DeMolenhoek schreef:Ik heb een boerderijtje gekregen waardoor ze nu aan huis staan
Gekregen !!

Jij hebt echt mazzel.
Wij hebben ook een vrijstaand huis met de paarden in de achtertuin. Echt de hemel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lieveli schreef:Niobe schreef:Poe, fijn dat het een goede afloop heeft, maar ik vind dat nogal wat... Voor een ander zoiets permanents aangaan.
Nou! Ik zou al geen naam laten tatoeëren, laat staan ongewild moeder zijn. Ik ben blij dat ikzelf ook echt uit liefde ben geboren. En ik zou het moederschap denk ik ook niet zo makkelijk vinden als ik het niet zo zag zitten, zeg maar.
Even edit: ik zeg niet dat je geen goede moeder bent of niet genoeg houdt van je kind hé? Ik ben gewoon een beetje in shock.
Mars schreef:No way, het hele onderwerp ‘kinderen’ staat niet eens ter discussie hier. Gelukkig heb ik een geweldige man die er exact hetzelfde in staat.
lieveli schreef:Zoals 'voeden we de baby vega op of juist niet'.
speedfiets_2 schreef:O man wat werd mijn haat voor kinderen net weer verstrekt. Trekt er eentje mijn pashokje open in de primark. Een ander pikte een spuitbus deo in de action en begon rond te spuiten. Damm those mini satans
Citaat:Econoom Robin Fransman benadrukte, onder meer in het NOS-journaal, dat Nederland verarmt als er niet meer kinderen geboren worden, bij voorkeur gemiddeld 2,1 per vrouw. In plaats van dat er gekeken werd hoe we Nederland draaiende kunnen houden met een lager geboortecijfer, voelde ik hoe het landsbelang subtiel op de schouders van vrouwelijk Nederland werd gelegd. Desgevraagd geeft Fransman toe dat het een ethische kwestie is, maar het statement was gemaakt en de vrouw zonder kinderen was de schuldige.