Jeetje. Was gisteren in Steenwijk, daar lag toen ook sneeuw. Reed ik naar huis was er eerst poosje groen en toen weer wit en toen gelukkig weer groen. Zo raar. Wordt deze week wel dik boven 0 zeggen ze! Hopen dat ze gelijk hebben..
lianne125
Geplaatst: 21-02-10 21:13
ik zit in noord holland noord en wij hebben inmiddels een mooi wit pak gekregen.
annastasia
Geplaatst: 21-02-10 22:50
Ook bij loppersum (groningen) ligt weer een mooi laagje.
Hier ook weer wit wit wit Dikke vlokken, en het sneeuwt nog stevig door.
afgelopen 2 dagen was er ook wel wat gevallen, maar dat was zo weinig dat het sochtens wel weer snel wegdooide... maar vrees het ergste voor dit als het zo door blijft gaan Temperaturen worden idd wel hoger, maar dan nog die sneeuw moet ook weg blijven....
Het blijft voor zover ik vooruit kan kijken op www.weer.nl boven nul nu en het gaat zelfs rochting de 10 graden overdag! We zullen dus allemaal snel weer kunnen rijden
Ongelooflijk dat er in zo'n klein landje zo'n verschil zit! Ik heb gisteren HEERLIJK buit gereden, poown was ook knetter! Hebben erg veel gegaloppeerd, en geen sneeuw gezien. Zaterdag heeft de hele dag de zon geschenen en zondag was het wat grijs maar wel lekker droog!