tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xTammyy

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 15:25

Wij hadden ook nog enorm veel dingen gepland staan, dat garandeerd dus ook niks nee :=

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 15:31

Ik had net stalfronten gekocht om in de nog te bouwen loods te plaatsen. :+
En er waren idd nog genoeg plannen.
Begon net alles lekker op een rit te krijgen, sporten, werk, lessen.

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 15:39

Mijn ex wilde ook alvast een nieuwe jas voor me kopen als kerstcadeau en dat hebben we ook niet gered :')
Maar is bij ons ook uitgegaan omdat we beide flink in de knoop zaten en het wel wilden maar niet meer wisten hoe..
Dus dat zegt inderdaad niks :+

Het stomme is dat ik eerst helemaal geen vragen meer had..
Maar we zagen elkaar toen het twee maanden uit was en hebben toen gewoon gezellig staan praten.
Het kwam ter sprake dat ik zijn nummer niet meer had.
Kreeg na die avond een appje dat hij nog gedag wilde zeggen maar dat ik al weg was en dat ik zo gelijk zijn nummer weer had.
Zijn toen een paar berichten op en neer gegaan waarin hij zei dat hij het leuk vond me weer even gezien te hebben.
Uiteindelijk kreeg ik geen reactie meer en heb ik nooit meer wat gehoord (nu twee maanden terug).
Sindsdien vraag ik me weleens af waarom hij zijn nummer weer gaf :+
Maargoed het zal vanzelf wel slijten, denk dat het er ook wel mee te maken heeft dat ik niet erg goed in mijn vel zit de laatste tijd.

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 15:40

Hoe gaat het nu met jou Renske?

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 16:13

Hier gaat het goed, 1 keer een date gehad en daar heb ik gewoon geen behoefte aan. :+
Heb nu zoiets van, ik kom wel een keer iemand tegen, en anders blijf ik wel alleen.
Ga binnenkort wel weer op visite bij mijn ex. Gaan een ijsje eten bij onze favoriete ijssalon. :D
Hebben nog goed contact samen en appen geregeld.
Dit jaar elkaar nog niet gezien, vorig jaar voor de laatste keer.
Maar over het algemeen gaat het met mij wel goed.
Soms nog wel een vlaag van eenzaamheid, dat ik iemand mis om lekker tegen aan te kruipen.
Maar ik mag zeker niet klagen. :)

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 16:46

Goed om te lezen Renske!
Het komt inderdaad vanzelf wel weer :)
En alleen zijn heeft ook wel aardig wat voordelen :o

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 19:28

Wat verschrikkelijk naar Denies :/
Ik moest ook nog een verjaardagscadeau van hem, hij was aan het twijfelen om een westernzadeltje ergens te gaan kopen voor me. Ja dat zijn nu de minste zorgen, maar was toch leuk geweest haha :o
Hij vroeg dan vorige week ook nog wat we met zijn verjaardag gingen doen. Het is zo bizar allemaal, de ene dag of week nog beloftes maken en de volgende dag een punt achter zetten. Bah... Ik heb het nog nooit gedaan, en denk dat ik het ook niet snel zou doen.

Wat leuk Renske, dat jullie toch nog zo met elkaar kunnen omgaan. Vind het een leuk idee om elkaar zeker niet maandelijks te zien maar om een 'periode', zo ben je die persoon toch niet volledig kwijt maar heb je wel voldoende afstand!

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 19:40

Maandelijks gaat ons allebei niet lukken met onze volle agenda's haha.
Hij heeft zijn eigen bedrijf nog, en ik heb het druk met mijn 2 banen, paarden, bestuursfuncties en sociale leven. :))
Maar ben wel heel blij dat het bij mij allemaal lekker loopt.
In het begin had ik er een hard hoofd in. :=

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 19:47

Heel fijn hoor Renske :)
Je leven weer goed opgepakt zo te lezen :D

Vind het ook wel jammer dat mijn ex niet meer op een manier in mijn leven is.
Maar aan de andere kant ook wel verstandig nu, moet eerst alles volledig verwerken.

Othilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 21:00

Mijn ex veplicht in mijn leven voor mijn dochter! Vind het lastig maar kom daar niet onderuit! Ook zakelijk zitten wij met elkaar verbonden..dus dat contact blijft voorlopig wel! Dus kan er maar beter t beste van maken.. voor iedereen beter!

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 22:27

Ik heb m'n andere ex ook totaal niet meer in mijn leven. De laatste keer dat ik hem heb gezien is ook wanneer hij het gedaan maakte. Verder hadden we nog een paar keer berichtjes gestuurd maar verder nooit meer iets van vernomen. Ik heb ook niet meer gestuurd.

Ja de andere is natuurlijk altijd in mijn leven gebleven, maar besef nu ook dat vrienden blijven waarschijnlijk geen optie is. We hebben in die 3 jaar vanaf ik hem kende nooit langer dan een maand geen contact gehad, bij elke sms kwamen er weer verkeerde gevoelens zelfs als we beide in een andere relatie zaten en tenslotte als we elkaar zagen eindigde we elke keer in elkaars armen. Zo bizar allemaal, ik heb nog nooit zoiets sterks en unieks gehad, en zie het ook zelden bij andere. We zijn zo zot van elkaar, maar toch lijkt alles tegen te werken en wilt niets dat het werkt. En laat me zwijgen over wanneer we bij elkaar zijn, niets of niemand heeft me ooit zo doen voelen. Zoals mijn moeder het noemt: Te passioneel, daarom destructief. Pffff, soms is het echt niet eerlijk.

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 05:49

Wat dat betreft heb ik ook wel van de breuk geleerd van een eerdere ex..
Daar ben ik geen jaren maar wel maanden mee in contact gebleven.
Maandenlang gaf hij het gevoel dat het misschien wel weer goed kon komen.
Na driekwart jaar heb ik de knoop doorgehakt, kon niet doorgaan met mijn leven door hem.

Dat laat ik ook nooit meer gebeuren.
Daarom weet ik ook wel dat het beter is om nu geen contact met mijn ex te hebben.
Is niet altijd makkelijk want geef nog genoeg om hem.
Merk vanzelf wel of ik in de toekomst weer contact met hem krijg.
Eerst alles maar eens verwerken en loslaten :+

Othilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 06:18

Probeer mijn leven weer zo goed en kwaad op te pakken..maar na 15 jaar samen moet je dat echt weer opnieuw leren! Ik hoop dat ik ergens de kracht blijf vinden! En dat er ook weer meer positieve dingen in mijn leven mogen komen!

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 06:22

Lijkt me lastig pol1..
Vond het al lastig na een jaar samengewoond te hebben :+
Hoelang ben je nu alleen?

MusicIsLife

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 06:25

pol1 schreef:
Probeer mijn leven weer zo goed en kwaad op te pakken..maar na 15 jaar samen moet je dat echt weer opnieuw leren! Ik hoop dat ik ergens de kracht blijf vinden! En dat er ook weer meer positieve dingen in mijn leven mogen komen!

:(:) :(:)

Othilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 07:33

Ik ben nu bijna 4.5 mnd alleen.. wel woont mijn dochtertje bij mij!

Je merkt gewoon dat je hele leven gericht is op samen zijn geweest!
Vind het heel lastig alles op mezelf te richten. Ook vind ik het zo lastig voor mijn meisje! Doet ongelooflijk veel pijn!

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 07:43

Afgelopen weekend ben ik ook gezellig met mijn ex uit eten geweest :j Was echt een leuke avond, en we weten alletwee waarom het nooit had kunnen gaan werken. Dat geeft wel rust hoor

Overigens, en misschien klinkt dit heel onaardig, excuus alvast, maar mensen van pak m beet onder de 24... je hebt nog een heel leven voor je, met heel veel mensen die komen en gaan. Dat je nu al de enige ware liefde gevonden zou hebben is wat.. euh.. onwaarschijnlijk :j

En een nog gezelligere opmerking.. Mensen die moeten wennen aan alleen zijn..uiteindelijk moet je toch altijd rekening houden met het feit dat je alleen overblijft? (dat is bijv wat ik zo naar vind aan een relatie) .. Uiteindelijk, ook als alles supergoed gaat, valt 1 van de twee als eerste om...

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 08:53

Ik moet juist meer wennen aan het samen zijn dan aan het alleen zijn.

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 10:04

Dat is fijn Cer!

Ben je lang alleen geweest Alja?
En hoelang ben je nu weer samen?

Moest er ook wel weer aan wennen (4 jaar alleen geweest).
Maar vond het ook wel weer eng om samen te zijn :+
Zie gelukkig wel in dat ik eerst mijn eigen leven maar eens op orde moet hebben.
Merk vanzelf wel of ik weer iemand tegenkom :')

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 10:29

Gohja Cer ik snap je punt, maar al sinds je 16e vastklampen aan dezelfde jongen en telkens maar opnieuw en opnieuw. Mijn moeder mag hem ook niet 100% maar zegt zelf dat ze zoiets nog nooit heeft gezien. Weet ook maar al te goed dat als we binnen 10 jaar elkaar tegen komen het gevoel er nog altijd wel zal zijn, daar ben ik zeker van. Zo'n gevoel vind je geen twee keer en heb 1 vriendin die ongeveer hetzelfde heeft meegemaakf, relatie duurde 6 jaar en is ondertussen 20, ook even uit elkaar gegaan maar hebben nooit afstand kunnen nemen. Noem het jong en naïef, maar ik weet wel beter. Ik zeg ook niet dat zoiets meant to be is, integendeel, ik ben er zeker van dat er iemand rondloopt die beter bij me past. Maar ik moet wel accepteren dat het gevoel zoals bij hem one of a kind is en ik ook moet stoppen met vergelijken.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 10:59

Nou ja ik kan uit ervaring zeggen dat ik rond mn 30ste ofzo ook het idee had dat ik mn soulmate gevonden had... er was niemand waar ik zo'n connectie mee had, het was ook heel destructief.. Hele verhalen kan ik erover teruglezen (want ja, ik schreef het op)..
Nu, 14 jaar later kan ik erom lachen.. Jeetje wat was ik er overtuigt van :j
Bleek uiteindelijk alles mee te vallen...

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 11:03

Heftige liefde moet je ook niet vergelijken met het hebben van een echte soulmate. Al weet ik dat het absoluut zo voelt, en je bent zo gelukkig zijn als je alleen maar al samen met die persoon bent. Maar het zegt niks over hoe goed ze voor je zijn of hoe goed je ook daadwerkelijk met die persoon samen kan leven.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 11:07

Ik noem het trouwens niet jong en naief hoor .. Ik probeer er alleen een beetje perspectief aan te geven.. maar dat is ook voor iedereen persoonlijk.. :j

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 16:57

Aangezien hij wel een groot deel geweest/is van mijn jeugd denk ik dat het nog net even iets anders is :+
Ben echt met hem opgegroeid, heb mezelf leren kennen, heb de liefde met hem leren kennen, en op de een of andere manier gaat die liefde maar niet over. Dus denk ook niet dat ik later zo ga denken, ik kan natuurlijk mis zijn. Dat betekent niet dat ik hem nooit ga vergeten en het achter me laten, heus wel. Er loopt vast en zeker iemand beter voor me rond. Hij is misschien mijn eerste liefde maar zeker niet de liefde van mijn leven.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 17:00

En houd dat laatste vooral goed in je achterhoofd :D

Ik heb de afgelopen periode zowel Tinder als Happn geprobeerd. Wordt al depressief bij de gedachte. Wat een .... nouja oké. Toch twijfel ik nu wel weer eens om pepper weer aan te maken. Niet direct met abbo. Maar ergens ben ik bang .... wellicht bang om 'die jongen' tegen te komen waar ik afgelopen jaar veel mee deed en die uiteindelijk geen relatie wilde. Maar ook 'bang' dat ik mensen momenteel meer wegjaag dan ik ze 'bij me houd'. Zit niet zo top in m'n vel, wordt al aan gewerkt maar aangezien ik hier waarschijnlijk al drie jaar mee loop is het herstel nogal een uitdaging.