Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DonDon schreef:Mensen die van sieraden houden. Ik heb een eigen sieradenlijn gehad en wil best iets leuks ontwerpen voor mijn lootje. Wensen en wat precies kan je opschrijven! Ik werk met echt goud en zilver en swarovskiheb hier nog het 1 en ander liggen

Ashleytjuhh schreef:DonDon schreef:Mensen die van sieraden houden. Ik heb een eigen sieradenlijn gehad en wil best iets leuks ontwerpen voor mijn lootje. Wensen en wat precies kan je opschrijven! Ik werk met echt goud en zilver en swarovskiheb hier nog het 1 en ander liggen
wordt jij mijn ss
mijn oorbellen zijn van ti sento met losse hangers er normaal aan maar daar ben ik 1 van de swarovski steentjes van verloren
Bij interesse mag Santa vragen of ik laat me verrassen. Btw ik draag ook alleen echt zilver en goud dus zal wrsch niet in het budget vallen.
DonDon schreef:Oeps haha had niet zoveel reactie verwacht hierop. Kleine impressie van wat ik heb gemaakt:
[ [url=m/IwhMAY.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/329lrI.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Csek0u.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/YBipMq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Szy7jP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mooi kan ik in ieder geval iemand blij maken! Anders ligt het hier maar
Dat is echt iets wat ik zoek.
zal nog wel even keer mijn pols opmeten want die is smal, ik draag momenteel de armand die mijn vriend als kind had