Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Vjestagirl

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 17:50

Ja, als je ze per stuk verkoopt. Maar in bulk echt niet, dan zijn de bedragen echt lager.

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 19:01

IHN schreef:
grappig hoe hier met 2 maten gemeten wordt. Iemand is verontwaardigd want heeft netjes afgezegd dat ze het boek niet meer wil en dan is het: nou ja...je had ook niks van je kunnen laten horen.

vervolgens is iemand verontwaardigd want de koelkast houdt ze al 3 weken voor iemand vast. Die persoon zegt ook netjes af en dan zegt niemand: wees blij dat ie nog wat van zich laat horen. Maar is het ergerlijk.

nee nee.
mijn reactie was gelukkig is get maar een boek waar ze mee blijft zitten.
Ik had de pest erin dat ik net een koelkast zit.
afzeggen is normaal niet erg hoor.
Maar wel als je het daarna dus niet meer verkocht krijgt en het iets groots is

sasja0705

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 22:33

Nou... zo groot is mijn bulk ook niet... denk zo tussen de 10/20 boeken... ga morgen eens n keer voor zitten. Grisham zit ee in ieder geval tussen ...

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-16 14:03

Zo ook weer eens wat op MP gezet benieuwd wat erop komt aan gekke mensen! Hopelijk gewoon serieuze die ik blij kan maken met mooie en nette spullen!
2 ponydekjes en een aurigan bit voor weinig geld.

HxSunlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-16 09:28

Ik heb gisteren een hoesje van iemand gekocht op marktplaats! Hopelijk stuurt ze hem snel op..

Als het goed is komt er vandaag iemand 2 ps4 spelletjes halen. Heb al langer contact maar omdat hij steeds niet kon komen hoop ik dat hij vandaag wel langs komt! afwachten maar! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-16 13:12

Ik heb nog een aantal covers liggen voor een Samsung galant S4. Ze zijn nooit gebruikt en nog in goede staat maar passen niet op mijn A3. Iemand enig idee of er voor zoiets animo is en wat je ervoor kan vragen?
Heb ze indertijd zelf bij de overname van de telefoon gehad dus een hoofdprijs hoeft alvast niet.

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-16 14:07

krijg je echt niks meer voor :=
ik vroeg toen 2 euro voor een stapel hoesjes voor de s4 maar geen animo :n

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-16 19:44

Nee dat kan je vergeten, voor een paar cent heb je nieuwe inclusief verzenden op ali express

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-16 23:49

Nu iemand die zegt "deken is veel gebruikt ivm wassen"

De deken is amper gedragen want hij zat niet mooi. Maar zij trekt de conclusie dat ik de deken veel gebruikt hebt want hij is gewassen.

Wat had ik dan moeten doen de deken smerig in de garage leggen en vies op MP zetten? Want dan ga je wel geloven dat ie bijna nieuw is?

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-16 23:52

Als ik vervolgens terug stuur dat ik die opmerking niet goed begrijp krijg ik terug

"Lekker slim"

Super vriendelijk :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-16 23:58

Dan mieter ik ze gewoon de vuilnisbak in :+

MarleenM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 00:40

AB rare reactie van haar,neem toch aan dat ie niet meteen extreem gebruikt eruit ziet als ie een keer gewassen is :=

Ik had van de week even een rot momentje met iemand waar ik een deken van had over gekocht, gelukkig wel netjes opgelost door de verkoper..
Was een wollen deken en zou eruit zien als nieuw en niet gebruikt zijn..
Ik open het pakketje en 1e wat ik zie was haren op de deken, ik haal hem eruit een gaatje in de deken en een naad die heel lelijk gerepareerd is na een duidelijke beschadiging..
Mailtje gestuurd dat ik het erg jammer vond de deken zo een te treffen en dat als ik dat geweten had ik niet mijn bod had uitgebracht en dat ik graag de deken terug stuur of een gedeelte terug wil.
Reactie terug dat ze de deken had nagekeken en dat het haar niet opgevallen was, heb haar foto's gestuurd en ze heeft zonder mopperen 2/3 van het aankoop bedrag terug gestort.
Dus baalde wel even maar ze heeft het wel keurig opgelost, hoop wel dat ze de volgende keer wel iets beter de spullen nakijkt..
Gelukkig is hij wel goed bruikbaar voor mijn doel :j

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 01:11

Geen marktplaats maar facebook.
Sowieso eerste ronde al mensen die van alles bieden, akkoord en geen reactie betaling oid, dus maar voor 2e ronde erop gezet met duidelijke instructies.
Heb een eskadron halster met bont en touw te koop staan, duidelijk in advertentie gezet, bieden tot 4 december 21:00uur en daarna mag het naar de hoogste bieder. (En als die niet reageert naar de eerst volgende)

Nu al sowieso 5 keer eronder; is het nog te koop/beschikbaar?
Zelfs iemand die het meerdere keren vraagt, nadat ik al heel duidelijk een antwoord had gegeven. :o?

Volgens mij typ ik chinees ofzo. -O-

Labiesch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 01:13

Ooit eens 3 lieve kittens 'te koop gezet' 25 euro per beestje zodat ik zeker zou weten dat ze een goed huis zouden krijgen.. Stond duidelijk bij dat er 25 euro per kitten werd gevraagd. Word ik gebelt (4x) maar zat in gesprek dus even over laten gaan.. Later kijk ik op mijn whatsapp en heb ik van het zelfde nummer heel wat appjes.. Ik dus even lezen. Kwamen ze van een nogal gefrustreerde man..

'ik wil kitten gratis ik heb goed huis'

'ik mag geen dier kopen van mijn geloof'

'25 euro is veel te veel voor die mormel'

'ik kom vanmiddag kitten gratis ophalen'

Ik reageer op mijn netst dat het hem dan helaas niet word..
Krijg ik een bericht terug..

' je gaat tich geen geld vragen voor mormel je moet vertrouwen dat ik goede plek bied ik mag niet betalen voor dieren je bent een oplichter want gratis kan ook '

Heb maar niks meer gezegd.. Kittens zijn uiteindelijk opgehaald door hele lieve mensen

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 08:19

Voor Dushi88. De deken

Afbeelding
Afbeelding

Mischa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 12:19

Pfff is communiceren nou echt zo ontzettend moeilijk?!
Ongelooflijk, het lukt me gewoon maar niet om een broedkooi voor mijn vogels over te nemen. Ik heb er de afgelopen weken al meerdere op marktplaats gezien die ik over wil nemen. De ene heeft geen geduld, ik stelde twee dagen voor wanneer ik kon komen, vier dagen verder, krijg ik een schreeuwbericht terug dat ie dan allang weg is. Oke. Dan houdt het op, ik kan niet eerder. De dag erna vraagt ie of ik vandaag kan komen. Nou, nee dus anders had ik dat zelf al voor gesteld. Een week later stond het hok er nog op... :') nu hoef ik 'm ook niet meer.
Heb ik een andere geschikte gezien, van een andere verkoper, ik stel nog een vraag over de verdeling, krijg ik een hele korte reactie terug: nee!
Okay, gezellig...
Weer een ander hok, ook aan deze verkoper vraag ik over de verdeling van het hok, krijg in het geheel geen antwoord op mijn vraag en alleen maar bericht terug met: vandaag op halen!
Damn hey, ik ben serieus op zoek en zie genoeg wat ik zou willen overkopen en geef ook nog eens de vraagprijzen omdat ik die redelijk vind, maar ik krijg het toch niet voor elkaar! Vind het heel bizar..

HxSunlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 22:51

Het hoesje vandaag al ontvangen! En de ps4 spelletjes zijn gisteravond netjes opgehaald! Ben tevreden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 22:56

Ik heb een softshell jasje van harry's horse te koop staan in maat XXS. Krijg nu de vraag van iemand of het zou passen voor een meisje van 10 jaar, een mollig type. Heb geantwoord dat ik zelf 1m60 ben en slank gebouwd en dat het aan de schouders voor mij nipt is, maar verder heb ik echt geen flauw benul of dit zou passen voor het kind... Heb er immers geen ervaring mee :+

Urona447

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-16 10:31

Dat soort vragen kreeg ik ook over een hondenrek. Was voor een bepaald type bmw en wel 3 mailtjes met vragen of het ook in een audi, vw of een ander type bmw pastte. Heb ze de afmetingen maar gegeven konden ze thuis lekker puzzelen. Ik durf daar echt geen antwoord op te geven.

MarleenM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-16 10:33

Abercrombie schreef:
Voor Dushi88. De deken

[ [url=m/usJqpS.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/BjtFWk.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ziet er in mijn ogen netjes uit!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-16 14:00

Mischa schreef:
Pfff is communiceren nou echt zo ontzettend moeilijk?!
Ongelooflijk, het lukt me gewoon maar niet om een broedkooi voor mijn vogels over te nemen. Ik heb er de afgelopen weken al meerdere op marktplaats gezien die ik over wil nemen. De ene heeft geen geduld, ik stelde twee dagen voor wanneer ik kon komen, vier dagen verder, krijg ik een schreeuwbericht terug dat ie dan allang weg is. Oke. Dan houdt het op, ik kan niet eerder. De dag erna vraagt ie of ik vandaag kan komen. Nou, nee dus anders had ik dat zelf al voor gesteld. Een week later stond het hok er nog op... :') nu hoef ik 'm ook niet meer.
Heb ik een andere geschikte gezien, van een andere verkoper, ik stel nog een vraag over de verdeling, krijg ik een hele korte reactie terug: nee!
Okay, gezellig...
Weer een ander hok, ook aan deze verkoper vraag ik over de verdeling van het hok, krijg in het geheel geen antwoord op mijn vraag en alleen maar bericht terug met: vandaag op halen!
Damn hey, ik ben serieus op zoek en zie genoeg wat ik zou willen overkopen en geef ook nog eens de vraagprijzen omdat ik die redelijk vind, maar ik krijg het toch niet voor elkaar! Vind het heel bizar..

Bizar he! Ik heb dat de laatste tijd ook heel vaak, ook regelmatig dat ik gewoon geen reactie krijg als ik gewoon een normale vraag stel, bijvoorbeeld een richtprijs o.i.d. En dan zie ik een week later dat de advertenties gewoon nog op Marktplaats staan, ik snap dat echt niet. Wat doen die mensen dan op marktplaats als ze niet eens een (normaal) antwoord willen geven?

Douce

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-16 15:27

Marktplaats laat bij mij tegenwoordig statistieken zien, bijvoorbeeld: beantwoord 67% van de berichten, gemiddeld genomen na 2 uur. Zien jullie dat ook?

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-16 15:53

ja ik zie dat ooK!

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-16 16:22

Douce schreef:
Marktplaats laat bij mij tegenwoordig statistieken zien, bijvoorbeeld: beantwoord 67% van de berichten, gemiddeld genomen na 2 uur. Zien jullie dat ook?

Yep hier ook,is al enige tijd hier zo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-16 22:52

Waarom bellen mensen als ik mail.. Mail niet voor niets.. :}