36 meestal, maar dan zijn ze ook niet echt op de grond..

Iemand die nog langere langere broeken ergens weet?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Adil18 schreef:Als ik echt geen lengtebroeken kaan vinden koop ik gewoon een herenbroek....zijn net zo stoer en daar hebben ze mooie lengtes...
Denk alleen niet dat iedereen dit kan qua rondingen en zo...
Wauw schreef:Ik ben dus wezen shoppen
en lengre 36 pas ik net :'(
34 kan al helemaal niet die is echt stuk te kort
vind het echt niet toff, meer mensen die dit hebben?
Janine1990 schreef:Wauw schreef:Ik ben dus wezen shoppen
en lengre 36 pas ik net :'(
34 kan al helemaal niet die is echt stuk te kort
vind het echt niet toff, meer mensen die dit hebben?
Je zou kunnen proberen om van LTB een lengtemaat 36 te laten bestellen.
De 34 valt erg lang, bij mij althans. En de 36 kan je bestellen bij de meeste winkels.
Verder als je erg slank bent, zou je MET kunnen proberen, een italiaans merk, vrij nieuw. Broeken van Stretch.
Geen lengtematen, maar wel ontzettend lang! In mijn maat gewoon 10 cm te lang!
Ik ben wat mollig, dus die broeken passen mij niet, althans Stretch bevalt mij niet.
Wauw schreef:Okee!
Is er ook een stretch winkel, of welke winkels hebben dat merk?
(want draag nu laarsjes om mijn te korte broeken te 'verhullen',
maar heb nu ook mooie nikes, en die kan ik maar emt 1 broek aan, beetje zonde
Skygirl schreef:Dat vind ik echt zo stom altijd! Alsof mensen met een grote maat het liefst saaie lelijke schoenen hebben. Bij maat 36 staan er veel minder saaie schoenen lijkt het wel, terwijl dat er nog meer zijn ook. Doe dan gewoon alleen de leuke schoenen bij de grote maten
Janine1990 schreef:Wauw schreef:Okee!
Is er ook een stretch winkel, of welke winkels hebben dat merk?
(want draag nu laarsjes om mijn te korte broeken te 'verhullen',
maar heb nu ook mooie nikes, en die kan ik maar emt 1 broek aan, beetje zonde
Het is een vrij duur merk, dus denk dat je het kunt zoeken bij speciale jeans winkels.
Bijenkorf heeft ze zeker weten.
Las dat je dus wel erg dun bent, dan is het een topmerkje.
Ik vond 'm zelf bij de Joy, in Roden (noord nederland), verder misschien even googlen?
Ben zelf erg tevreden over Italiaanse jeans.
Heb zelfs een take two, vanaf half februari, draag 'm werkelijkwaar wekelijks 3 dagen, en geen enkel slijtplek. Hij wordt wel een beetje dunner de laatste tijd, maar hij is niet zomaar af.
Ik heb maar 2 broeken die me echt passen. Nog 3 liggen, die vind ik niet meer mooi en zijn veel te groot (door afvallen), die zou ik wel als baggy kunnen dragen. En voor oud heb ik nog een only, in maat 36, maar die is ook te groot.
Verder ben ik een arme student, dus ik ga niet elke maand een nieuwe jeans kopen. Eens per 3 maand is mij wel genoeg.
Verder draag ik tegenwoordig ook rokjes met legging.
Janne92 schreef:Ik heb gewoon nikes
cheyentic schreef:Janne92 schreef:Ik heb gewoon nikes
ik ookkun je idd geen te korte broek boven aan.. moet op mijn werk in trainingsbroek en die zijn ook moeilijk lang te vinden, zonder een kilometer breed te worden aan de bovenkant
CD28 schreef:Kijk anders eens op de site die ik al eens genoemd heb in dit topic. Heb net een spijkerbroek binnen... super lang!! En een leuk model en ook betaalbaar.
Wauw schreef:hee,
okee,
dat is een beetje uit de richting, maar voor een paar goede lange broeken, want ben nu elke week wel bijna op zoek,
wat is ongeveer de prijsklassen?
koop nu nml meestal vanbroeken rond de €50,-
Wauw schreef:CD28 schreef:Kijk anders eens op de site die ik al eens genoemd heb in dit topic. Heb net een spijkerbroek binnen... super lang!! En een leuk model en ook betaalbaar.
heb het hele topic doorgespit,
maar kon even neits vinden,,![]()
waar stond het?