Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 22:47

Te old school ailill...

Afbeelding

En check dat vest, daarom wil ik kunnen breien!

Edit; lll teveel

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 22:53

SophievdV schreef:
Berdien: dat zijn gewoon excuses.

Ik had een vriendin die maanden op een man heeft zitten wachten/hopen. Wij vrouwen doen dat wel eens. Maar zo werken mannen niet. Als ze vaag gaan doen zijn ze not that into you. Ze laten het liever doodbloeden dan dat ze echt zeggen dat ze je niet willen.

Ik haak dus af bij vaag gedrag. Dan weet ik voldoende en ik heb echt zo geen zin in half gedoe :P

Hm. Toch liep ik iemand tegen het lijf (niet via tinder maar via pepper) die eerst voor de volle 1000% voor relatie ging en toen ik na flink wat daten en alles vroeg waar we waren schrok die zich te pletter en haakte ie af. Uiteindelijk maakte ik de keus om afstand te houden en contact te verbreken en bleef hij continu terug komen met aandacht, appjes etc etc.

Na maanden vroeg ik nog eens hoe het zat. Ja ik was heel interessant en hij vind het heel mooi hoe ik in t leven sta en dat interesseert hem. Maar niet voor een relatie.

Nu toch wel duidelijk gemaakt dat het dan nu gewoon echt klaar is. Dus kortom net not that into you is niet altijd doodbloeden :')

Was dat maar zo.

SophievdV

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 23:04

Maar not that into you is sowieso nooit gas geven.. dus vaag doen, afhaken, er net niet voor gaan. Dat.. nasty.

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 23:06

Ja, je zou maar eens eerlijk zijn tegen iemand :')

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 23:26

Dat snap ik, maar dat gebeurde dus juist wel. Tot ik gas ging meegeven :')

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 23:37

Omg wat heb ik weer gemist, modderworstelen en konijnenpakken :')

Wazig gedoe en twijfels idd lekker laten gaan.

Hier is tinder momenteel echt niks..

Ik heb geloof ik misschien sjans iets maar weet t niet zeker en ook niet of ik dat wil :')

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 23:50

Nou ik wil best (zonder vent) mee naar een obstacle run, maar dan wel in een bunny pakje, geen dikke onesie, veel te heet Haha!

Ik heb het weer even opgegeven met Tinder. Sowieso al veel moeite om de gesprekken ‘wakker’ te houden. Ik heb nu 3x een eerste date gehad. 2x totaal geen aantrekkingskracht en 1x bleek in een uit qua doen absoluut niet ‘mijn type’ te zijn..

Ik ben bang dat ik toch gewoon te kortzichtig ben ofzo voor tinder :(. Er moet toch ergens ‘een vonkje’ ofzo oversprongen.

Of 7 wijn drinken, schijnbaar als er dan nog niemand knap is, ligt het aan mijn eisen hahaha!

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-18 00:02

Heb je er daar maar zeven voor nodig? :wow:

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-18 00:26

Of dat moment dat je een vrijetijds foto langs ziet komen van een acteur uit Vikings :') Wauw.

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-18 00:32

Exitium schreef:

Ja, klinkt best makkelijk toch ;)

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-18 00:44

Exitium schreef:

2 voldoet ook :')

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-18 01:01

renee16 schreef:
Exitium schreef:

Ja, klinkt best makkelijk toch ;)

Je zal mij niet horen zeggen dat een vrouw makkelijk is :+

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-18 10:46

Ik wil wel meedoen met de run maar zondrr pakje.

Jullie wonen nog wel een soort van bijna allemaal in de buurt van een grote stad, mannen of vrouwen genoeg zou je zeggen. Ik woon op de prairie weinjg mannen en als ze er zijn dan is het of van de oude stempel of veel te jong :')

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-18 12:18

gribaldi schreef:
Ik wil wel meedoen met de run maar zondrr pakje.

Jullie wonen nog wel een soort van bijna allemaal in de buurt van een grote stad, mannen of vrouwen genoeg zou je zeggen. Ik woon op de prairie weinjg mannen en als ze er zijn dan is het of van de oude stempel of veel te jong :')

Zonder pakje? :wow:
Escaleert het nu al naar een naakte run :=

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-18 14:57

Zucht.... Mannen -:(-

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-18 15:07

Toch afgezegd?

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-18 15:28

Hij was aan het scharrelen met een ander meisje, wat hij nog niet had afgekapt, dat gaat hij vrijdag doen. Maar hij vond het niet netjes om dan wel al met mij te gaan daten terwijl hij nog niet tegen dat meisje had gezegd dat hij er klaar mee was.
Hij belt me even als hij klaar is met werken, maar voor nu ben ik gewoon even pissig. Heb mijn les ervoor afgezegd. Daarbij vind ik het bullshit dat hij een etentje opeens niet ethisch netjes vind terwijl we 2x gezoend hebben en sinds we elkaar ontmoet hebben non-stop gepraat elke dag.
Wie zegt dat hij niet zo met mij omgaat?

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-18 15:55

Beetje rare actie inderdaad, zou er ook boos om zijn. Ik heb overigens door dat soort acties toen ik aan het daten was wel besloten niks meer af te zeggen of te laten voor een date. Heb ook wel gehad dat ik lessen af zei of afspraken verzette voor dates, of super aan het haasten was, en dat er dan ineens werd afgezegd. Na een paar keer was ik daar zo klaar mee dat ik daarmee gestopt ben, en alleen af sprak als het me prima uitkwam zonder er iets voor te laten, is het gewoon niet waard. En inderdaad, niet uit eten en wel zoenen, iets met geen oude schoenen weggooien voor je nieuwe hebt? :roll:

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-18 16:01

Ga ook echt wel tegen hem zeggen dat hij nu ook gewoon niet ethisch verantwoord bezig is dus dat ik het een k*t excuus vind om daarvoor af te zeggen. Misschien banketstaaf voor die andere chick, maar hierom afzeggen vind ik een slecht excuus en als hij geïnteresseerd is dan kan hij best wat meer moeite doen. Dan maakt dit ene etentje ook niet meer uit, als zijnl dit hoort dan is ze hoe dan ook gekwetst. Wil ook vragen of hij altijd zo met mensen omgaat, want daar pas ik eigenlijk ook voor. Maar nu eerst mijzelf nog even 2 uren opvreten voor hij belt.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-18 16:04

Misschien is hij zelf ook tot het besef gekomen dat zijn gedrag naar die andere meid toe niet helemaal tof is en wil hij dit, bij nader inzien, eerst netjes afronden.

Iets waar ik persoonlijk respect voor zou hebben.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-18 16:05

Op zich heb je daar een punt, maar kom op, hij wist ook voor het afspreken van het etentje van het bestaan van z'n andere scharrel af. Niet fraai :n

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-18 16:06

Dan nog kan hij wellicht nu pas tot dat inzicht komen, misschien er nu pas echt over na gaan denken, misschien komen er nu pa echt gevoelens bij kijken of heeft hij er met iemand over gesproken.

Het is sowieso niet netjes van hem, we doen allemaal weleens iets wat niet zo handig is.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-18 16:07

Berdien schreef:
Op zich heb je daar een punt, maar kom op, hij wist ook voor het afspreken van het etentje van het bestaan van z'n andere scharrel af. Niet fraai :n

Hij wist al voor onze eerste poging dat zij bestond. Hij wist twee weken terug toen hij met mij (én iemand anders) gezoend heeft ook al dat zij er was. Hij is er inderdaad wat laat mee om zich daar nu nog banketstaaf over te voelen :roll:

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-18 16:10

Ik ben sowieso niet van het daten met meerdere tegelijk, lijkt me onpraktisch en niet eerlijk naar de ander toe. Anderen denken/doen anders en dat is ook prima. Ik blijf d'r bij, ook mannen hebben soms een helder moment en ik heb van huis uit ook normen en waarden meegekregen, wellicht hij ook ;)

Misschien heb ik d'r overheen gelezen, maar hoelang weet jij dit zelf al?

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-18 16:12

Ik kan dat ook niet, daten met meerderen. Je hebt onbewust toch een voorkeur voor iemand.

Hij vertelde het vanmiddag, toen hij dus appte dat hij daarom af wilde zeggen en dat hij het snapte als ik er nu klaar mee was, en hij wilde zeker wel een keer afspreken, maar hij vond het chiquer om dat te doen als hij het met de ander had afgerond.