Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Roosch schreef:Konstantine schreef:Vergeet 'm niet zo af en toe een reinigingsrondje met jet cleaner te laten draaien, Roosch... Anders krijg je spijt dat je er niet vanaf gepraat bent
Ik wil zelf graag een nieuwe naaimachine. Help me er vanaf
Ja, goeie tip! Die heb ik al ingeslagen.
Toch wel heel blij mee hoor. Al is dit wel de grootste fail van het topic gok ik.
Nyaleti schreef:Wordt er nu echt een bubbelbad geplaatst?![]()
![]()
Wie gaat me hier vanaf banketstaaf?
Zodat ik in bed de e-reader kan lezen (ipv TikTok scrollen) zonder op m'n buik of zij te hoeven liggen of koude handen te krijgenrechtop zitten is ruk.
https://amzn.eu/d/3HHQWpc https://amzn.eu/d/bGHWEU8
Foaly schreef:*negeert rode letters*
Ik wil naar Pairi Daiza. Kosten, slechts 700 euro voor twee nachten (drie dagen toegang tot het park) en dat is nog een van de goedkoopste opties
foxy80 schreef:Foaly schreef:*negeert rode letters*
Ik wil naar Pairi Daiza. Kosten, slechts 700 euro voor twee nachten (drie dagen toegang tot het park) en dat is nog een van de goedkoopste opties
700 euro om het idee te hebben dat je in een berenhol slaapt of in de anus van een leeuw te kijken bij het ontwaken, ben je wel lekker?
Sheran schreef:Foaly schreef:Dat is zeker een optie, dan moet ik alleen iets vinden op loopafstand. Ik heb nl geen auto en zou dan met de trein gaan
Sorry maar voor 700 euro kun je een auto kopen
Justme_Lisaa schreef:Foaly schreef:*negeert rode letters*
DOEN! Onvergetelijke herinneringen gemaakt die dagen dat ik er was. Maar dat helpt niet
Foaly schreef:Sheran schreef:
Sorry maar voor 700 euro kun je een auto kopen
Maar geen rijbewijs![]()
Denk dat ik er niet aan ontkom om in het park te verblijven, wat in de buurt zit is of net zo duur of sketchy as fiets
Maar ik ga er nog even goed en lang over nadenken