Hier al een paar dagen mooi, droog en warm weer. Sinds school weer begonnen is
tine10
Geplaatst: 03-09-14 15:28
Helaas ook vandaag een wisselende dag. Flinke bewolking aanwezig, zou me niets verbazen als het nog gaat regenen. Bah, waarom kijk ik ook eigenlijk nog naar de voorspellingen, ze kloppen toch nooit.
Marcella
Geplaatst: 03-09-14 16:19
Nu met flinke wind erbij is het lekkerder dan gisteren.
Heerlijk gereden! Met uit land halen was het nog zonnig met een verfrissend windje en met rijden werd het bewolkt met het heerlijke windje. Voor mij was dit echt het ideale rij-weer.
quartel
Geplaatst: 04-09-14 08:35
Gisteren gewoon in korte broek 6 uur langs de zee gewandeld Vandaag ziet het er alweer zo heerlijk uit Eerst maar even snel het paard doen en dan hop......terug in de korte broek Vandaag maar even met de hondjes een ander wandelgebied op zoeken
Heerlijk gereden! Met uit land halen was het nog zonnig met een verfrissend windje en met rijden werd het bewolkt met het heerlijke windje. Voor mij was dit echt het ideale rij-weer.
Hier was echt een onstuimig windje niet echt ideaal haha nu weer een lekker zonnetje
Ziet er weer zonnig en rustig uit vandaag. We zullen zien hoe lang het stand houdt. Als het niet te warm wordt, kan ik er wel van genieten! (al ben ik veel binnen vandaag, moet het huis aan kant hebben voor komende zondag...)
Bleeegghh!!! Bij mij in de straat is het bloedheet! Bah bah bah!! Daar houd ik helemaal niet van! Ik had gehoopt dat het niet zo warm zou zijn, maar helaas... Ga zo maar even zien hoe het op het land is en of het te rijden is...
Hier was het voor mij ook te warm. Heb dus niet gereden, maar ben wel lekker in huis bezig al de hele dag. Morgen zou het bewolkt worden, maar wel warm en in de avond zou de regen/onweer beginnen. Ik hoop dat iedereen zijn hooi op tijd binnen heeft, want er is heel veel gemaaid!
quartel
Geplaatst: 04-09-14 18:28
Bij ons kwam de paardentandarts vandaag, gelukkig wees een stalgenoot me er op De wandeling ging dus niet door maar toch hebben we een heerlijke dag gehad. Ik ga zo de foto`s van de bekkenbeul maar eens opladen........ Paarden zijn zo grappig onder verdoving