Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Letsdunit schreef:Oei alles wat ik in gedachte had blijkt niet bij mijn ontvanger te passen, ik moet dus even mijn strategie aanpassen.
Tony’s Choconely heeft nu trouwens ook een reep met pepernoot, yummy !
Rebecca schreef:Ik ben 20 december hooguit dag weg , probleem is alleen dat buurman een roker is in huis en zou zonde zijn als pakket verrookt word . Maar kan ook gebeuren als ik even wegben, track en tracé zou voor mij handig zijn
Irene2 schreef:Is er een uiterste datum ( ja, voor kerst ja) ? Of verzenden we allemaal op dezelfde dag?
yvje86 schreef:[naam] schreef:Ik ben 20 december hooguit dag weg , probleem is alleen dat buurman een roker is in huis en zou zonde zijn als pakket verrookt word . Maar kan ook gebeuren als ik even wegben, track en tracé zou voor mij handig zijn
Goed dat ik het weet, doe er zalm in...hou je daar van?![]()
Paling?
Ben in een melige bui....moet eigenlijk leren voor tentamen![]()
Voor diegene die mij heeft, ik heb mijn profiel iets geupdate![]()
Maar ben overal blij mee.
Rebecca schreef:Ik ben 20 december hooguit dag weg , probleem is alleen dat buurman een roker is in huis en zou zonde zijn als pakket verrookt word . Maar kan ook gebeuren als ik even wegben, track en tracé zou voor mij handig zijn
geerte schreef:Ik kom pas de 22 december bij mijn ouders waar het heen wordt gestuurd dus maakt voor mij niet uit wanneer je hem opstuurd.
Het is een beetje martelen als hij al heel vroeg aan komt want dan moet ik zo lang wachten