Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Anoniem schreef:Bedreigingen? Euhh nee, zij was tijdelijk gestopt ivm andere werkzaamheden enzo.
Leuke vormpjes maakt zij er altijd van. Hartjes en bloemetjes enzo.
Een oud-leerling van een vriendin van mij,dus ik ben wat bevooroordeeld![]()
Daarna komen de andere geuren van WME weer aan de beurt om te bestellen haha. Ik hou me bij de kleine persoonlijke bedrijfjes. Vind ik leuker.
Cerastes schreef:Anoniem schreef:Bedreigingen? Euhh nee, zij was tijdelijk gestopt ivm andere werkzaamheden enzo.
Daarna komen de andere geuren van WME weer aan de beurt om te bestellen haha. Ik hou me bij de kleine persoonlijke bedrijfjes. Vind ik leuker.
Ik heb ook melts met leuke kleuren en vormpjes maar die zijn van Smellies??
Of maakt ze die en levert ze die aan Smellies?
Cerastes schreef:Anoniem schreef:Bedreigingen? Euhh nee, zij was tijdelijk gestopt ivm andere werkzaamheden enzo.
Anoniem schreef:Anoniem schreef:
Nee zij levert niet aan anderen verder. Dit is ook pas weer de eerste lading sinds heel lang die ze vd week gemaakt heeft.
Zoiets idd WME. Gelukkig nog geen verpulverde ooit gehad. Maar ik hakte ze wel altijd doormidden.
Sorry hoor voor de spam erover, maar ik ben blij hahaha en er zit een enorme gun factor van mij bij.
waxmeltsenzo schreef:Ik heb nu net lavendel en salie in de brander zitten van H&H hij ruikt droog lekker maar wel iets chemie's. Ik ben echt gek op salie en de lavendel lijk ook puur en dan kan die nog wel eens heel lekker zijn dus ben heel benieuwd.
Yv_ schreef:Ik vind die vormpjes echt niks. Ik wil ze gewoon individueel of per blok verpakt hebben, anders word ik echt kierewiet van al die geuren die mengen met elkaar.
Iloveiswan schreef:Mmm heb nu fireside treats opstaan maar vind die wel heel zoet. heb ook maar een heel klein stukje erin zitten. Misschien moet ik er even aan wennen.
Cerastes schreef:Iloveiswan schreef:Mmm heb nu fireside treats opstaan maar vind die wel heel zoet. heb ook maar een heel klein stukje erin zitten. Misschien moet ik er even aan wennen.
Van welk merk is die?
Ja sorry hoor maar er komen zoveel namen voorbij en dan heb je ook veel namen die op mekaar lijken van al die verschillende merken...