Ik heb sinds dit topic nog maar 2 type broeken die ik draag, h&m shaping jeans en de only broek

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Farjen schreef:San87, ik "herkende" je eerst niet met een broek aanAnders heb je áltijd zo'n typische stijl met je (superleuke) jurkjes
Ik heb sinds dit topic nog maar 2 type broeken die ik draag, h&m shaping jeans en de only broek
_San87_ schreef:Emmarosaly schreef:Mijn outfit van een paar dagen terug toen ik ging shoppen!
[ [url=m/gJR6mn.jpg]Afbeelding[/url] ]
Cute. Vooral de schoenen vind ik leuk, vind dat model tof!
_San87_ schreef:Farjen schreef:San87, ik "herkende" je eerst niet met een broek aanAnders heb je áltijd zo'n typische stijl met je (superleuke) jurkjes
Haha snap ik. Maar soms is een broek aan handiger (sowieso kan ik op mijn werk geen jurk aan) of gewoon lekker
.
Tijdens t winkelen had ik deze aan:
[ [url=m/bJ33Il.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dus toch nog in style.
enamorada schreef:Mijn outfit van vanavond. Rokje is een beetje gekreukt, maar daar had ik even schijt aan![]()
[ [url=m/8gCLnj.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/03yZV2.jpg]Afbeelding[/url] ]
LadyKim schreef:_San87_ schreef:Haha snap ik. Maar soms is een broek aan handiger (sowieso kan ik op mijn werk geen jurk aan) of gewoon lekker
.
Tijdens t winkelen had ik deze aan:
[ [url=m/bJ33Il.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dus toch nog in style.
Die hakken! Welke zijn dat? Lopen ze lekker?
Vind ze echt fantastisch, net als je outfit
Eleionomae schreef:Saaie outfit vandaag. Had haast en geen inspiratie en dan is zwart altijd goeddat vest is omdat het zo fiets koud is op kantoor
Schoenen zijn op het laatste moment platte instappers geworden maar die lagen nog in de auto
[ [url=m/9ZepZQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Emmarosaly schreef:Mijn outfit van een paar dagen terug toen ik ging shoppen!
[ [url=m/gJR6mn.jpg]Afbeelding[/url] ]
enamorada schreef:Mijn outfit van vanavond. Rokje is een beetje gekreukt, maar daar had ik even schijt aan![]()
[ [url=m/8gCLnj.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/03yZV2.jpg]Afbeelding[/url] ]
Frummels schreef:Leuke outfits allemaal!
San, ik vind die broek je juist geweldig staan! Accentueert je rondingen heel mooi als je hem zo draagt.Een broek in dat model laag op de heupen vind ik geen gezicht. krijg je zo een brede platte pannenkoek kont en gekke korte beentjes van
(sorry ben niet zo genuanceerd vandaag: maandag).
enamorada: staat je heel leuk. Vind je rokje tof!
Eleionomae: zwart is altijd goed inderdaad.vind je pumps erg mooi trouwens..
Temeraire schreef:@enamorada leuke outfit! Ik vind het persoonlijk nooit erg als het een beetje kreukt. 1 keer zitten en weer staan en je hebt ook weer kreukels ook al had je het gestreken.
@San ik vind dat je met die broek je platte buik accentueert
Avis schreef:Ik vergeet hier altijd zelf te posten, maar vind het echt een ontzettend leuk topic!
En ik vind dat die broek je wel erg leuk staat, San!
Net zoals al die only broeken trouwens. Echt een succes hier.
Dit is een drietal outfits van mij de afgelopen dagen. Foto's zijn misschien iets wazig of onduidelijk, maar ik ben in gevecht met mijn telefoon![]()
[ [url=m/UsoDbd.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/MlzBvr.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8Wah3S.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik twijfel altijd over deze, hij valt zo op, maar voor afgelopen zaterdag in Amsterdam was het wel heel veilig
[ [url=m/MBwrmH.jpg]Afbeelding[/url] ]