wel goed kennen) Maar goed, ik zal het wel niet begrijpen.

Ik had gisteren nog een prachtig artikel, even opzoeken _O-

Edit: https://www.jmouders.nl/droom-in-duigen ... tegenvalt/