Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Silly1972 schreef:Kom op, moet heus wel iemand rond lopen toch?
Ik weiger te geloven dat er niemand voor mij rond loopt, dat vind ik zo deprimerend.
Duurt wel lang dat wel, maar zolang ik het niet probeer weet ik zeker dat ik niemand tegen het lijf loop.
Kop op meiden, op ieder potje past een dekseltje.
Wiskey1 schreef:Ik ook niet, maar merk wel dat ik het echt mis. Iedereen om me heen woont samen, doe samen leuke dingen of heeft inmiddels n kind. En ik ben nog maar 22, maar toch. Ben inmiddels zo'n 6 jaar vrijgezel, en daarvoor was t niet echt serieus nog.
Ik wil ook gewoon iemand die me echt leuk vind, waar ik leuke dingen mee kan doen en waar ik mee kan praten over alles, is dat nou zo onrealistisch?
Neverland schreef:Silly1972 schreef:Kom op, moet heus wel iemand rond lopen toch?
Ik weiger te geloven dat er niemand voor mij rond loopt, dat vind ik zo deprimerend.
Duurt wel lang dat wel, maar zolang ik het niet probeer weet ik zeker dat ik niemand tegen het lijf loop.
Kop op meiden, op ieder potje past een dekseltje.
Misschien is het juist een goed idee om niet te proberen. Lekker focussen op andere dingen dan mannen.
karuna schreef:Als er zelfs voor mij als drukke gehandicapte kabouter van ruim middelbare leeftijd iemand passends ismoet dat jullie toch helemaal lukken?
MarlindeRooz schreef:Ja weetje zoals mijn ex-vriend de eerste 2 jaar was zou hij ook nooit het buiten de deur gezocht hebben. Maar dat deed hij uiteindelijk wel. Dus zeggen “dat doet die van mij nooooooit”. Dat wist ik namelijk ook 1000000% zeker dat die van mij dat noooooit zou doen.
MarcoBorsato schreef:Nee 20 jaar internetdaten lijkt me praktisch onmogelijk, maar misschien zijn je verwachtingen te hoog, zoek je op de verkeerde plekken of de verkeerde types.
Er zijn datingcoaches die jou hierbij kunnen helpen.
Silly1972 schreef:MarcoBorsato schreef:Nee 20 jaar internetdaten lijkt me praktisch onmogelijk, maar misschien zijn je verwachtingen te hoog, zoek je op de verkeerde plekken of de verkeerde types.
Er zijn datingcoaches die jou hierbij kunnen helpen.
Punt is een beetje dat ik inderdaad zelf op de verkeerde types val![]()
En de types die ik aantrek zijn niet echt serieus.
Daarom leer ik liever iemand kennen IRL,. maar als je steeds met je neus in de paarden zit en zelf niemand durft aan te spreken is dat ook best lastig.
Dating coaches heb ik ook aangedacht maar schrok mij wezeloos van de prijzen.
Ach joh, ik ben er van overtuigd dat het allemaal wel komt
lovelyfiefy schreef:Diertjec schreef:Ik kan me ook weer melden, ben ook weer heel voorzichtig en rustig aan het daten
Wat leuk lovelyfiefy, gefeliciteerd!
dankje![]()
hoe bevalt het daten?