Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
IHN schreef:grappig hoe hier met 2 maten gemeten wordt. Iemand is verontwaardigd want heeft netjes afgezegd dat ze het boek niet meer wil en dan is het: nou ja...je had ook niks van je kunnen laten horen.
vervolgens is iemand verontwaardigd want de koelkast houdt ze al 3 weken voor iemand vast. Die persoon zegt ook netjes af en dan zegt niemand: wees blij dat ie nog wat van zich laat horen. Maar is het ergerlijk.
Mischa schreef:Pfff is communiceren nou echt zo ontzettend moeilijk?!
Ongelooflijk, het lukt me gewoon maar niet om een broedkooi voor mijn vogels over te nemen. Ik heb er de afgelopen weken al meerdere op marktplaats gezien die ik over wil nemen. De ene heeft geen geduld, ik stelde twee dagen voor wanneer ik kon komen, vier dagen verder, krijg ik een schreeuwbericht terug dat ie dan allang weg is. Oke. Dan houdt het op, ik kan niet eerder. De dag erna vraagt ie of ik vandaag kan komen. Nou, nee dus anders had ik dat zelf al voor gesteld. Een week later stond het hok er nog op...nu hoef ik 'm ook niet meer.
Heb ik een andere geschikte gezien, van een andere verkoper, ik stel nog een vraag over de verdeling, krijg ik een hele korte reactie terug: nee!
Okay, gezellig...
Weer een ander hok, ook aan deze verkoper vraag ik over de verdeling van het hok, krijg in het geheel geen antwoord op mijn vraag en alleen maar bericht terug met: vandaag op halen!
Damn hey, ik ben serieus op zoek en zie genoeg wat ik zou willen overkopen en geef ook nog eens de vraagprijzen omdat ik die redelijk vind, maar ik krijg het toch niet voor elkaar! Vind het heel bizar..