Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MoonChloe schreef:(ohja het is trouwens 'Die Bahn' ipv Deutsche Bahn. Ik en mijn vriendin dachten eerst dat het Deutsche Bahn was..)
breezy302 schreef:in de trein wordt ik altijd misselijk maar lang in de bus zitten vind ik heeerlijk! lekker mijn ipod op en mensen kijken, vorig jaar woonde ik ver van school dus zat meer als een uur in de bus maar nu woon ik naast school en ik mis de bus!
Paula schreef:Balen jullie ook zo als er een bekende naast je komt zitten, of je voelt je verplicht om naast een bekende te gaan zitten? Ik vind het gewoon lekker om even alleen met een muziekje te zitten, zeker 's morgens. Helemaal geen behoefte om met anderen te praten.
Paula schreef:Balen jullie ook zo als er een bekende naast je komt zitten, of je voelt je verplicht om naast een bekende te gaan zitten? Ik vind het gewoon lekker om even alleen met een muziekje te zitten, zeker 's morgens. Helemaal geen behoefte om met anderen te praten.
Zwitsal schreef:morgen middag ga ik met mn vriend naar antwerpen..met..jawel..de trein!
als t goed is kunnen we gewoon in amsterdam opstappen,en in antwerpen weer uitstappen.
en tot de nl'se grens gratis met ons ov reizen.
( aan 2 conducteurs nagevraagd, maar ik zag laatst weer op internet dat je met de thalys weer een toeslag moet betalen..heb k van die conducteurs niets over gehoord..)
t zal mij benieuwen ^^
laatste keer dat ik in een ICE zat was t wel relaxed reizen, hoop dat t dit keer ook zo is!
Inoterry schreef:Zwitsal schreef:morgen middag ga ik met mn vriend naar antwerpen..met..jawel..de trein!
als t goed is kunnen we gewoon in amsterdam opstappen,en in antwerpen weer uitstappen.
en tot de nl'se grens gratis met ons ov reizen.
( aan 2 conducteurs nagevraagd, maar ik zag laatst weer op internet dat je met de thalys weer een toeslag moet betalen..heb k van die conducteurs niets over gehoord..)
t zal mij benieuwen ^^
laatste keer dat ik in een ICE zat was t wel relaxed reizen, hoop dat t dit keer ook zo is!
De internationale trein van amsterdam naar brussel kan je zonder toeslag met OV naar de Nederlandse grens. Deze trein vertrekt ieder uur om .56 van spoor 13a.
De thalys moet inderdaad een toeslag voor worden betaald. En volgens mij moet je daar ook een reservering voor hebben.
Inoterry schreef:@Zwitsal. Veel plezier morgen.