Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Castilja schreef:Ik hoorde mijn hamster al twee nachten niet meer scharrelen en heb hem net even onderzocht; flinke bult onder zijn kin. Vrees een tumor. Ga al naar de dierenarts maar weet iemand toevallig iets wat ik hem kan geven/voeren wat pijnstillend werkt? Heb de dierenwinkel gebeld maar die mogen niets verkopen (super logisch maar had geen idee ervan) dus vraag het nu hier even. Beetje offtopic I know

Het is alles wat ik nou net NIET wilde, echt zo'n stereotype suf, stoffig kantoor waarin iedereen individueel in hun hok zit, en m'n manager was ook gewoon te lui om mij de documenten te geven die ik nodig had voor een opdracht, waarna zij zelf lekker thuis ging zitten werken de rest van de middag. Gelukkig was een van haar collega's wat hulpvaardiger en kreeg ik van hem ook een degelijke uitleg, naast de benodigde documenten.
Verder is iedereen ook een behoorlijk stuk ouder dan ik, en is er gewoon weinig interactie, want ze zitten allemaal in hun kantoor met de lunch. "Maar er is aan het einde van de straat wel een pleintje waar je kunt gaan zitten met je lunch." Gezellig joh.
(Het is een bedrijf met een aantal kantoren, en ik had geen inspraak in waar ik terechtkwam... dus ik zit nu in een of ander gat in the middle of nowhere op een uur rijden van mijn huis vandaan.)
Is natuurlijk niet de bedoeling.
Morgen naar de dierenarts, antibiotica halen. Hij heeft net wel wat gedronken en ik heb een bakje met havermout en amandelmelk voor hem neergezet waar hij even in heeft lopen rommelen, maar nu slaapt 'ie weer. Da's wel echt het nadeel van huisdieren hebben hoor, zien dat ze zich niet lekker voelen en dan niets kunnen doen op het moment zelf 

Dus we gaan het zien, en het komt wel goed, maar het wordt de komende maanden wel even bikkelen vrees ik.
Trui schreef:*vies*
Ik had dus een hele grote pusbobbel achter mn oor, maar geen wit kopje etc, en hij zat er echt al maanden lang.
Dus gister voor de zoveelste keer geprobeerd uit te knijpen, en ik voel m gewoon kleiner worden en de druk gaat er goed af. En er komt wat bloed uit.... nou ik blij want ik dacht dat ik er van af was.... maar hij is gewoon weer terug en net zo groot als ie niet groter is.. en de bult is niet meer dat je ziet ‘van binnen zit er iets wits’ (wat je eerst wel zag), maar de bobbel lijkt nu wel gevuld met bloed, want hij ziet helemaal paars..... en hij doet pijnnnnnnnn