Je allereerste auto!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Steph86

Re: Je allereerste auto!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 08:58

lovelance schreef:
Oooh die Audi A8.. Dat moet zeer gedaan hebben ... Wat zonde..
Mooi he.. een V8 Haha!

Dat heeft zeker zeer gedaan, gelukkig was het niet onze fout en heeft de verzekering alles vergoed, maar was toch jammer, we zijn er wel op vooruit gegaan we hebben nu immers een S8, je wordt verwend als je eenmaal een grote auto gewend bent Bloos
En een V8 Lovers

lovelance

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 12:33

Zo'n S8 is niet verkeerd nee..
Ik heb 2 amerikanen, allebij met V8.. Ik zou ook echt nooit iets kleins willen kopen. M'n auto's kosten veel geld aan onderhoud, maar t is een hobby. Een kleine auto zou voor mij zonde geld zijn.. Daar wil ik dan echt geen geld aan uitgeven.. Ach.. ieder zn ding.

Mag ik wel nog even n mooie foto showen van m'n daily driver? Aangezien dit een autotopic is, mag t vast wel Schijnheilig
Afbeelding

Steph86

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 14:53

@ Lovelance,

Typisch he, dat als je een grote auto hebt, niks kleins meer wilt, ik zat laatst bij een vriendin in de auto die een Renault Twingo heeft, ik heb me nog nooit zo onveilig gevoeld.
Voor ons dus ook geen kleine auto's meer.

Jij hebt ook mooie auto's!!

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 20:41

Mijn eerste auto was een kadett GSI bj 1987, nooit doen je bent verpest voor de rest van je leven, alles is daarna langzaam. Ik wilde daarna wat nieuwers, werd een vectra 2.0 uit 1993. Wou ook wel, maar werd wat duur met die korte stukje die ik rij. Dus maar weer wat kleiners. Werd een corsa uit 1994. Bleek bij de apk meer dingen niet goed aan te zijn dan wel. Dus snel ingeruild voor weer een kadett GSI, want die reed zo lekker snel. Bleek later bij de apk van voor en achter in elkaar gezeten te hebben en had een lange tijd in t water gestaan( hoe je zon ding dan weer goed rijdend krijgt is mij nog steeds een raadsel). Dus ook vette afkeur. Die dus ook weer ingeruild voor een mitshubitsi( of hoe je t ook schrijft) Colt. Deze heb ik nog steeds, na bijna een jaar. En hij bevalt echt goed, is snel en lekker opvallend geel metallic. Heeft daarom de naam Tweety gekregen. Dus Bloosik heb al heel wat autos versleten in de 2 jaar dat ik mn rijbewijs heb Bloos .

mijntjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 20:45

mijn 1e auto was/is een fiat seicento. vind het een hele fijne wagen, lekker zuinig, makkelijk overal tussen te parkeren:-)

Yorghos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 20:48

Mijn eerste autootje was een Kia Pride uit '98. Heerlijk autootje, waar ik in een jaar tijd behalve het normale onderhoud geen geld aan heb hoeven uitgeven Lachen
Met 1 op 18 ook nog eens lekker zuinig!

Maar ik maak nogal wat kilometers en heb daarom mijn Kiatje gisteren ingeruild voor een VW Polo 1.9D. Net wat groter, wat meer rijcomfort en goedkoper te rijden voor mij Lachen

Frank

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 20:54

Mijn eerste autootje was een VW Kever uit 1967. Heb hem nog steeds.
Hij heeft nu wel gezelschap van een nieuwe Skoda Octavia, een Land Rover en een Fiat 500.

_Moonwalker_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 22:21

Mijn eerste wagentje was een mitshubishi Pajero jeep van maar liefst 25 jaartjes oud! Tong uitsteken
Helaas heeft mijn vader mijn wagen in dronken toestand in prak gereden, toen kreeg ik dan maar een brommertje waarmee in nu nog rondtoer Haha!
Mijn volgende wagen wordt een Nissan Patrol, wel de oudere versie welteverstaan, van 94' ofzo Tong uitsteken

wernimsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 22:26

suzuki alto uit 88!!
super trouw maarja een zadel er in leggen en je auto is vol Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 16:45

Mijn allereerste autootje was er eentje die ik gekregen heb van ons pap Clown ....Een Mazda 323, BRUIN Misselijk en mar 4 versnellingen...maar wat was ik er blij mee en wat heeft ie me vaak van A naar B gebracht zonder tegen te sputteren! Jaren later zagen we het lelijke geval nog weleens rijden, onverwoestbaar dat ding! OK dan!

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 18:37

Ik ben pas net 18 jaar geworden en ben nu aan het sparen voor m'n rijbewijs. Lachen

Wanneer ik m'n papiertje gehaald heb en een baan heb gevonden waarmee ik de vaste lasten goed kan onderhouden, zou ik graag een Ford Ka willen kopen.
Ik vind het echt geweldig leuke auto's, zijn zuinig in het gebruik en gaan lang mee. Ik vind het echt een leuke damesauto. Lachen

Mijn kwijl auto is overigens de Volvo C30. Vingers aflikken