Hier in Den Haag nog droog maar dat gaat niet lang meer duren als ik naar de lucht kijk.
Marcella
Geplaatst: 14-05-13 11:38
Later vannacht nog een keer een hoosbui geweest. En nu bewolkt en heel af en toe zonnetje om het hoekje.
Straks langs HA, want gisteren was de elleboog van mijn tennisarm blauw na het werken (en dat terwijl ik een hekel heb aan tennissen). En omdat ik dus verrek van de pijn.
gohya
Geplaatst: 14-05-13 11:39
Agossie Dat geeft mijn thermometer aan buiten,maar die hangt wel af en toe in de zon,maar toch ook op het Noorden.
Marcella is jou elleboog wel getaped? die tennisarm?
Nee moest eerst proberen met blijven werken en als dat toch niet goed ging mijn rust ervoor nemen. Het heeft bij mij allemaal te maken met de afwijking in mijn rug. Ik vraag me ook af in hoevere weer ook voor mij van belang is. Met het warmere weer minder last/pijn en soepeler. En nu weer kouder en heel erg stijf en veel pijn.
Blijf nu verdacht grijs alsof het ieder moment kan gaan regen.
En nu ben je weer terug bij af ... blauw kan nooit goed zijn ... dat betekent toch een onderhuidse bloeduitstorting ? Waar komt dat dan vandaan zou je je afvragen
Bij ons is het zonnetje geslaagd in zijn missie om de wolken te verdrijven en schijnt inmiddels vrolijk bij 11 graden
Marcella
Geplaatst: 14-05-13 12:16
Het rare is dat het nu weer weg is. Het was gisteren ook extra gevoelig bovenop en onderop bij mijn elleboog. En mijn vader heeft het ook gezien.
Blijk hier dus geregend te hebben. Niks gemerkt tot ik dus naar buiten keek en alles nat zag.
Ik zie van alles op KNMI, maar ik ben er verre van blij mee!! Ik heb namelijk een geweldige shoot in mijn gedachten buiten, maar daar moet het droog voor zijn...
djuulsie
Geplaatst: 14-05-13 13:23
aisa schreef:
en ,hebben jullie ook al van de aankomende waterbom gehoord op zaterdag!
fargo
Geplaatst: 14-05-13 13:37
aisa schreef:
Ehmm neee, vertel?
Marcella
Geplaatst: 14-05-13 13:37
Leek hier net open te trekken en weer zonnetje te zien met stukjes blauwe lucht. Maar volgende bui is ook weer onderweg met een strak grijze lucht.
Weer een zaterdag wacht ik gewoon af is namelijk nog ver genoeg weg om tig keer te veranderen.
fargo
Geplaatst: 14-05-13 13:42
Kijk net even naar meerdaagse voorspelling voor den haag, 13 mm op zaterdag dus - pfff dat is best veel!
Ik zie wel dat de wind in ieder geval afneemt, windkracht 6 gisteren was weer niet heel erg veel leuks aan op stal. Nu is het 4 dat scheelt toch al weer!
aisa
Geplaatst: 14-05-13 13:53
zie omroep Brabant
gohya
Geplaatst: 14-05-13 13:56
aisa schreef:
Waterbom?? volgens Piet niet hoor. Nee het is zaterdag best goed weer,oke af en toe een bui,maar geen bakken water hier.
Agossie
Geplaatst: 14-05-13 14:00
Yugh... voorzichtig mijn shoot aan het polsen van as. zaterdag... Het weer is namelijk ècht niet geschikt voor wat ik in gedachten heb. Bah!!
KNMI meldt namelijk 90% regen, 1-16mm... Da's wel (te) veel...
Geplaatst: 14-05-13 14:04
Poeh! Wát een regen gister zeg, ik lag op bed en de regen klonk zo ongelooflijk hard, het was net of er een stel duiven op het dak zat. Het begon zelfs te onweren, wat is ook wel weer gezellig vindt. Ik ben voor het raam op mijn slaapkamer gaan zitten.
gohya
Geplaatst: 14-05-13 14:05
Agossie geloof mij maar,ik zeg af en toe wat regen zaterdag.
Ik ga erop hopen, gohya! De shoot is om 6:30 's ochtends... (en volgens weer online is het dan juist regen en klaart het daarna op... zucht...) Ik heb voorgesteld om vrijdag even te kijken en anders even naar zondag of maandag te kijken, hopende dat het weer dan beter is.