Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Anoniem schreef:Het is een plaatje dat van de FB pagina 'anwb stelletjes' komt.
Wel grappig trouwens, als het andere outfits zijn die door de een als mooi en de ander als flater gezien worden is het geen punt om te plaatsen en desgewenst belachelijk te maken.

Lieshorses schreef:Uwh, ik zag gister ook een oud stel, gaf mij een beetje kouwe kak gevoel. Allebei in zo'n witte broek en donkere blouse, en die schoenen..Als koppel vind ik dat zo'n afknapper.
Namelijk allebei wit t-shirt lichte broek en dezelfde adidas superstars

en heb er laptop en boeken in.
Trui schreef:Jaa maar door de maten wil ik graag in de winkel passen!
Helaas lopen tegenwoordig steeds meer meiden van 16/17 in flater jeans en is het dus helemala niet meer 'apart'. Wij zien ze altijd op de markt maar daar is maar S/m te kleinste (S/m is dus 1 maat).
Hypericum schreef:Trui schreef:Jaa maar door de maten wil ik graag in de winkel passen!
Helaas lopen tegenwoordig steeds meer meiden van 16/17 in flater jeans en is het dus helemala niet meer 'apart'. Wij zien ze altijd op de markt maar daar is maar S/m te kleinste (S/m is dus 1 maat).
o.a. Tall People in Alkmaar. Heb er nog niet zo lang geleden een gekocht, maat 27-36.
Maar goed, weet je lengte niet, misschien ben je qua lengte (nog) te klein voor die winkel.

Maar het is zomer, dus dan is het geen modeblunder