Blond Amsterdam

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Coconut
Berichten: 14247
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Veluwe

Re: Blond Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 20:40

Die knaagdierbak <3!!!! Wanneer komt die?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 10:21

De unicorn serie is bij kunstzinnig verkrijgbaar. Met de code HappyGift nog 5% korting. Kreeg de pop up in mijn scherm net voor ik ging betalen :)) Ik heb de pot, bordje, stervormige bord, mokken en die super leuke lepels besteld :D

Yonker

Berichten: 13507
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Re: Blond Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 10:29

Owwwwww nu wil ik ook, misschien vanavond toch maar bestellen :=

koenlover

Berichten: 2416
Geregistreerd: 24-12-04
Woonplaats: Boekel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 10:47

Van het weekend toevallig dit topic tegen gekomen en het inmiddels helemaal gelezen. Wat een super gave collecties komen hier voorbij. Ik heb niet zo heel veel opbergruimte op het moment dus een hele serie bij elkaar verzamelen moet ik eigenlijk niet doen, maar ik zag de unicorn collectie bij de intratuin en die vind ik echt heel leuk, misschien toch maar een paar thee mokken halen. Ik vind trouwens de Halloween serie op de vorige pagina ook gaaf <3 .

Ik hebt tot nu toe alleen zo'n grote theemok gehad, geen idee welke serie, maar die is pas gesneuveld, en een reisbeker. Die reisbekers zijn echt aanraders. Ik heb er een die gebruik ik bijna elke dag en gaat ook gewoon in de vaatwasser, werkt echt perfect en hij blijft ook mooi.

Djeradalover

Berichten: 2879
Geregistreerd: 14-09-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 12:31

Ik heb net de sweets lijn gehaald bij de intratuin en de unicorn lijn besteld bij kunstzinnig (thnx voor de code jitske :D ).

Nog even afwachten wanneer de halloween mok binnen komt bij kunstzinnig en daarna is het alweer bijna tijd voor de sint en kerst lijn _O- .

Oh en de voorraadpotten heb ik niet gedaan, iets te veel ribben uit mn lijf :') .

Knaagdieren bak heb ik geen idee van wanneer die komt, ik hoop dat t nog even duurt, mn bankrekening vind het niet zo leuk zoveel nieuw blond in zo’n korte tijd :))

Koenlover, ik waarschuw je, het is zeer verslavend :Y)

Leo

Berichten: 50224
Geregistreerd: 06-12-02

Re: Blond Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 12:46

Ik heb het sterrenbordje, de vorkjes & lepels en de XL mok besteld. Aan de hand van hoe ze in het echt zijn bestel ik misschien nog de voorraadpot en de kleinere mok maar aan de andere kant is de kast al best vol _O-

Selina

Berichten: 14367
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Re: Blond Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 13:04

Kast kan altijd voller :))
Elke keer als ik visite heb is het 'goh je kast is vol, dus uitgespaard?' Nooit O:)
Desnoods koop ik nog een kast _O-

Djeradalover

Berichten: 2879
Geregistreerd: 14-09-08

Re: Blond Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 13:36

Mn stiefvader gaat binnenkort aan de slag met mn kast om ‘m te verstevigen in de stijl van de kast. Gezien het een ‘brocante’ linnenkast is waar aan de zijkanten ook glas zit, wordt dit nogal een uitdaging :P .

Maar stoppen met blond kopen/sparen wil ik niet :evaw:

Alja

Berichten: 25677
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: Blond Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 08:20

Ik moet zeggendat het bij mij wel een stuk minder wordt
5 jaar geleden moest en zou ik alles hebben op de dag dat het uitkwam, nu heb ik het nog niet eens bekeken :)

Angelaa2
Berichten: 4233
Geregistreerd: 20-02-06
Woonplaats: Noord-Holland

Re: Blond Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 08:27

Ik spaar eigenlijk alleen gebaksbordjes maar die zie ik steeds niet voorbij komen :Y)
Weer iemand of die nog komen van de Unicorns?

Justme_Lisaa

Berichten: 2183
Geregistreerd: 27-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 08:44

Ik heb vanochtend, lees half 7 :') , de bestelling de deur uitgegooid voor de unicorn en snoeplijn bij Blond zelf. Alleen blijk ik voor het snoepbord 7 euro teveel te hebben betaald. Hebben jullie toevallig ervaring met hoe blond dit oppakt? Heb wel al een berichtje bestuurd, maar heb dit bij Blond zelf nog niet eerder hoeven te doen..

Selina

Berichten: 14367
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Re: Blond Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 09:09

Heb net ook alles van unicorn via de site besteld. Wilde naar een fysieke winkel, maar die blijkt het dus toch nog niet binnen te hebben en weet ook nog niet wanneer. Dan bestel ik liever. Het wordt op het werk van m'n vriend bezorgd, dus z'n collega's zullen hem wel uitlachen :')

Yonker

Berichten: 13507
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Re: Blond Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 09:33

Wauw ik wou ook de unicorn lijn bestellen helemaal maar ik vond 120 euro in 1 keer toch wat te veel _O-
Ga denk ik binnenkort naar de winkel en iig alvast een deel halen. Iemand enig idee of dit een LE is en dus snel weg is??

Alja

Berichten: 25677
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: Blond Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 10:17

Het is zowiezo geen Le
Le is er 1 van gemaakt en alleen in Amsterdam te koop

Yonker

Berichten: 13507
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Re: Blond Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 10:21

Ja bedoelde ook meer dat het dan een lijn is die tijdelijk gemaakt wordt en daarna niet meer :) Maar zal niet binnen nu en 2 maanden uitverkocht zijn denk ik. (Hoop ik)

Anoniem

Re: Blond Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 10:37

Ik baalde stiekem een beetje want bij blond kregen de eerste 20 klanten een shopper cadeau en daar hebben ze die super leuke en super foute 3D mok ook :))
Zag trouwens dat ze ook de cakeschaal weer als LE hebben, ik denk dat ik er toch een ga laten maken :D

Selina

Berichten: 14367
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Re: Blond Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 10:45

Ik wil eigenlijk de candy lijn ook _O-
Brb. Even bank beroven.

Justme_Lisaa

Berichten: 2183
Geregistreerd: 27-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 12:28

xJitskee schreef:
Ik baalde stiekem een beetje want bij blond kregen de eerste 20 klanten een shopper cadeau en daar hebben ze die super leuke en super foute 3D mok ook :))
Zag trouwens dat ze ook de cakeschaal weer als LE hebben, ik denk dat ik er toch een ga laten maken :D


Ik zag die actie inderdaad ook, had mn bestelling al geplaatst voordat ik die actie zag. Ben benieuwd of ik er bij zit met mn vroege bestelling :') .

Die cakeschaal zag ik ook, die moet toch echt even wachten na deze uitgave haha.

Djeradalover

Berichten: 2879
Geregistreerd: 14-09-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 12:31

Ach dat geleuter altijd over LE of niet, deze nieuwe lijnen worden ook in gelimiteerde oplage gemaakt dus in feite zijn het ook gewoon LE’s. Dat er dames op facebook zijn die bepalen dat alleen handwerk LE genoemd mag worden omdat daar er maar 1 van is betekend nog niet dat een andere lijn niet gelimiteerdt is.

Zo, frustratie eruit :Y) .

wyoming

Berichten: 2523
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 12:37

Eigenlijk zou de handwerk items anders moeten heten want de definitie van limited edition is een beperkte oplage van een massaproductie. En iets wat alleen is kan nooit een massaproductie zijn.

Maar ik heb mijzelf een snoepjespot, eenhoornbidon en nog 2 bbq borden cadeau gedaan.
Laatst bijgewerkt door wyoming op 04-09-18 12:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Djeradalover

Berichten: 2879
Geregistreerd: 14-09-08

Re: Blond Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 12:39

Ze heten geen LE, gewoon handwerk. Blond amsterdan noemt de unicorn en sweets lijnen etc juist Limited Editions... :+

Yonker

Berichten: 13507
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Re: Blond Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 13:09

Ow dus wel LE idd..... nu twijfel ik of ik het niet zsm moet kopen _O-

L_iek
Berichten: 9736
Geregistreerd: 11-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 14:12

Ik heb de vorkjes, lepels en alle mokken inclusief die unicorn besteld :')

Djeradalover

Berichten: 2879
Geregistreerd: 14-09-08

Re: Blond Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 14:17

Het wordt maar eenmalig uitgegeven dus blijft niet ,zoals de even bijkletsen lijn bv, in het assortiment.

De kerstlijn komt en gaat ook, volgend jaar weer een andere lijn als dit jaar etc.

Denise_Storm

Berichten: 2374
Geregistreerd: 29-01-14
Woonplaats: Zuid-Holland

Re: Blond Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 10:58

Nu de bokt foto upload het weer doet...

Oepsie.... :+

Afbeelding

Deal gesloten met mijn moeder. Ik mocht alles bestellen, maar een deel lever ik weer in. Dat zie ik vanzelf onder de kerstboom of met mijn verjaardag weer verschijnen := Vond het echt te duur om “zomaar” te kopen. Een mok ga ik wel gelijk houden en gebruiken op mijn werk :o