. Ik heb geen idee wat realistisch is. Ik probeer zelf gemiddeld maandelijks zo'n 20% van mijn loon te sparen maandelijks. (Liever nog meer maar dat moet ook haalbaar zijn me alle kosten
) Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Ik heb geen idee wat realistisch is. Ik probeer zelf gemiddeld maandelijks zo'n 20% van mijn loon te sparen maandelijks. (Liever nog meer maar dat moet ook haalbaar zijn me alle kosten
)

. lor1_1984 schreef:_Karlijn schreef:Ik heb wel eens gelezen (ik geloof op de site van het nibud, dus wel een betrouwbare bron) dat je huur het beste maximaal 1/3e van je inkomen kan zijn. Dus als dat je enige inkomst is, gaat het wel krap worden om jezelf te kunnen onderhouden.
Dat is ook echt haalbaar als je een uitkering hebt...![]()
Ik ontvang ong hetzelfde als [naam] gaat ontvangen en betaal €650,- inc g/w/e voor een bovenwoning.
Goedkoper is particulier niet of nauwelijks te vinden tenzij je voor een (studenten)kamer gaat.
Ong de helft van mijn inkomen (ex toeslagen) gaat dus naar mijn woning, gelukkig krijg ik maximum huur- en zorgtoeslag.
.xChantal94 schreef:Wat sparen jullie gemiddeld nog per maand? Ik wil het liefst zo veel mogelijk sparen maar wil wel gewoon lekker boodschappen kunnen doen wanneer ik daar zin in heb of is een keertje weg kunnen oid. Ik heb geen idee wat realistisch is. Ik probeer zelf gemiddeld maandelijks zo'n 20% van mijn loon te sparen maandelijks. (Liever nog meer maar dat moet ook haalbaar zijn me alle kosten
)
. Dan ks het wel veel meer overzichtelijk dan x bedrag op eén rekening en kijk maar wat waarvoor is
.
. _Karlijn schreef:Misschien kun je hier iets mee Rebecca? http://service.nibud.nl/tools/huurwijzer-huiswaarts/#/panel1