Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marjo_x schreef:Maar dat vind ik ook ergelijk hoor
Als een nieuwe kassa word geopend en dan zeggen ze vaak "de eerstvolgende mag hier aansluiten" en dan rennen ze van achter uit die rij naar de "nieuwe kassa"
Of mensen die in twee rijen gaan staan, zo'n beetje in het midden ( bij AH to go bijvoorbeeld, niet bij "echte" supermarkten) en dan op een duur naar de ene rij toe trekken omdat die sneller schijnt te gaan, maar als die andere dan eerder klaar is toch daarheen te springen.. dan denk ik.. Maak verdorie een keushet gaat misschien om een halve minuut..
Of laatst nog vrouwen die voor een vereniging ofzo inkopen deden, 2 dikke karren vol, man erachter met 1 pak melk, ze kijken hem wel aan maar laten hem niet voorgaan .. Daar kan ik me dan echt aan ergeren.. Die man heeft misschien een halve minuut nodig terwijl hun vijf dikke minuten bezig zijn omdat dat met pin betaald moet worden en dat weer met contant geld en meerdere bonnen moeten hebben..
Ik kan me zo heerlijk ergeren
Jolandaa schreef:Gister was ik an het werken.
Iemand wilt een quarter pounder.
Ik: sorry meneer, die hebben we niet. Al die grote burgers hebben we niet. We hebben die 3 stedsn burgers ook niet,
Gast: Doe me dan maar de Franeker burger..
Ik:Die hebben we niet.
Gast: ooh okee.
Heel vaak als je zegt dat je sommige burgers niet heb; HUh, ik ben toch bij de mac donalds
mijnluxor schreef:bij de drogist:
een gozer komt om een zwangerschapstest,
die geef ik hem, vraagt hij;"hoe werkt dat nou dan?"
ik uitleggen dat je het staafje in de urine moet houden en dan wachten (blabla) zegt hij: GATVER MOET IK EROP PLASSEN DUS?
ik: whahaha (had medelijden met zn vriendin)