Dus nu heb ik maar een deel 2 er bij gemaakt maar ik hoop dat mijn lootje dit een beetje op kan lossen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Blinnii schreef:Fijn dat er toch iets van duidelijkheid verschaft is en wat super dat jullie het dan zo hebben kunnen oplossen! Petje af!Hopelijk is met de bokker in kwestie alles oke.
Cynn, ik begreep jouw post ook goed. Voor jou een dikke knuffel en een hart onder de riem.
----
Ik heb overigens 0,0 inspiratie voor een hint.. Heb vorig jaar al leuke hints gebruikt (vind ik zelf) en die van jaar 1 bleek veel te moeilijk.. dus nu loop ik vast haha

Met die kennis erbij en wat er over gezegd is etc. laat het zich imo deels wel raden wat het issue is, maar ik hoop dat ik het misheb. Fijn dat het is opgelost in ieder geval, top hoe jullie je inzetten om zoveel mensen een leuke SSS te laten beleven
kan 'm ook mooi personaliseren naar mijn lootje toe dus hoop dat het dan niet te makkelijk of te moeilijk is... toch nog even in het topic van vorig jaar spieken. En morgen weer aan de shop voor mijn lootje! Zie elke keer in de winkels weer nieuwe dingen liggen waarvan ik denk 'oh dat is ook leuk, en dit ook, en en en...'
binnen budget blijven gaat hem in ieder geval niet worden vrees ik
M_D_H schreef:Ik hoop dus echt dat ik jou nooit krijg Christel...
IMAY1990 schreef:M_D_H schreef:Ik hoop dus echt dat ik jou nooit krijg Christel...
Wat? Ik maak er geen geheim van dat ik wiskunde gestudeerd heb en nu als programmeur werk. Dat alleen al zou je bij zo'n hint als die van de afgelopen twee jaar in mijn richting kunnen sturen. En dan ben ik ook nog eens aardig genoeg om de vertaler alvast in mijn onderschrift te zetten