Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Urbanus schreef:1. Of ze proberen hun achterstand op te lossen
2. Hij is extern ingehuurd en werkt te hard voor te weinig geld. Was een item van zo'n consumentenprogramma, ik ga het even zoeken.
https://www.trouw.nl/economie/pakketbez ... ~b6a1f0aa/
 MyWishMax schreef:Haha, zullen ze in dit dorp niet blij mee zijn. (Ja, het is nooit goed, maar streng gelovig dorp) Heb medelijden met de bezorgers als ze hier moeten zijn, want die gaan echt gezeur krijgen. En diezelfde mensen zullen van de week dan wel gaan zeuren dat het te lang duurt...
Maar goed, beter dat het gewoon voor allemaal geldt.
 MyWishMax schreef:Ik zou wel de optie geen haast willen hebben soms. Want voor mij hoeft zondag en avond echt niet maar niet altijd de keuze in wanneer iets bezorgd wordt. Ik heb wel eens medelijden met de bezorgers, dus probeer zo min mogelijk te bestellen in die drukke tijden, alleen dingen die echt nodig zijn. En dan gewoon maar afhaalpunt kiezen, dat scheelt weer een adres.
Tot ze dus half uur verderop achterlaten, dan raak ik wel geïrriteerd en baal ik dat tegenwoordig die volgende dag opnieuw aanbieden niet meer bestaat
 er zijn echt 2 tijdstippen in de hele week wanneer ik echt niet thuis kan zijn en op de een of andere manier komen ze altijd dan. Maakt niet uit wanneer ik bestel of wil laten bezorgen 
 heerst een vloek op denk ik.
  
  
 tsja het kwijtgeraakte pakje stak vanmiddag in de stromende regen half buiten en klem in de brievenbus. De helft is echt volledig verzopen nat. Echt heel fijn voor electronica en vochtgevoelige apparatuur  
 zo laat je toch geen pakje achter als postbezorger. De rest van de post lag buiten voor de deur op de grond. 
  
  
                                                         kiki1976 schreef:* Willen we het verzekerd verzonden hebben omdat ze nogal eens pakketten kwijtraken, komt daar ook nog eens een toeslag op. Overigens krijgen we niet het aankoop bedrag vergoed, maar het inkoopbedrag (op zich logisch)
karuna schreef:Nou ja in een week voor een drukke besteldag bestel en betaal ervoor om het snel te bezorgen en het bedrijf het ook meteen heeft afgeleverd bij een postpunt (te zien aan de track en trace melding) en daarna het eerst een dag blijft liggen zonder dat er iets mee gebeurd en daarna maar opschuiven en opschuiven. Ik had ook niet kunnen denken dat ik al snel opgeknapt ben. Ik moet een heel eind rijden omdat in de buurt het niet meer verkoopt en kpn helaas het ook niet meer verkoopt.
Want anders is het november en december druk. Dan rond pasen en andere uitverkoop dan rond de zomer sale oftewel jaarrond kan post.nl niet waarmaken waar ze wel extra voor laten betalen.
Citaat:PostNl verdient in mijn ogen ook eens een positief bericht!!
 
                                                         
 Ik doe precies hetzelfde op drukkere momenten. Ik voel me dan altijd een beetje schuldig als ik toevallig iets heb besteld. Woon in een stad maar heb echt toppers als vaste bezorgers. Als ik er niet ben weten ze precies wat ze moeten doen, zijn de buren niet thuis komen ze naar mij. Hun verdienen af en toe ook wel een kleinigheidje vind ik. Nog nooit iets fout gegaan bij mij door de bezorgers in ieder geval.                                                         
                                                         
 ).
 De eerstvolgende keer stond het pakketje dus weer vrolijk voor de deur te wachten 
 Inmiddels al twee keer gevraagd en dus zero effect gehad.