Aan dat ik een rustig weekend om veel te leren had gepland maar er toch weer allemaal belangrijke dingen tussendoor komen waardoor ik bijna geen tijd heb.
Aan dat mijn ouders, mij, tot vier keer toe, in de reden vallen en hun mening doordrammen voordat ik goed en wel mijn probleem heb kunnen verwoorden.
Daarop ben ik weggelopen met de mededeling dat als ze toch niet willen luisteren ik wel alleen ga zitten. En dat mijn moeder vervolgens even later dezelfde kant op komt lopen om te slijmen en mijn vader ondertussen mokkend in de keuken blijft zitten omdat ik niet wil luisteren.
Aan dat m'n moeder nog steeds haar mening wil geven en mij probeerd over te halen dat het jurkje wat ik gekocht heb niks is en mij maar andere jurkjes via de app stuurt. Heb gezegd hem toch niet weg te doen en toen kreeg ik dat ik rustig moest doen. Heb de kaartjes er afgeknipt
Mandyy
Geplaatst: 01-11-15 01:46
Dat ik net thuis kom en de parkeerplaatsen die bedoeld zijn voor de appartementen hier vol staan met onbekende auto's waardoor ik m'n auto niet kwijt kan. Niet zo erg als er een goed alternatief zou zijn, maar het is hier al een bende met parkeren.
Dat ik niet weet welke studie ik moet kiezen, wat een gedoe zeg
Selina
Geplaatst: 01-11-15 14:47
Dat m'n zusje voorgetrokken wordt. Ik moet me aankleden, zooi opruimen, huishoudelijke klusjes en m'n zusje 'moet' het ook maar ze zeggen er nooit wat over dus ze doet nooit iets. Nog een paar maanden Selina dan ben je het huis uit en mag je je eigen regels maken
Aan m'n groepje voor project, mensen die doen alsof ze niet wisten dat we morgen presentatie hebben t 2e uur, waardoor we nu dis nog moeten gaan verdelen en dergelijke.
Aan dat ik doordat ik Topo ging leren dit weekend, vergeten ben om ook geschiedenis te leren