Het Kleding Topic - Deel 7

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 19:14

Mams had een broek gezien die van 140 naar 42 afgeprijsd was. :)) Dus die had ze voor me meegenomen. Moet hem wel terugbetalen natuurlijk. (denk ik :') )

Normaal heb ik mijn vans aan zonder sokken maar met werken heb ik geen zin in blaren halverwege de dag. :+ Het zijn trouwens gewoon enkelsokjes. :')
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 19:16

Believe schreef:
Emmaa_ schreef:
En even voor de duidelijkheid, het is niet dat ik in m'n halfblote tetten over straat ga of naar school ofzo _O- Ik draag af en toe met uitgaan gewoon shirtjes die wat meer doorschijnen en als ik heb besloten dat ik geen BH aan wil ga ik die ook niet aan doen. Met wat meer doorschijnende shirts vind ik het persoonlijk ook mooier zonder of met een kanten bh'tje dan met een echte BH zeg maar

Hahaha nee dat snap ik! Ik vind het wel knap dat je het durft! Ik had een keer met uitgaan een top aan met geen hemdje eronder ofzo dus je zag aan de zijkanten mijn bh een beetje, daarbij voelde ik me al een beetje oncomfortabel. :')

Haha daar heb ik dan weer totaal geen problemen mee _O- Ook op school loop ik wel eens in outfits waarbij je stukjes van mijn bh kan zien. Nou draag ik ook hele simpele zwarte bh's, dus het is niet dat er dan een of andere hele sexy bh onder m'n shirt vandaan loert ofzo

Doubtless

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 19:19

Bh zien geef ik ook niks om. Heerlijk dat dat eindelijk geaccepteerd raakt, vind het zomers veel te warm voor een hempje eronder.

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 19:20

Oh ik show ook graag bh. Ik heb mooie bh's guys, kijk. KIJK. :') onder half see trough witte, oversized tanktops en dan een mooie classy bh eronder.. Ja.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 19:20

Ik vind het s winters ook rottig om overal hemdjes onder te dragen _O- Heb daar echt een hekel aan..

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 19:21

Emmaa_ schreef:
Ik vind het s winters ook rottig om overal hemdjes onder te dragen _O- Heb daar echt een hekel aan..

Ik ben echt en enorme koukleum dus ik vind dat heerlijk. _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 19:21

Emmaa_ schreef:
Ik vind dat harde tepels juist heel sexy kunnen zijn. Als je een wat wijder zwart, wit of grijs shirtje aan hebt en je tepels prikken daar doorheen... Vind dat echt niet raar eruit zien. Op een hele verborgen manier sexy zelfs :)

Bij deze beschrijving zie ik meteen zo'n 'tumblr girl' voor me die in haar ondergoed en haar vriends grote grijze shirt zit oid. Dat soort foto's vind ik inderdaad erg mooi omdat het relaxation en comfort uitstraalt, maar voor op straat vind ik het niet zo mooi.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 19:23

Ik vind zelf zoiets er echt niet raar uit zien:
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 19:27

Rihanna doet het ook vrij regelmatig trouwens, vind het bij haar ook heel mooi staan.

Afbeelding

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 19:27

Ik vind dat niet mooi sorry haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 19:29

Ik vind het ook niet mooi, net of die dames even snel hun kleren van gisteren aan hebben gedaan om het vuil buiten te zetten of een pakketje bij de deur aan te nemen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 19:30

Gelukkig lopen we er ook niet allemaal hetzelfde bij, haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 19:31

Nee dat zou wat zijn :') Het is niet zo dat ik het verafschuw hoor, als iemand dat mooi vind moeten ze het vooral doen. Ik zou het alleen zelf niet doen!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 19:31

Godzijdank niet, ik vind het ook niet afgrijselijk / schokkend ofzo maar gewoon niet mooi. :)

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 19:41

Bij die foto van Rihanna vind ik het wel mooi :j Maar bij die ander vind ik het niets...

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 19:41

Ik vind dat inderdaad ook totaal niet storend. Vrouwen mogen best wat vrijer zijn. mooie borsten en billen die gezien worden, moeten niet direct met sex gelinkt worden. Het is vrouwelijk, sexy en comfy (tenzij je inderdaad zwaardere borsten hebt). Zolang het classy gedragen wordt, vind ik het juist top! Ik ben dan ook erg benieuwd naar jou eigen foto's.

Ik denk dat jij erg vrouwelijk en sexy bent Emma, dus ga zo door :) later als je 'oud' bent kijk jij tevreden op jezelf terug en zeg je: wauw wat was ik mooi, ik ben blij dat ik dat er optimaal eruit heb gehaald.

Ik vind dat een brazilian broekje echt perfect moet zitten, of het nou als een string zit of niet. Het moet niet lijken alsof het een normaal broekje is wat tussen de billekes gekropen lijkt te zijn. Gewone broekjes pas ik niet qua billen. Het broekje zit bij de heupen dan goed, maar mijn billen worden enorm afgeknepen. Mega lelijk, terwijl ik geen lelijke billen heb. Gewone broekjes komen er bij mij niet in.

En dinnej, show 'm what you got. Zoals ik jouw omschrijving hoor, pak je het juist verkeerd aan. Als je heupen en billen groot zijn, moet je nooit een echte zwembroek aantrekken met langere pijpen. Dan trek je juist daar de aandacht naar toe. Ik vind zulke broekjes geen gezicht, enorm sonde dat vrouwen die nog kopen en zo onzeker zijn :(

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 19:49

Storend vind ik het ook totaal niet bij anderen :) Zowel billen als boobs showen, prima. Ben zelf gewoon een beetje preuts, en met m'n 70G is geen BH gewoon ècht geen optie := Zou wel willen dat ik wat minder preuts was, maargoed, maybe someday!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 19:51

Ik droeg tot een jaar terug alleen maar kleding met hemdjes er onder, wilde niet dat er ook maar een mogelijkheid was dat iemand mijn bh / borsten zag. :')
Godzijdank ben ik die fase voorbij. :P

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 19:54

Ik vind het niet echt mooi, maar ook niet lelijk, die foto van rihanna of die daarboven haha.

Brazillians bikinis vind ik wel mooi! Dat zou ik ook wel dragen denk ik.

Ben her er overigens wel mee eens dat de meerderheid zich best vrouwelijker en meer naar haar rondingen mag kleden, lekker sexy voelen mag best, veel mensen hebben snel het idee dat het ordinair wordt terwijl dat echt wel mee valt. :D

Oh, En hier bedoel ik mezelf trouwens ook mee hoor :')

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 20:02

elkee schreef:
En dinnej, show 'm what you got. Zoals ik jouw omschrijving hoor, pak je het juist verkeerd aan. Als je heupen en billen groot zijn, moet je nooit een echte zwembroek aantrekken met langere pijpen. Dan trek je juist daar de aandacht naar toe. Ik vind zulke broekjes geen gezicht, enorm sonde dat vrouwen die nog kopen en zo onzeker zijn :(

Dat er aandacht naartoe getrokken wordt vind ik geen probleem. Mijn kont is weliswaar dik, maar mooi van vorm.
Alleen dik gaat samen met onregelmatigheden en striae, en die wil ik anderen besparen. :+

Denk dat het in mijn geval niet zo heel erg met onzekerheid te maken heeft.

Overigens heb ik wel korte boardshorts, qua lengte een beetje alsof je gewoon shorts aanhebt.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 20:03

Gishi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 20:12

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 20:13

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 20:14

ja de spaghetti-kini. :j
Laatst bijgewerkt door MarlindeRooz op 14-05-15 20:17, in het totaal 1 keer bewerkt

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 20:16

Haha wow :')
Niet mijn ding om zo maar te zeggen _O-

en dat franjeding kwam ik ook al tegen inderdaad, die is helemaal apart _O-
Wij zagen de krantenkoppen al voor ons:
"vrouw verdrinkt door wurging eigen bikini"