Stille meelezer vraagt zich ook af hoe het met jullie is?
Anoniem
Geplaatst: 18-11-13 23:27
blauw00gje schreef:
Ik ook
En hoe is het met je vader VivaLaVida?
Hij is nu gewend aan de medicijnen en gaat een stuk beter gelukkig. Maar nog lang niet 'zoals hijwas' Lief dat je t vraagt
Lasorda
Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-13 00:50
Hier weer even een berichtje van mij.
Hoewel de medicijnen mijn man goed stabiel houden en de dag door helpen zit die depressie er nog net zo stevig als in het begin. Ik wordt er zelf soms een beetje ongeduldig van, we zijn nu al drie jaar onderweg en er is nog steeds geen verbetering op dat punt. Waarop de psych mij via m'n man een standje geeft; hij IS er nog steeds hoor, en na drie jaar zo'n depressie is dat best een prestatie an sich. Daar heeft hij natuurlijk helemaal gelijk in en ik ben blij dat we nog compleet zijn. Al gun ik mijn gezinnetje zo het leven van voor die tijd.... Maar goed, het leven loopt gelukkig wel door in de tussentijd en de zon doet soms echt haar best. Ik kan intens genieten van mijn paardje, mijn grote vriend. Lekker op de scooter er naar toe en even los zijn van alles, heerlijk zo'n therapeut. Kan ik echt mijn batterij bij opladen. En weet je, ik ben al 10 kilo afgevallen! Voor mij een teken dat ik echt weer wat stabiele grond onder mijn voeten heb.
Lasorda
Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-13 00:51
VivaLaVida, wat fijn dat het weer wat beter gaat met je vader!
Mijn moeder is 8 weken aan huis gekluisterd geweest voor mijn vader (zorg verlof) en als ik zie hoe zwaar dat 'al' was voor haar. . Respect voor jou...
Fijn wat te horen lasorda. En wat ben je sterk!!!!!
Geniet innd van de momenten waar her kan. Haal daar je kracht uit.
Mijn schoonmoeder zit min of meer in hetzelfde schuitje. Nu wel alweer een half jasr uit de instelling, maar de aanslag op mijn schoonvader is pittig. Het leven gaat door en je past je aan. Je leert er mee leven, maar als je er bij stil staat is het niet best.
Benita
Geplaatst: 19-11-13 16:37
Hou vol meid. Je bent zeer sterk en moedig. Geniet van je paard en de mooie momenten met je gezin.
Heel erg sterk en moedig van je man dat hij ondanks drie jaar depressie nog steeds aan genezing werkt en het niet opgeeft.
Ik heb diep respect voor jullie allebei.
Ladyson
Geplaatst: 16-12-13 13:41
Inderdaad fijn weer wat van je te horen! Heeft de psych ook een concreet plan hoe hij verbetering wil verkrijgen? Hij heeft absoluut gelijk dat het een grote prestatie is! Maar verbetering zou na 3 jaar toch ook fijn zijn. Ik heb er niet voor geleerd dus misschien is verbetering nog helemaal niet reeel, dat zou natuurlijk ook kunnen.
Hier nog een, hoop dat 2014 jullie jaar mag worden
Sorriso
Geplaatst: 01-03-14 13:09
Lasorda, hoe gaat het nu met jullie? Ik hoop dat het stukje bij beetje beter gaat!
Lidewijke
Geplaatst: 03-05-14 20:34
Hoe gaat het intussen, Lasorda? Hier nog iemand die hoopt dat het stap voor stap de goede richting op gaat met jullie..
keshia
Geplaatst: 29-05-14 23:21
hoe gaat het met jullie lasorda? ik ben heel benieuwd hoe het gaat
Jet
Geplaatst: 21-06-14 11:54
Lasorda, je hebt nu al lange tijd niets laten horen. Gaat het nog met jullie? Ik hoop dat je even reageert, want ik vind het wel een beetje eng, zo'n lange stilte van jouw kant.
P.S., ik weet dat er lang niet gereageerd is in dit topic, maar ik hoop zo wat te horen van Lasorda.
hmm.. het is een schaduwaccount (toch?) dus kan ook zijn dat ze niet meer kijkt.
Jet
Geplaatst: 21-06-14 14:49
Dat klopt wel inderdaad, dat het een schaduwaccount is, ik heb geen idee of je daarvan bijvoorbeeld een melding op je mailadres kan krijgen als er in geplaatst is... Maar ik vind het zo eng als je lange tijd niets hoort met dit soort topics...
Ik heb getemt of een mod even wil kijken of het hoofdaccount nog actief is. Wellicht kunnen zij zo een antwoord geven of ts in ieder geval nog actief is of niet.