Mode 'blunders'

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Mode 'blunders'

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 08:46

Dacht even dat het Angela Merkel was hahahaha

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 09:22

PrizTwir schreef:
:+
[ [url=m/Xp5eIX.jpg]Afbeelding[/url] ]

Maar wie zijn dit? Je hebt toch niet een foto gepost van onbekende mensen die een dagje uit zijn? Dat vind ik echt not done.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 09:24

Het is een plaatje dat van de FB pagina 'anwb stelletjes' komt.

Wel grappig trouwens, als het andere outfits zijn die door de een als mooi en de ander als flater gezien worden is het geen punt om te plaatsen en desgewenst belachelijk te maken.

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 09:50

Zag dan laatst een moeder en dochter in beide hetzelfde baseball shirt. Zag er ook niet uit xD Dochter ging nog maar die moeder voelde zich volgensmij nog 14

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 11:19

Uwh, ik zag gister ook een oud stel, gaf mij een beetje kouwe kak gevoel. Allebei in zo'n witte broek en donkere blouse, en die schoenen.. :r Als koppel vind ik dat zo'n afknapper.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 11:56

Anoniem schreef:
Het is een plaatje dat van de FB pagina 'anwb stelletjes' komt.

Wel grappig trouwens, als het andere outfits zijn die door de een als mooi en de ander als flater gezien worden is het geen punt om te plaatsen en desgewenst belachelijk te maken.

Toch, kende deze pagina niet, dus heb even gekeken...
Vind het toch niet kunnen dat je zomaar op een fb pagina wordt gezet om wat je aan hebt :n

PrizTwir

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 13:08

Zojuist iemand gespot met een mini spijkerrokje met een blauw drie kwart legging eronder. Stop er nou eens mee...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 13:14

Mijn moeder wilde een witte legging kopen voor naar een bruiloft, gelukkig heb ik het witte uit haar hoofd kunnen praten en wordt het een zwarte :')

Als mijn vriend en ik samen uit gaan zorgen we ook dat we wel matchen bij elkaar hoor :Y)
Ik vind het ook een flater als ik in het chic rood ga en hij in geruit paars naast me zit..

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 14:22

Lieshorses schreef:
Uwh, ik zag gister ook een oud stel, gaf mij een beetje kouwe kak gevoel. Allebei in zo'n witte broek en donkere blouse, en die schoenen.. :r Als koppel vind ik dat zo'n afknapper.

Ik ga morgen "twinnen" met mn vriend als we naar Walibi gaan :o Namelijk allebei wit t-shirt lichte broek en dezelfde adidas superstars :o

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 14:24

Wat vinden jullie van fjallravens? Ik wil er graag een omdat ik eastpack te groot vind

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 14:34

Fjallraven vind ik leuk, wel ook wat iedereen heeft. Nadeel is wel dat die banden niet lekker zitten, snijdt heel erg in je schouders.

Afbeelding
Je kunt ook kijken naar de Dakine Wonder, zoveel prints en kleurtjes, qua formaat ook niet zo groot, maar zit super fijn.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 22-08-17 14:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 14:35

Oh das jammer... enige die me wat lijkt eigenlijk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 14:36

Heb nog even bericht aangepast

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 14:36

Fjallravens zijn leuk maar tenzij je voor de mini kanken gaat, zijn ze ook al snel groot/lomp qua uiterlijk als je 'm helenaal volpropt :+

Kwalitatief zijn ze wel goed in orde.

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 14:37

Oh das wel weer een nadeel... ja nee dakines vind ik niet mooi. Tis moeilijk want heb nooit boeken gehad en nu ineens dus wel (iPad onderwijs). Wilde anders zo een handtas die onder je oksel kan weetje wel :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 14:40

Dit heb ik altijd mee naar school. Past onder je oksel ;) en heb er laptop en boeken in.

Afbeelding

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 14:43

Kan die dicht met rits?

Edit: ik vind dat zo 'meisje', niet dat ik geen meisje ben maar ik ga naar een theater school en vind zoiets met een patch erop wel weer leuk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 14:45

Dan kan je ook voor een stevige outdoor tas gaan (rugtas of schoudertas) met velcro en daar zelf patches op doen. Is nog origineler ook :+

Hypericum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 14:46

Trui schreef:
Jaa maar door de maten wil ik graag in de winkel passen!
Helaas lopen tegenwoordig steeds meer meiden van 16/17 in flater jeans en is het dus helemala niet meer 'apart'. Wij zien ze altijd op de markt maar daar is maar S/m te kleinste (S/m is dus 1 maat).

o.a. Tall People in Alkmaar. Heb er nog niet zo lang geleden een gekocht, maat 27-36.
Maar goed, weet je lengte niet, misschien ben je qua lengte (nog) te klein voor die winkel.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 14:47

SavannahNx schreef:
Ik ga morgen "twinnen" met mn vriend als we naar Walibi gaan :o Namelijk allebei wit t-shirt lichte broek en dezelfde adidas superstars :o

Met welke reden als ik vragen mag? :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 14:48

Trui schreef:
Kan die dicht met rits?

Edit: ik vind dat zo 'meisje', niet dat ik geen meisje ben maar ik ga naar een theater school en vind zoiets met een patch erop wel weer leuk

Ja, met een rits en dan dat 'flapje' erover met drukknoop.

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 14:48

Hypericum schreef:
Trui schreef:
Jaa maar door de maten wil ik graag in de winkel passen!
Helaas lopen tegenwoordig steeds meer meiden van 16/17 in flater jeans en is het dus helemala niet meer 'apart'. Wij zien ze altijd op de markt maar daar is maar S/m te kleinste (S/m is dus 1 maat).

o.a. Tall People in Alkmaar. Heb er nog niet zo lang geleden een gekocht, maat 27-36.
Maar goed, weet je lengte niet, misschien ben je qua lengte (nog) te klein voor die winkel.

1.69 :)
En Alkmaar is vrij ver

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 19:04

Goof schreef:
SavannahNx schreef:

Met welke reden als ik vragen mag? :o

Omdat wij dat leuk vinden :)

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 19:53

Hoog water op Scheveningen en blauwe sokken met stippeltjes erop

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 07:23

Met 10 graden buiten nu zijn mijn sandalen wel erg koud :D Maar het is zomer, dus dan is het geen modeblunder :D