Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 13:51

Amandavd schreef:
Froukje schreef:
Omdat we dinsdag verjaadagsvisite krijgen moeten de honden de hele dag buiten bivakeren, omdat een lieftallige tante een hekel aan ze heeft.
Maar ik heb juist daar een hekel, blijf dan lekker in je eigen huis..

Ik liet de honden lekker binnen. Alleen als iemand echt bang is laat ik ze buiten. Of de hond moet rustig zijn.

jup bij mij is de regel heel hard jij bent visite de huisdieren wonen hier ,, ik zet jou in je eigen huis toch ook niet buiten omdat ik een hekel aan je heb :j

en ja dat gebeurt letterlijk hier
en nee ik ben niet aardig en wel erg hard

Noeps

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 14:07

Ik heb ontbeten met een stuk aardbeientaart en geluncht met appelkruimeltaart :7

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 14:08

Plien91 schreef:
Ik heb ontbeten met een stuk aardbeientaart en geluncht met appelkruimeltaart :7

Zo hoort het :Y)

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 14:09

Plien91 schreef:

Avondeten: Cheesecake? :')

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 14:18

Nou, ik ga zo op verjaardag bij m'n moeder dus de kans is groot dat ik straks taart als tussendoortje heb O:)

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 14:32

Ik ben nu bij de MacDrive, omdat ik het verdien nadat ik vanochtend heb schoongemaakt in het huis van vriendlief (die zijn verjaardag heeft gevierd met 45 man). Eigenlijk wil ik afvallen, maar ik vind het knap van mezelf dat ik heb schoongemaakt dat ik dit wel verdien O:) De rest van de week maar weer wat meer op het eten letten :)

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 15:17

_-:( Ik confess, dat ik een ernstige haat krijg naar mijn klasgenoten waarmee ik een presentatie moet doen. Morgen is de presentatie al, ondertussen ben ik serieus de hele dag bezig met die pleuris presentatie omdat de 2 andere dames in de les niets anders dan op stomme sites kijken en niks doen voor de presentatie. Ik kan hier zo slecht tegen _-:( _-:(

Dus nu zit ik alles op te lossen in mijn eentje. Ik ga never nooit meer iets voor ze doen.
Ik hoop dat ik mijn frustratie's bij de docent kan uiten zodat ieders apart een cijfer krijgt.

Spoiler:
Wel dat ik dan een hoger cijfer krijg dan de andere 2 }:)

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 15:46

Zou voor de les dan al naar je docent gaan, rustig uitleggen dat het teamwork niet verliep zoals gehoopt en dat jij nu praktisch alles gedaan hebt. Niet na de presentatie, maar ervoor. Berichtje laten zien dat jij contact hebt gezocht etc.

Hier als mini confession van de dag: Gisteren dus de pup gehaald, ding zelf is erg schattig maar ik wordt helemaal gek van mijn ojuders

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 16:24

sterreke98 schreef:
_-:( Ik confess, dat ik een ernstige haat krijg naar mijn klasgenoten waarmee ik een presentatie moet doen. Morgen is de presentatie al, ondertussen ben ik serieus de hele dag bezig met die pleuris presentatie omdat de 2 andere dames in de les niets anders dan op stomme sites kijken en niks doen voor de presentatie. Ik kan hier zo slecht tegen _-:( _-:(

Dus nu zit ik alles op te lossen in mijn eentje. Ik ga never nooit meer iets voor ze doen.
Ik hoop dat ik mijn frustratie's bij de docent kan uiten zodat ieders apart een cijfer krijgt.

Spoiler:
Wel dat ik dan een hoger cijfer krijg dan de andere 2 }:)

Communicatie, communicatie. *\o/*

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 16:32

Nouja het probleem is dus; heb ze al meerdere berichten gestuurd. Krijg of niks terug of iets waar ik niks aan heb. Ik ga zo de docent een mailtje doen, dat ik het gevoel heb dat mijn teamgenoten de presentatie niet serieus nemen..

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 16:38

Prima, als het maar niet op het laatste moment is. Je hebt het geprobeerd om te communiceren in ieder geval.

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 16:47

Sterkte met je groepsgenoten.... kan behoorlijk frustrerend zijn :(:)

Ik lig al de hele dag in bed en kom er allemaal maar af en toe uit om te eten :+:

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 17:13

Ik heb mega mega veel te doen, moet 3 artikelen af hebben voor morgen, een presentatie, een pitch en een filmopdracht. Ik heb precies nog niks uitgevoerd *\%/*

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 17:20

Oh ja ik moet ook nog alles bijwerken van 4 weken.. maar lig al de hele dag op de bank tv te kijken. :')

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 17:33

Ik zit nog steeds op bokt terwijl ik allang het gras had moeten maaien.En nu is het weer te nat.(het had gisteren eigenlijk al gedaan moeten worden)

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 17:45

Amandavd schreef:
Froukje schreef:
Omdat we dinsdag verjaadagsvisite krijgen moeten de honden de hele dag buiten bivakeren, omdat een lieftallige tante een hekel aan ze heeft.
Maar ik heb juist daar een hekel, blijf dan lekker in je eigen huis..

Ik liet de honden lekker binnen. Alleen als iemand echt bang is laat ik ze buiten. Of de hond moet rustig zijn.

Ook hier is de regel, jij bent op visite en de beestjes wonen hier ook!

Op de verjaardag van onze oudste zoon wilde er een aantal ook dat we onze honden maar naar een pension zouden doen voor die dag (en het was geen angst of allergie... maar gewoon een hekel aan honden)..
Die mensen konden mooi thuis blijven :)

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 17:57

RoosTinker schreef:
Amandavd schreef:

Ook hier is de regel, jij bent op visite en de beestjes wonen hier ook!

Op de verjaardag van onze oudste zoon wilde er een aantal ook dat we onze honden maar naar een pension zouden doen voor die dag (en het was geen angst of allergie... maar gewoon een hekel aan honden)..
Die mensen konden mooi thuis blijven :)

Zo denk ik er ook over, maar moeders wil de lieve vrede bewaren en is bang dat er ruzie komt terwijl het net weer goed is ed..
Gezeur.

Als ik straks op mezelf woon heeft het bezoek ook pech, jij komt bij mij dus je past je ook maar aan. No way dat ik een dier opsluit of buiten stuur omdat het je niet aanstaat. (Zware angst daar gelaten)

BonteLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 17:59

Argai schreef:
BonteLisa schreef:
Confession:
Ik vind het leuk om mijn symptomen te googlen als ik ziek ben ofzo.
Word er alleen maar banger van of soms geloof ik het. En als ik dan op een ziekte stuit ga ik die helemaal uitpluizen.

Dit! Maar elke week heb ik wel wat anders. :') En deze week heb ik dus misschien inspanningsastma :=

ik heb als ik google moet geloven hartfalen :')

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 18:41

Froukje schreef:
Zo denk ik er ook over, maar moeders wil de lieve vrede bewaren en is bang dat er ruzie komt terwijl het net weer goed is ed..
Gezeur.

Als ik straks op mezelf woon heeft het bezoek ook pech, jij komt bij mij dus je past je ook maar aan. No way dat ik een dier opsluit of buiten stuur omdat het je niet aanstaat. (Zware angst daar gelaten)

Wij hebben een nichtje en die is echt, maar dan ook echt bang. Voor haar zou ik mijn hond buiten doen, maar mensen die er gewoon een hekel aan hebben? Blijf lekker thuis joh. :j :wave:

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 18:45

Ik heb echt een hekel aan vegetariërs soms ja ik wil dat niet eten want dat rooster heeft vlees aangeraakt (gisteren voordat het afgewassen is ) kom op stel je niet zo aan

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 18:48

unihorses schreef:
Ik heb echt een hekel aan vegetariërs soms ja ik wil dat niet eten want dat rooster heeft vlees aangeraakt (gisteren voordat het afgewassen is ) kom op stel je niet zo aan

??? Nou ben ik zelf niet zo moeilijk meer, maar een beetje respect en begrip is teveel gevraagd?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 18:50

Sommige mensen hebben nou eenmaal bepaalde overtuigingen.. Prima als zij het niet willen eten toch? Snap niet waarom je je daar zo druk om maakt eigenlijk.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 18:53

Marlinde, dit topic was toch niet om te oordelen? Zelf de grootste mond over dingen maar nu wel een ander de pan uitvegen?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 19:02

Volgens mij doe jij zelf niet anders.

Daarbij vind ik oordelen niet erg, zeg ik ook niet.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 19:05

MarlindeRooz schreef:
Volgens mij doe jij zelf niet anders.

Daarbij vind ik oordelen niet erg, zeg ik ook niet.

Ik zeg ook niet dat ik het niet doe, dat heb ik wel laten merken in de 'dikke mensen' discussie enkele pagina's terug. Vind het wel hypocriet dat er toen niet geoordeeld mocht worden en nu moeten mensen ineens respect en begrip tonen.