Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Murthul schreef:Nieuwe YC tarts gehaald van de week, brand ik summer scoop, vond m super lekker ruiken tot ik opeens echt knallende koppijn kreeg en later super misselijk werd, na flink doorluchten werd t iets beter maar heb die avond geen hap door mn keel gekregen. Dus ik de volgende dag weer proberen en van dichtbij ruiken, direct weer instant misselijk. Snap t echt niet
Cerastes schreef:Murthul schreef:Nieuwe YC tarts gehaald van de week, brand ik summer scoop, vond m super lekker ruiken tot ik opeens echt knallende koppijn kreeg en later super misselijk werd, na flink doorluchten werd t iets beter maar heb die avond geen hap door mn keel gekregen. Dus ik de volgende dag weer proberen en van dichtbij ruiken, direct weer instant misselijk. Snap t echt niet
Ohh wat raar zeg!
Ook alleen bij die geur?
Skessa_ schreef:Wat een rust hier!!
Ik heb pink lemonade aan van gc, maar vind m een beetje zwak eigenlijk. Had er meer van Verwacht
Murthul schreef:Nieuwe YC tarts gehaald van de week, brand ik summer scoop, vond m super lekker ruiken tot ik opeens echt knallende koppijn kreeg en later super misselijk werd, na flink doorluchten werd t iets beter maar heb die avond geen hap door mn keel gekregen. Dus ik de volgende dag weer proberen en van dichtbij ruiken, direct weer instant misselijk. Snap t echt niet
Raja schreef:Oh wat stom Myrth
Ik heb indigo sky van bbw opstaan.
Ik heb alleen een kneuzen kaarsje
Lont zit scheef dus hij brandt scheef....
DeMolenhoek schreef:Jeetje Lisitano, hoe lang is het pakketje en de envelop ondertussen al niet onderweg?
Lisitano schreef:Balen Raja! Mijn Baja Cactus dinges heeft dat ook
Summer Scoop maakt mij ook misselijk![]()
Ik heb nog steeds geen pakket van ILC en ik wil iets niiiieeuuwwwsss![]()
WME, ik heb goede hoop dat je pakketje morgen terecht is! Dankzij mijn zeer opvallende envelopZe zoeken het nu uit en krijg zo bericht