Ik date, jij datet, wij daten?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Wiskey1

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 10:12

Ik geloof daar echt niet meer in eigenlijk, maar dat is nu ff

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 10:14

ja joh, die periodes heb ik ook gehad hoor en nog steeds af en toe wel eens.
Dat de moed je in de schoenen zakt.
Ik ben nu al 19 jaar vrijgezel en zou heel graag weer een vaste relatie hebben, maar ik ik settel niet voor zomaar iemand.

Wiskey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 10:39

Ik ook niet, maar merk wel dat ik het echt mis. Iedereen om me heen woont samen, doe samen leuke dingen of heeft inmiddels n kind. En ik ben nog maar 22, maar toch. Ben inmiddels zo'n 6 jaar vrijgezel, en daarvoor was t niet echt serieus nog.

Ik wil ook gewoon iemand die me echt leuk vind, waar ik leuke dingen mee kan doen en waar ik mee kan praten over alles, is dat nou zo onrealistisch?

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 10:45

Ach Wiskey, het zegt echt niks. :(:)

Ik ben bijna 10 jaar samen geweest, hebben jaren samengewoond, zijn getrouwd en nu gescheiden. En dan ben ik nu 30 en alles om me heen gaat juist nu trouwen of krijgen/hebben kinderen en ik begin opnieuw. Het enige waar ik tegenop zie zijn eventuele kinderen, ik zit in twijfel, maar om geen keuze te hebben, omdat je geen partner hebt vind ik wel weer totaal anders dan er zelf voor kiezen. :=

Hier even rustig, vind het contact leuk, maar zodra het iets serieuzer wordt, al is het maar een date, kap ik het af. := Gedeeltelijk onbewust ook

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 10:51

Silly1972 schreef:
Kom op, moet heus wel iemand rond lopen toch?
Ik weiger te geloven dat er niemand voor mij rond loopt, dat vind ik zo deprimerend.
Duurt wel lang dat wel, maar zolang ik het niet probeer weet ik zeker dat ik niemand tegen het lijf loop.
Kop op meiden, op ieder potje past een dekseltje. :(:)

Misschien is het juist een goed idee om niet te proberen. Lekker focussen op andere dingen dan mannen. :D

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 10:57

Als er zelfs voor mij als drukke gehandicapte kabouter van ruim middelbare leeftijd iemand passends is :+ moet dat jullie toch helemaal lukken? :(:)

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 11:02

Wiskey1 schreef:
Ik ook niet, maar merk wel dat ik het echt mis. Iedereen om me heen woont samen, doe samen leuke dingen of heeft inmiddels n kind. En ik ben nog maar 22, maar toch. Ben inmiddels zo'n 6 jaar vrijgezel, en daarvoor was t niet echt serieus nog.

Ik wil ook gewoon iemand die me echt leuk vind, waar ik leuke dingen mee kan doen en waar ik mee kan praten over alles, is dat nou zo onrealistisch?

Nee is zeer zeker niet onrealistisch! Alleen je moet maar net de juiste tegen het lijf lopen en in deze snelle wereld van daten, internet daten is het best lastig om nou net de juiste te vinden.
Althans zo ervaar ik het.
Maar ik weet ook dat als ik dat niet doe helemaal niemand tegen het lijf loop, omdat ik IRL niemand zomaar durf aan te spreken.

Ooh maar ik doe ook zeker wel andere leuke dingen hoor Neverland, is niet zo dat mijn hele leven alleen draait om een partner te vinden.
Ik vind het kletsen alleen al best leuk tijdverdrijf ;)
En normaal gesproken besteed ik ook veel tijd aan mijn paarden, alleen heb ik er nu nog maar 1 en die staat in de opfok, dus nou gewoon even tijd over om te investeren in daten :D
En dat vind ik ook gewoon leuk, je ontmoet leuke mensen de een is na 1 date al uit de picture, de ander blijft nog eventjes en uiteindelijk zal er iemand zijn die heeeel lang blijft haha.

MyWishMax, ik heb daarom dus ook gee kinderen gekregen, omdat ik geen geschikte partner had.
Ik had kunnen kiezen om ze alleen te krijgen, maar dat heb ik bewust niet gedaan.
En heb mij er mee verzoend en vind het gelukkig wel prima zo.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 11:02

Neverland schreef:
Silly1972 schreef:
Kom op, moet heus wel iemand rond lopen toch?
Ik weiger te geloven dat er niemand voor mij rond loopt, dat vind ik zo deprimerend.
Duurt wel lang dat wel, maar zolang ik het niet probeer weet ik zeker dat ik niemand tegen het lijf loop.
Kop op meiden, op ieder potje past een dekseltje. :(:)

Misschien is het juist een goed idee om niet te proberen. Lekker focussen op andere dingen dan mannen. :D

Dit.

Of je strategie wijzigen als het al 20 jaar niet lukt.

karuna schreef:
Als er zelfs voor mij als drukke gehandicapte kabouter van ruim middelbare leeftijd iemand passends is :+ moet dat jullie toch helemaal lukken? :(:)

Maar dat is gewoon een goede vriendschap toch? Ik snap wel dat iemand meer zou willen dan dat...

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 11:09

Idd, niet focussen, dan komt het vanzelf.
Ik heb het nu echt gillend druk, maar toch is het op mn pad gekomen. We doen wel heel rustig aan, anders gaat het mis.
Mn date heeft het dan ook gillend druk :') dus dat scheelt ook wel hahah

Wiskey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 11:09

Ik kwam hem dus wel IRL tegen. Dat maakt het misschien nog wel moeilijker. Tis nu al 2 weken ineens stil, eigenlijk wil ik hem appen, maar eigenlijk ook niet.

Internet daten vind ik eigenlijk ook niks. Ik werk met veel mannen, en dat maakt het misschien nog wel erger ivm dat ik dus precies weet hoe ze doen en hoe veel tegenover hun vriendin zijn als ze er niet bij is. Er gaan heel veel ook vreemd etc. Vertrouw mannen al niet, en nu helemaal niet meer dus

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 11:11

Denk je nou echt dat ik al 20 jaar alleen maar aan het internetdaten ben?
Ik zou echt niet weten wat ik nog meer zou moeten doen.

Ik heb 10 jaar daarvan zelfs helemaal niks gedaan gewoon mijn leven geleefd.
Maar ik maak mij er allang niet meer druk om.
Wat komt dat komt, zo niet dan niet.

Ik zou dat ook best lastig vinden Wiskey, misschien op de man af vragen of hij nog wel geinteresseerd is?

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 11:13

Misschien idd even op de man afvragen waarom het ineens stil is? Misschien denkt hij hetzelfde?

Idd Silly, als het komt, dan komt het. En zo niet, dan niet.
Het loopt zoals het loopt

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 11:16

Nee 20 jaar internetdaten lijkt me praktisch onmogelijk, maar misschien zijn je verwachtingen te hoog, zoek je op de verkeerde plekken of de verkeerde types.

Er zijn datingcoaches die jou hierbij kunnen helpen.

Wiskey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 11:17

Dat durf ik dus niet, want eigenlijk wil het het antwoord niet weten, omdat ik denk dat ik het al weet. En ben nog veel banger dat ik uberhaupt geen antwoord krijg.

Heb gewoon echt het idee dat er geen man rondloopt die het uberhaupt de kans geeft. Ik app best veel, zat de laatste weken niet goed in mn vel (nu ook niet, en dit is wel een van de redenen denk ik), verveel me vaak op mn werk. Heb wel veel vriendinnen maar niet dichtbij en iedereen heeft uiteraard zn eigen leven, vriend etc. En tis niet dat ik niks wil doen of doe, maar ik praat ook gewoon graag met iemand. Heb ook mn paard wel, doe zat leuke dingen, maar mis het gewoon. Eerder had ik er totaal geen moeite mee en vond het eigenlijk wel lekker. Ook vaak de vraag van familie of vrienden of zelfs van random mensen die mn ouders dan kennen waarom ik geen vriend heb, en dat doet soms gewoon pijn.

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 11:18

Ik denk echt dat er voor iedereen een lieve vent of vrouw is!

Alleen denk ik dat sommige onbewust te gefocust er op zijn, of te hoge eisen stellen. En gun jullie allemaal die leuke partner!

Ik ken mijn vriend alweer een dik halfjaar en alweer bijna drie maand officieel samen.. gaat hier dus goed! Ben nog nooit zo gek op iemand geweest best eng idee.

En alle mannen die vreemd gaan.. tsja dat geloof ik niet wel dat ze Zich anders kunnen gedragen met of zonder vrienden. Maar ligt ook aan hoe je vriend zelf is

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 11:20

Ja weetje zoals mijn ex-vriend de eerste 2 jaar was zou hij ook nooit het buiten de deur gezocht hebben. Maar dat deed hij uiteindelijk wel. Dus zeggen “dat doet die van mij nooooooit”. Dat wist ik namelijk ook 1000000% zeker dat die van mij dat noooooit zou doen. :=

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 11:21

MarlindeRooz schreef:
Ja weetje zoals mijn ex-vriend de eerste 2 jaar was zou hij ook nooit het buiten de deur gezocht hebben. Maar dat deed hij uiteindelijk wel. Dus zeggen “dat doet die van mij nooooooit”. Dat wist ik namelijk ook 1000000% zeker dat die van mij dat noooooit zou doen. :=

Ik bespreek dat wel eens met mijn vriend, omdat dat het ergste lijkt om mee te maken. Niet dat ik hem wantrouw

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 11:25

MarcoBorsato schreef:
Nee 20 jaar internetdaten lijkt me praktisch onmogelijk, maar misschien zijn je verwachtingen te hoog, zoek je op de verkeerde plekken of de verkeerde types.

Punt is een beetje dat ik inderdaad zelf op de verkeerde types val :o
En de types die ik aantrek zijn niet echt serieus.
Daarom leer ik liever iemand kennen IRL,. maar als je steeds met je neus in de paarden zit en zelf niemand durft aan te spreken is dat ook best lastig.

Dating coaches heb ik ook aangedacht maar schrok mij wezeloos van de prijzen.
Ach joh, ik ben er van overtuigd dat het allemaal wel komt

Wiskey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 11:29

Ik heb dat ook wel een beetje, alle mannen die ik eventueel leuk zou vinden zijn stuk voor stuk kl****k. Of ze willen enkel naar bed. Kan het wel waarderen als ze daar gelijk eerlijk over zijn, maar dat is niet wat ik wil. En heel vaak kan ik wel gezellig met iemand praten, maar dan is dat het ool

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 11:31

Silly1972 schreef:
MarcoBorsato schreef:

Punt is een beetje dat ik inderdaad zelf op de verkeerde types val :o
En de types die ik aantrek zijn niet echt serieus.
Daarom leer ik liever iemand kennen IRL,. maar als je steeds met je neus in de paarden zit en zelf niemand durft aan te spreken is dat ook best lastig.

Dating coaches heb ik ook aangedacht maar schrok mij wezeloos van de prijzen.
Ach joh, ik ben er van overtuigd dat het allemaal wel komt

Maar als je weet dat het verkeerde types zijn waarom probeer je dan niet eens iets anders (dating sites) klinkt heel makkelijk dit.. ik kan makkelijk dit zo zeggen, geloof wel dat dating coaches je kunnen helpen

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 11:38

Diertjec schreef:
Ik kan me ook weer melden, ben ook weer heel voorzichtig en rustig aan het daten :)

Wat leuk lovelyfiefy, gefeliciteerd!

dankje :)

hoe bevalt het daten?

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 11:41

lovelyfiefy schreef:
Diertjec schreef:
Ik kan me ook weer melden, ben ook weer heel voorzichtig en rustig aan het daten :)

hoe bevalt het daten?

Jaa gefeliciteerd! Hoelang zijn jullie samen?

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 11:46

lovelyfiefy schreef:
Diertjec schreef:

hoe bevalt het daten?

Gefeliciteerd! Hoe heb je hem leren kennen?

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 11:46

lovelyfiefy schreef:
Diertjec schreef:

hoe bevalt het daten?

Ik sla het liever direct over hahah, maar dat komt ook omdat hij en ik een verleden hebben samen :=
Maar aan de andere kant is het ook wel weer heel leuk

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 11:48

dankjewel :D

nou ik had toen toch die buitenrit met vrijgezellen,
daar zat er toen wel 1 bij waarvan ik dacht, leuk, maar alles woonde ver weg dus ik heb het gelaten voor wat het was.
We zijn toen met een groep van 7, als vrienden nog eens gaan rijden
en dat was weer super gezellig en toen dacht ik .. ja k*ttekop.. je moet eigenlijk gewoon actie ondernemen
dus ik heb daarna gevraagd of hij het leuk vond om eens met ze 2e af te spreken.

we zijn toen dus een tijdje aan het daten geweest
en heb nu ruim een maand officieel een relatie <3

hij woont helaas wel op 2 uur rijden.. maar voor alsnog gaat dat meer dan prima :P